AnonymBruker Skrevet 19. juni 2025 #1 Skrevet 19. juni 2025 Er det mulig? Har smerter så regner med at mensen kommer, men ikke kommet til nå. Hadde vondt igår og egentlig og sånn nesten 10 dager. jeg er nå 12 dager over forventet mens, med mensen smerter, mest om morningene.. har våknet av dem. Men ingen mens å se eller føle på. Vi prøver jo å bli gravide, men har aldri opplevd å ha så lang varig mensensmerter også 12 dager forsinket,.. har en syklus på 36 dager. tok gravid test dagen etter jeg skulle hatt mensen, den var negativ. Men nå er det veeeldig lenge forsinket.. noen andre med samme symptomer og mensensmerter tidlig i graviditet? Er dette vanlig? Anonymkode: 13d74...527
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2025 #2 Skrevet 19. juni 2025 Jeg hadde kraftige mensensmerter tidlig i graviditeten, særlig om morgenen, alt gikk bra. Du burde imidlertid snart se antydninger på en gravitest, prøv igjen om et par-tre dager. Anonymkode: 32b62...4db
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2025 #3 Skrevet 19. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde kraftige mensensmerter tidlig i graviditeten, særlig om morgenen, alt gikk bra. Du burde imidlertid snart se antydninger på en gravitest, prøv igjen om et par-tre dager. Anonymkode: 32b62...4db Fikk mensen sånn, NÅ. 😂 Anonymkode: 13d74...527
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2025 #4 Skrevet 19. juni 2025 Jeg har menssmerter stort sett smerter fra litt før eggløsning, og til midt ut i menstruasjonen til vanlig, og de gangene jeg har gått gravid så har de samme smertene vært der, men vart litt lengre. De har ikke vært så intense som ellers, men skikkelig murring. Anonymkode: 90ced...122
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2025 #5 Skrevet 20. juni 2025 Menssmerter i starten av graviditeten er veldig vanlig og ikke farlig. Men er du 12 dager over forventet mens, men negativ test, er du nok ikke gravid. Anonymkode: 58a69...0ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå