Gjest Mann 35 Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Det er helt ok (mer enn det) å bli dominert, men ikke å dominere. Skulle feste han i en stol med håndjern en gang og da ble jeg bare sinna for jeg ville heller de skulle være på meg! Men ikke noe harness/pisk/dungeon-sm her takk. ← dakars, vil bli bundet fast og tatt du da, og så får du ikke lov Komme til meg du da så skal jeg binde deg fast med armene over hodet og bena spredt fra hverandre, slik at du blir helt hjelpesløs, mens jeg kjærtegner kroppen din og driver deg til vanvidd
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 dakars, vil bli bundet fast og tatt du da, og så får du ikke lov Komme til meg du da så skal jeg binde deg fast med armene over hodet og bena spredt fra hverandre, slik at du blir helt hjelpesløs, mens jeg kjærtegner kroppen din og driver deg til vanvidd ← Jeg er ikke Towlie, men jeg må si det fristet å stille til disposisjon
Gjest Mann 35 Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Jeg er ikke Towlie, men jeg må si det fristet å stille til disposisjon ← Hva skal man si til slikt da? Du er passe frekk som forsøker å snike til deg tilbudet Towlie fikk *ser på med strengt blikk* Spørs om ikke du fortjenner litt straff din tøs! Vel, vel jeg føler med deg i din desperasjon, så jeg kan godt ta deg under behandling også. Kan jo binde deg fast i en stol med hånd og fotlenker, og spenne på deg en "vibrerende marihøne" som jeg slår av og på etter og erter deg med. Så kan du sitte der og se på en smule fortvilet mens jeg bruker fjær, isbiter, fingre, tunge og massasjeapparatet på Towlie der hun står kåt og fastbundet, og nyter den ene orgasmen etter den andre......
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 dakars, vil bli bundet fast og tatt du da, og så får du ikke lov Komme til meg du da så skal jeg binde deg fast med armene over hodet og bena spredt fra hverandre, slik at du blir helt hjelpesløs, mens jeg kjærtegner kroppen din og driver deg til vanvidd ← Neitakk. Du er jo 35. Dessuten får jeg det 99% av gangene, det var bare det at vi skulle prøve noe nytt nemlig Så da jeg sa at dette var vanskelig, løsnet jeg han og han lenka meg fast og pulte meg til blods så ikke kom her og vær besserwisser
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 Så kan du sitte der og se på en smule fortvilet mens jeg bruker fjær, isbiter, fingre, tunge og massasjeapparatet på Towlie der hun står kåt og fastbundet, og nyter den ene orgasmen etter den andre...... ← Unnskyld meg?
Gjest GreenSky Skrevet 21. mars 2006 #7 Skrevet 21. mars 2006 siden Towelie ikke vil, så melder jeg meg frivillig.
Gjest Mann 35 Skrevet 21. mars 2006 #8 Skrevet 21. mars 2006 Neitakk. Du er jo 35. Dessuten får jeg det 99% av gangene, det var bare det at vi skulle prøve noe nytt nemlig Så da jeg sa at dette var vanskelig, løsnet jeg han og han lenka meg fast og pulte meg til blods så ikke kom her og vær besserwisser ← Oooops... her tråkket jeg vist på noen tær Det hele var ment som en spøk, så jeg kan bare beklage Towlie at du tok det ille opp Det skal ikke gjenta seg.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #9 Skrevet 21. mars 2006 siden Towelie ikke vil, så melder jeg meg frivillig. ← Hmmmm.... så forslaget var ikke uspiselig for alle altså :klø: Med det sleske smilet GrønnSky så kanskje det ville være bedre å gi deg en kald men bør vel kanskje vente med dusjen til etter at du har svevd en stund på din lille sky i lykkerus..... utslitt etter orgasmens herjinger i kroppen. *finner-frem-håndmansjettene-til-GrønnSky* men jeg kommer ikke til å pule eller på annen måte gjøre noen til blods altså, det er etter min mening å strekke det for langt.........
Gjest GreenSky Skrevet 21. mars 2006 #10 Skrevet 21. mars 2006 Selv om avataren min har bilde av en sikkerhetsnål og 15 stikk er jeg ikke så glad i blod jeg heller. Men kan gjerne gi eller få litt smerte. Bare det er en søt smerte, vel og merke.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #11 Skrevet 21. mars 2006 Selv om avataren min har bilde av en sikkerhetsnål og 15 stikk er jeg ikke så glad i blod jeg heller. Men kan gjerne gi eller få litt smerte. Bare det er en søt smerte, vel og merke. ← *fester-en-krok-i-håndmansjettene-til-GrønnSky-og-heiser-armene-hennes-opp-over-hodet* Litt smerte sier du? Vi får se om du har gjort deg fortjent til det etter hvert *Finner-frem-spreaderbaren-og-fester-mansjettene-rundt-bena-til-GrønnSky-slik-at-hun-blir-stående-med-sprikende-ben* Hmmm, den trusa kan du vel ikke ha på deg? *lirker-frem-kniven-og-begynner-å-skjære-over-trusa-ved-hoften* Sånn ja, det vare bedre *blir-matt-i-blikket-av-den-nakne-sexy-kroppen-jeg-skal-i-gang-med-å-behandle*
Gjest GreenSky Skrevet 21. mars 2006 #13 Skrevet 21. mars 2006 (men du får en regning i posten ang trusa!)
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #14 Skrevet 21. mars 2006 (men du får en regning i posten ang trusa!) ← Jasså, du spiller sjenert...... eller skyldes rødfargen i kinnene at tøsen har fått en aldri så liten glød av kåthet Regning i posten du liksom.... har jeg gitt deg tillatelse til å gå med truse i det hele tatt? :evil: Klask *gir-et-kraftig-rapp-over-den-venstre-rompeballen-med-flat-hånd*
Gjest GreenSky Skrevet 21. mars 2006 #15 Skrevet 21. mars 2006 Nei, jeg spiller ikke sjenert, det er vel en blanding av plutselig sjenanse og kåthet. Au! *blir litt sur over rappet men liker det og*
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #16 Skrevet 21. mars 2006 Alle menn som oppfører seg sånn på internett tråkker meg på tærne.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #17 Skrevet 21. mars 2006 Hvorfor er jeg ennå med i DERES kozetråd! Ser jo ut som naboen som aldri går hjem jo!
Gjest Mann 35 Skrevet 22. mars 2006 #20 Skrevet 22. mars 2006 Nei, jeg spiller ikke sjenert, det er vel en blanding av plutselig sjenanse og kåthet. Au! *blir litt sur over rappet men liker det og* ← hehe, jasså du så du spiller sur du din lille tøs.... tror du ikke jeg vet at du liker det kanskje? Det skinner jo igjennom av både de rødblussende kinnene og ikke minst de struttende brystvortene at du blir kåt av å være fastbundet og totalt overgitt til andre. Klask *gir-et-klaps-til-nå-på-den-høyre-rompeballen* *Stiller-meg-tett-intill-deg-bakfra-og-strekker-armene-rundt-deg-finner-en-brystvorte-i-hver-hånd-og-ruller-de-forsiktig-mellom-fingrene-mine*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå