Gå til innhold

Har dere enkelte dager der ALT bikker mot?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne alt på en gang, dårlig selvfølelse, dårlig hårdag, dårlig hud. Følelse av å ikke være verdt noe selvom man vet at man betyr mye for folk. 

Nå er jeg i en sånn periode. Venter mensen så mulig det er det. Idag skjer det mye men aller helst vare lyst å være for meg selv. Har selvtillit ellers og mye glede,  bare lite nå. 

Ser ei eldre venninne av meg, hun er 50, jeg 33 - hun nyter livet i Spania i disse dager, med mann og voksne barn. Hun var der jeg var for noen år siden og tenker at jeg kanskje ei gang havner der jeg også. Råd til sydentur og lykkelig med kjæreste. Lov å være litt negativ ? 😅😌

Anonymkode: fdb57...e82

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er PMS. Alt føles vanskelig akkurat de dagene. Har passert 50, og PMS blir dessverre verre med årene. Ser frem til det er over! 

Anonymkode: 17b93...f9b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, noen ganger har jeg slike dager. Da prøver jeg å finne på noe som muntrer meg litt opp- en tur i sola, is eller sjokolade, en god kopp te, en klem, gjemme meg i sofaen eller i senga, lese, tv, dataspill, snakke med noen.

Hva hjelper deg?

Anonymkode: 4d4e1...f25

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som PMS. Men for meg hjelper det å bare ikke legge lista så høyt den dagen. Men heller gjøre noe som gir meg noe form for glede. Spise en is, lese noe, spille musikk, eller annet som inneholder mine interesser!

Anonymkode: 8ab08...ce2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, noen ganger har jeg slike dager. Da prøver jeg å finne på noe som muntrer meg litt opp- en tur i sola, is eller sjokolade, en god kopp te, en klem, gjemme meg i sofaen eller i senga, lese, tv, dataspill, snakke med noen.

Hva hjelper deg?

Anonymkode: 4d4e1...f25

Ja det hjelper godt. Men så er det ikke til å slippe unna folk. Har en irriterende fyr etter meg på jobb, idag måtte jeg blokkere han bort. Plutselig også brukt endel penger og mnd blir litt hard. Jeg får prøve å være positiv. Utingen er at mine pms dager varer i nesten ei uke 🥴

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gjerne alt på en gang, dårlig selvfølelse, dårlig hårdag, dårlig hud. Følelse av å ikke være verdt noe selvom man vet at man betyr mye for folk. 

Nå er jeg i en sånn periode. Venter mensen så mulig det er det. Idag skjer det mye men aller helst vare lyst å være for meg selv. Har selvtillit ellers og mye glede,  bare lite nå. 

Ser ei eldre venninne av meg, hun er 50, jeg 33 - hun nyter livet i Spania i disse dager, med mann og voksne barn. Hun var der jeg var for noen år siden og tenker at jeg kanskje ei gang havner der jeg også. Råd til sydentur og lykkelig med kjæreste. Lov å være litt negativ ? 😅😌

Alle kan ikke ha det topp alle dager. 
Dårlige dager er en del av livet, det er bare å tilpasse seg når en kjenner at dumme dager er der. 

Anonymkode: 22eb1...0c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...