Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen som bruker ordet kjeme opplyse meg om dette brukes på samme måte som "herregud, eg kjeme no"?

AnonymBruker
Skrevet

kjem - er det samme som kommer.. om man bruker det for å komme til en avtale eller seksuelt er vel ikkeordet men settingen som styrer 😇

Anonymkode: 96c1c...de1

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymMisbruker skrev (9 minutter siden):

Kan noen som bruker ordet kjeme opplyse meg om dette brukes på samme måte som "herregud, eg kjeme no"?

Dialektord. Brukes slik stedet personen bor på har innlært at ordet brukes som med så mange andre sære dialektord. 
Eg kjem - jeg kommer. 
Eg kjem, no - jeg kommer nå. Banneord er ikke nødvendig å sette på trykk, det gir heller ingen mening om bruken av ordet kjem.

Kjeme/kjemme = greie/kamme håret. 

Anonymkode: 0268f...3e8

• Liker 2
Skrevet

Eg kjeme= jeg kommer

Hverken mer eller mindre. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...