Mandalorianxx Skrevet 15. juni 2025 #21 Skrevet 15. juni 2025 Hvordan personen snakker om andre mennesker sier meg mye iallefall 😃
Tanuki Skrevet 15. juni 2025 #22 Skrevet 15. juni 2025 - drikker lite - liker katter - snakker ikke stygt om andre 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2025 #23 Skrevet 16. juni 2025 Synes dette er interessant - den stadige letingen, utenfor seg selv, etter generelle svar i andre mennesker som bare angår en selv og så bare finnes i en selv. Røde flagg for noen er grønne hos andre, grønne flagg hos noen er røde flagg hos andre. Bruk tiden på å bli kjent med deg selv TS, finn ut hvem du er, hva du trenger og hvor grensene dine går. Om du stadig brenner deg i jakten på en god mann, så ser du etter helt feile ting. Som blir nevnt i tråden her så har du nok noen triggere som vekker sterke følelser i deg, som du igjen feiltolker som kjærlighet - fordi det er dette du har lært å forbinde med kjærlighet. Men sannheten er nok nærmere den at du aldri har opplevd ekte kjærlighet, og kanskje aldri vil med mindre du tar tak og jobber med deg selv. Anonymkode: 150f3...e44
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2025 #24 Skrevet 16. juni 2025 Jeg er så heldig å være gift med et vandrende grønt flagg. Og disse grønne flaggene åpenbarte seg veldig tydelig helt fra dag 1, egentlig. Jeg husker godt at jeg i begynnelsen la ekstra godt merke til følgende: - Måten han snakket om venner og familie. Varmen og engasjementet da han fortalte om dem. Jeg merket at han oppriktig ønsket dem det beste og oppmuntret målene og drømmene deres, og at han var der for å heie dem frem og bidra så mye han kunne. Han er verdens beste støttespiller! - Måten venner og familie snakket om han, da jeg ble kjent med dem. De er veldig, veldig glad i han ❤️ Og de var så utrolig begeistret jeg kom inn i livet hans og deres og jeg ble mottat med åpne armer. Jeg innså raskt at dette var en fyr med mye varme, og med mange gode, langvarige og sunne relasjoner rundt seg. - Han finnes ikke selvskrytende, men er alikevel trygg og sikker på seg selv. Han prater aldri vissvass om drømmer som aldri blir noe av - han setter seg realistiske mål og jobber beinhardt for å nå dem. Handlekraftig, med andre ord, men han et veldig bevisst på at det er et privilegium å ha muligheten til å være nettopp det. - Måten han ser på meg på, og hvordan han lyser opp når han får øye på meg. Jeg smelter hver gang, selv nå, etter 5 år sammen. - Han dømmer ingen, aldri. Han er en fyr du kan være 100% sikker på at ikke har noen baktanker. Han tenker og snakker ikke stygt om andre. Han er mye mer opptatt av å prøve å forstå og finne ut hvorfor folk handler som de gjør. Han er derfor aldri i konflikt med noen, han lar det ikke gå så langt, han setter dem ned og lar dem prate ut i stedet. - Han er likevel ingen pushover. Han driter i om noen er urettferdig mot han, men han lar ingen behandle de han er glad i ugreit uten å si noe. Spesielt ikke meg. - Han har stor respekt for alle mennesker. Også elsker han å lære ting om andre, han er en god lytter. Han husker også det som blir sagt, og følger opp temaet med personen. Selv er jeg vokst opp i et konfliktfylt hjem. Så å nå få dele livet med denne rolige, fine, morsomme og reflekterte mannen er helt fantastisk. Og midt oppi det hele elsker han meg mer enn noe annet. Det tar jeg ikke for gitt, for å si det sånn. Anonymkode: eaa84...a9e 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2025 #25 Skrevet 17. juni 2025 Viser respekt for meg og alle andre mennesker Viser omsorg for meg og familie/venner Sender ingen uklare signaler, jeg vet hvor jeg har han Tåler at man er ulike og uenige noen ganger uten å bli sur eller enda verre: trekke seg bort. Anonymkode: 507ce...781
Engel Skrevet 17. juni 2025 #26 Skrevet 17. juni 2025 Han får meg til å følge meg trygg og elsket på alle måter
BobbySocks Skrevet 18. juni 2025 #28 Skrevet 18. juni 2025 Mye bra som er sagt, men for meg er det og viktig med noen som respekterer fortiden min. Menn som stiller spørsmål med valg jeg har tatt, alt fra ekskjærester til..bilvalg (kom ikke på noe bedre) blir fort luket ut. Jeg trenger jo heller ikke forstå alle valg en mann har tatt, men jeg må respektere at disse ble tatt i en setting som gjorde det logisk da.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2025 #29 Skrevet 18. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 15.6.2025 den 16.18): Jeg synes det siste punktet ditt her er helt essensielt. Var skuffende å se kommentarene på en tidligere tråd hvor damer skulle få den muligheten til å gjøre nettopp dette uten å snakke drit om mannen Anonymkode: 150f3...e44 Så om temaet dukker opp og du måtte rømme fra eksen grunnet vold så er det bedre å si "Det var min feil"? Anonymkode: da3a4...f9b
pennyless Skrevet 19. juni 2025 #30 Skrevet 19. juni 2025 Når han vil være med deg hele dagen uten å gjøre noe spesielt. Men denne mannen har jeg ikke funnet enda.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2025 #31 Skrevet 19. juni 2025 At han er glad i dyr og behandler f.eks. butikkansatte og servitører ordentlig. Altså behandler folk med respekt uten tanke på om han tjener på det eller ikke. Anonymkode: 0036b...5fc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå