Gå til innhold

Koser meg glugg ihjel-

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var innom Meny på vei hjem fra et kursledermøte tidligere i dag, og der kjøpte jeg et stykke røyket ost, et "fat" med tapas-ting, en pakke Chiroso (heter den det? Spansk spekepølse..), ruccolasalt og sukkererter... og nå har jeg ristet Ingers rugbrød til og koser meg helt sønder og sammen her jeg sitter....

Måtte bare dele det med dere.... mmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres herlig ut. Chorizo er jo bare så godt! Mat er undervurdert. :sikle:

Gjest Gjest
Skrevet

Kos deg!

Jeg har spist middag med masse hvitløk, og sitter nå og koser meg med det andre glasset rødvin! Ah- lørdagskvelder er så fredelige og deilige!

Gjest Gjest
Skrevet

Har sett på slik spansk pølse. Er den verdt pengene?

Gjest Gjesta
Skrevet
Har sett på slik spansk pølse. Er den verdt pengene?

Den er litt lik peperoni, hvis du liker det. Bare sterkere og mer smak. Veldig godt! :)

Skrevet

Så herlig at du koser deg, mysan! :)

Her hos oss har vi hatt reker og kald pils i kveld. Kjempegodt og veldig lenge siden sist! Det er deilig med lørdagskveld og god mat!

Ha en fortreffelig helg - og KOOOOOS deg masse!

:klem:

Skrevet

Nam - nå ble jeg sulten! :-D

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg elsker røkt ost :) Da jeg bodde i England hadde jeg dilla på en som het Applewood smoked, kjempegod!! Men har ikke sett den i Norge enda :tristbla: Ellers er en som heter noe Forrest som selges på Obs god, røkt jarlsberg er litt for tam for meg...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke smakt røyket ost men synes at det høres ufattelig kvalmt ut.

"Spennende" stinkeoster ifra disken har jeg bare ikke helt sansen for desverre.

Skrevet
Jeg har ikke smakt røyket ost men synes at det høres ufattelig kvalmt ut.

Nei, du får holde deg til brunosten. Det er nok det eneste sikre.

Skrevet

Hørtes deilig ut.

Jeg har vært på jobb ikveld, og der fikk vi pytt i panne. Ikke den mest spennende lørdagskosen da men det gikk jo ned det å :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

har grønnsaker og hvitløksdipp stående på bordet, måtte ta en pause, det er jo så godt at jeg spiser uten stans.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg fikk fryktelig lyst på en god ost nå merker jeg.. (Drikker riktignok rødvin, så det kan være det.)

Synes forresten ikke den Forest-osten er så veldig god. Godt med en bit, men det blir litt for mye for meg i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...