Gå til innhold

Får for sterke orgasmer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Dette er helt sikkert luksusproblem. Jeg har et merkelig spm. Jeg er ei kvinne, 29. Mitt problem er. Jeg får rett og slett så sterke orgasmer at det faktisk gjør vondt når det går for meg. Er det noen måter jeg kan få svakere orgasmer på? Har hatt det sånn fra første gang jeg fikk orgasme da jeg var 13.

Anonymkode: 1aec0...f59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ubehagelig ut. 

Klarer du holde igjen før du kommer og få litt mer kontroll på orgasmen da? 

Anonymkode: d6cb9...36e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Høres ubehagelig ut. 

Klarer du holde igjen før du kommer og få litt mer kontroll på orgasmen da? 

Anonymkode: d6cb9...36e

Ja faktisk så er det veldig ubehagelig. Det er så intenst deilig i starten som bygger seg opp mot orgasmen, men så går det over i mer smerte med intense ilinger, hvis du skjønner. Orgasmene starter som en intens iling og banking som først er utrolig deilig, men så går det fra intenst deilig over i smerte, sånn veldig godt-vondt følelse på en måte. Det er så hardt under orgasmen at jeg får tårer i øya.

Har prøvd på å kontrollere det mer, men det er ikke så lett, kroppen tar på en måte kontroll over meg rett føre orgasmen starter. Kroppen tar kontrollen over meg å jager meg lissom mot orgasmen å da går det så voldsomt.

Har du forslag på hvordan kontrollere orgasmen? Er det å stoppe rett føre orgasmen og å la det ikke gå for meg?

Anonymkode: 1aec0...f59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...