Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en forholdvis ny moto g84 og har fått spm om jeg vil ha en brukt iPhone 13 pro max. Hva ville dere gjort, beholdt den jeg har eller bytta? 

Anonymkode: f1bea...95c

Videoannonse
Annonse
Gjest Alaenera
Skrevet

Byttet til iPhone, uten tvil.

AnonymBruker
Skrevet
Alaenera skrev (1 time siden):

Byttet til iPhone, uten tvil.

Hvorfor? Batterikapasiteten er bedre hos Motorola, kameraet på modellen er bedre, og dessuten er Apple notorisk kjent for å ikke bry seg om personvern. Jeg holder en knapp på Moto G84.

Anonymkode: 22c9c...bca

• Liker 1
Gjest Alaenera
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? Batterikapasiteten er bedre hos Motorola, kameraet på modellen er bedre, og dessuten er Apple notorisk kjent for å ikke bry seg om personvern. Jeg holder en knapp på Moto G84.

Anonymkode: 22c9c...bca

Jeg er en Apple-nerd, og foretrekker iOS over Android. Har hatt iPhone 13 Pro Max tidligere, og synes det var en fantastisk bra telefon. Personlig driver jeg ikke med noe snusk som Apple mot formodning ikke kan vite noe om, så personvernargumentet er ikke så viktig for meg rent personlig, hvert fall :) 

AnonymBruker
Skrevet

apple er hat eller elsk, jeg trives med apple men det betyr ikke at du kommer til å like den TS, har du prøvd en? 

Anonymkode: b9d73...413

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart iPhone.

Anonymkode: 50d9f...804

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt mer informasjon om hva som ligger i "brukt". Er skjermen fin? Er batterikapasiteten god? Er det hakk og riper i den? 

Anonymkode: d2cb3...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...