Gjest erle Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Vi skal tilbringe 3 dager i Madrid i begynnelsen av juli. Hva bør vi få med oss? Vi skal bo i gamlebyen,i nærheten av slottet. Vi skal ikke shoppe,og det blir heller ikke noe særlig natteliv,for vi skal ha med en 4-åring. Regner med at det er rimelig varmt der på den tiden. Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 Det kan være sinnsykt varmt midt på sommeren i Madrid, ja... Jeg vet ikke helt hva man kan gjøre der med en fireåring, men Prado-museet synes jeg var vel verdt et besøk. Flere andre store og fine museer også. Ikke shoppe - også Madrid som er sååå fin å shoppe i... Hm. Sitte på cafè og spise god is? Mye god mat der også, så jeg regner med dere får kost dere uansett. Like ved slottet ligger det forresten en svær konfekt/sjokoladebutikk som selger utrolig mye forskjellig sjokolade - absolutt verdt en kikk. Husker ikke hva den heter...
Nordlandspia Skrevet 19. mars 2006 #3 Skrevet 19. mars 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå