AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Hva synes dere om navnet Lyra? Anonymkode: da94f...354
C8H10N4O2 Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Lyra er et merkevarenavn, de produserer kontorrekvisita som f.eks fargeblyanter og blyantspissere. Kanskje være greit å være klar over før man setter det på fødselsattesten 😉
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Aldri hørt det før, men det er vist 66 som heter det i Norge. Jeg tenkte også på Fargeblyanter og blyantspissere. Men når jeg blokker ut det , så er det egentlig litt fint, men det måtte nok vokst litt på meg. Tyra har jeg hørt flere ganger, det synes jeg er fint. Anonymkode: 62181...668
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni C8H10N4O2 skrev (1 time siden): Lyra er et merkevarenavn, de produserer kontorrekvisita som f.eks fargeblyanter og blyantspissere. Kanskje være greit å være klar over før man setter det på fødselsattesten 😉 Det er opprinnelig det latinske navnet for et gammelt gresk strengeinstrument, brukt i oldtidens Hellas. https://no.wikipedia.org/wiki/Lyre Anonymkode: 78507...f27
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni Jeg synes det er fint. Har en bekjent med navnet. Anonymkode: ac43a...6ec
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni Min største assosiasjon er His Dark Materials. Anonymkode: 4e39d...9dc 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni Tenker utelukkende på dette: Anonymkode: 74e5e...11e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Ida og Lyra var navnet på to radiosendere som ble drevet av motstandsbevegelsen i Finnmark under krigen, og som har gitt navn til innsatsstyrken til Finnmark heimevernsdistrikt. Anonymkode: 7748a...04e
AnonymBruker Skrevet 23. juni #12 Skrevet 23. juni Elsker det. Lyra Belacqua fra His Dark Materials❤️ Anonymkode: 8fbd6...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni Lyra er latin og er navnet på ett stjernebilde på den nordlige himmelhvelvingen, Lyra er også en japansk produsent av high-end pick-up,er til platespillere, bak dette produktet står nordmannen Stig Inge Bjørge. Anonymkode: 695c5...7e0
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni C8H10N4O2 skrev (På 15.6.2025 den 23.32): Lyra er et merkevarenavn, de produserer kontorrekvisita som f.eks fargeblyanter og blyantspissere. Kanskje være greit å være klar over før man setter det på fødselsattesten 😉 Det samme kan jo sies om Nora, Idun, Tine, Synnøve, Siri, Alexia, Oda, Jordan, Milo og mange andre navn.. Min assosiasjon er His Dark Materials-bøkene. Hadde aldri assosiert det med blyanter. Fint navn Anonymkode: 0aadd...94d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #15 Skrevet 24. juni Er jeg den eneste som tenker fisk? Lyr-a?😜 Anonymkode: b1ef5...5ce
AnonymBruker Skrevet 1. juli #16 Skrevet 1. juli Liker det. Har du lest Det gyldne kompasset? Anonymkode: 4785d...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå