Summer00 Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni I dag er jeg 4 uker+5 dager på vei (4+5). Har de siste dagene tatt flere strimmeltester som er veldig sterke og positive 😍 Tok Clearblue test 10 dpo som viste "Gravid 1-2" og 14 dpo viste testen "Gravid 2-3". Tok ny Clearblue i dag (19 dpo og 4 uker+5 dager på vei) og den viser fortsatt "Gravid 2-3"... Når er det normalt å få 3+ ? Når fikk dere det ?
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni 6+4. Jeg sier dette i alle slike tråder, og selv om jeg regner med du er klar over det så sier jeg det her også. Disse testene er ikke ment til å måle progresjon, og kan skape helt unødvendig stress og usikkerhet hvis man ikke får 3+ når man skal. Jeg fikk aldri de "riktige" ukene på rett tidspunkt, og var bare kjempe stressa den første tiden og helt sikker på at det ikke var liv laga. Men det var det altså. Så skjønner jeg selvfølgelig at man vil bruke de verktøyene man har når man er helt i starten. Gratulerer så mye med graviditeten, forresten!❤️ Anonymkode: 95d78...434 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni 6+2! Var kjempestressa da jeg ikke fikk 3+ når jeg var 5+6 husker jeg. Blir helt gal når man har SA bak seg. Anonymkode: 325a3...d33
AnonymBruker Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni 3+4 Men jeg hadde nesten 100 000 i hcg i uke 4/5. De trodde jeg hadde blæremola pga for høy hcg, men barn ble det😊 Anonymkode: 0242b...d42
AnonymBruker Skrevet 19. juni #6 Skrevet 19. juni 5+6 Hadde tatt en dagen før og den viste 2-3 Anonymkode: 423f4...799
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Jeg var kkempestressa fordi testen ikke viste 3+. Dro på furst og tok blodprøve som viste 11000 i hcg, så testen skulle absolutt vist 3+. De testene kan man ikke stole på i det hele tatt. Anonymkode: 32624...b71 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Jeg fikk 3+ på test samme dag som hcg bare var på 800 og noe. Så nei, hva de testene viser må man bare ta med en klype salt. Anonymkode: e135a...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå