Gå til innhold

Dominans?

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Greit, skjønner at det ikke har noen hensikt for meg å si mer til deg om dette her.

Det handler vel i bunn og grunn om å respektere andres seksualitet også om den avviker fra ens egen.

Kommentaren om frihet og singelliv ser jeg på som noget barnslig, ihvertfall ikke særlig åpen og minst av alt konstruktiv.

Jeg skrev at det ikke var noe for meg. Du må like hva du vil for min del.

Endret av Bellatrix
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å tørre å gi slipp på kontrollen må du ha kontroll over deg selv. Dette gjelder særlig i BDSM. Det handler om gjensidig tillit, respekt og kommunikasjon, kommunikasjon og atter kommunikasjon.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg er ikke uenig i det du skriver her, men jeg tror nok at de som liker S/M ikke ser på det som "å gjøre vondt" men heller som et spill begge har glede av...

Ja, det håper jeg da. At de liker det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Greit, skjønner at det ikke har noen hensikt for meg å si mer til deg om dette her.

Det handler vel i bunn og grunn om å respektere andres seksualitet også om den avviker fra ens egen.

Kommentaren om frihet og singelliv ser jeg på som noget barnslig, ihvertfall ikke særlig åpen og minst av alt konstruktiv.

Da håper jeg du kan være så vennlig å respektere Bellatrix sin seksualitet også.

Hun respekterer nemlig din.

Jeg skrev at det ikke var noe for meg. Du må like hva du vil for min del.

Nemlig!

Jeg er ikke uenig i det du skriver her, men jeg tror nok at de som liker S/M ikke ser på det som "å gjøre vondt" men heller som et spill begge har glede av...

Det er forskjell på SM og å gjøre noen vondt som Bella nevner lenger oppe. SM-handlinger overfor Bella ville være å gjøre henne vondt.

SM-handlinger overfor meg (utført av den ene personen her i verden som for lov, med mitt samtykke og innenfor mine grenser) kan på sett og vis gjøre vondt, men det er godt for meg. (Fordi det er forskjell på "vondt-vondt" og "godt-vondt" i min seksuelle verden.

Ja, det håper jeg da. At de liker det.

Vel, med den formodning om at vi snakker om voksne mennesker i gode forhold, så tror jeg vi kan regne med det ;)

Noe annet ville jo vært  :overrasket:

Dere har veldig viktige poeng begge to:

Sm-relaterte handlinger/aktiviteter er SM/sex/positivt kun dersom det er sikkert, sunt og samtykkende og mellom voksne mennesker.

Om en av de tre S-ene mangler er det ikke SM men overgrep.

Så til trådstarters spørsmål:

Ja, jeg fantaserer om dominans, og ja, jeg lever det ut innenfor mine og min partners grenser (men muligens noe mer fysisk måte enn trådstarter tenker på?).

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, jeg tenner på både dominans og underkastelse. Underkastelse tenner meg vel mest, men dominans er heller ikke å forakte.

Gjest nobilian
Skrevet
Det kunne i hvert fall ikke falle meg inn. Er det rart folk nevner frihet som det beste med å være singel?

Opplevde denne kommentaren som en sleivete respons på et spørsmål som ihvertfall for meg var alvorlig ment, uten at det nødvendigvis betyr at jeg tolket den riktig.

Om jeg oppfattet feil, vil jeg gjerne be Bellatrix om unnskyldning.

Jeg respekterer forøvrig enhver seksualitet hvor grunnlaget er fullkommen frivillighet.

Da håper jeg du kan være så vennlig å respektere Bellatrix sin seksualitet også.

Hun respekterer nemlig din.

Nemlig!

Det er forskjell på SM og å gjøre noen vondt som Bella nevner lenger oppe. SM-handlinger overfor Bella ville være å gjøre henne vondt.

SM-handlinger overfor meg (utført av den ene personen her i verden som for lov, med mitt samtykke og innenfor mine grenser) kan på sett og vis gjøre vondt, men det er godt for meg. (Fordi det er forskjell på "vondt-vondt" og "godt-vondt" i min seksuelle verden.

Dere har veldig viktige poeng begge to:

Sm-relaterte handlinger/aktiviteter er SM/sex/positivt kun dersom det er sikkert, sunt og samtykkende og mellom voksne mennesker.

Om en av de tre S-ene mangler er det ikke SM men overgrep.

Så til trådstarters spørsmål:

Ja, jeg fantaserer om dominans, og ja, jeg lever det ut innenfor mine og min partners grenser (men muligens noe mer fysisk måte enn trådstarter tenker på?).

Fysisk eller psykisk, tenkte på begge deler da jeg stilte spørsmålet, for meg er begge deler like viktige, hver for seg eller sammen.

Faktorene du tar med er ihvertfall for meg en selvfølge, og jeg tror de fleste som har et etablert forhold til denne typen seksualitet ser det på samme måte.

Takk for godt svar.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg er kvinne og tenner på å bli dominert.

Jeg sliter ikke med å være dominant heller, sånn for forandringens skyld, men det er ikke det som tenner meg mest heller.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er helt ok (mer enn det) å bli dominert, men ikke å dominere. Skulle feste han i en stol med håndjern en gang og da ble jeg bare sinna for jeg ville heller de skulle være på meg! :frustrert:

Men ikke noe harness/pisk/dungeon-sm her takk.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Opplevde denne kommentaren som en sleivete respons på et spørsmål som ihvertfall for meg var alvorlig ment, uten at det nødvendigvis betyr at jeg tolket den riktig.

Om jeg oppfattet feil, vil jeg gjerne be Bellatrix om unnskyldning.

Jeg respekterer forøvrig enhver seksualitet hvor grunnlaget er fullkommen frivillighet.

Jeg svarte kanskje på en litt brutal måte. Men som sagt så høres det helt feil ut for meg at mannen min skal bestemme over meg.

Gjest Gjest
Skrevet
Åååå gi meg en mann som kan dominere meg og "bruke" meg som han vil. Dette savner jeg.

Dere som sier dette, hvor langt mener dere mannen skal gå i å dominere?

Skrevet

Hun liker både å bli bundet, blindet og småklapset, men ikke hele tiden (blir for mye styr med alt "ekstrautsyret"). Vi forsøker å variere litt på hva vi finner på. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke greia, men da har jeg det vel ikke i meg. Jeg tenker at å være dominert må medføre vonde ting, at det er fysisk vondt, og jeg liker jo ikke å ha det vondt. Men da evner nok ikke jeg å like å ha det vondt på en måte... :klø: Knotete forklart dette, men... ;)

Skrevet (endret)

Tråden er delt.

Mann 35 og GrønnSkys flørtetråd ligger her.

Kos dere ;)

Trille (mod)

Endret av Trille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...