AnonymBruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni Noen som følger Victoria Mo inne på snap eller Tiktok? Synes hun har vært litt interessant å følge og har da følgt med siden hun begynte å dele inne på Tiktok. Synes kanskje hun har endret seg en god del siden den tid. I starten virket hun så positiv men nu føler jeg at hun kun ser det negative med alt. Alt er blitt om til klaging og ganske ofte en stakkars meg mentalitet. Synnes hun er super flik til å ta vare på guttungen sin og er helt sikkert en super mor men hun kan virke ganske frekk, spydig og krevende for tiden. Jeg regner med at hun er sliten som man ofte er når man har en liten baby men alt er jo bare klaging som går på repetisjon hele tiden. Er mye hinting og fisking også- nesten tigging til tider om å få flere følgere eller sponsorer. Er som ar hun trudde hun skulle bli den neste mamma til Michelle og er blitt litt overrasket og skuffet over at å føde ett barn i ung alder ikke va nokk til å få den drømmen realisert. Er bare rett å slett ubehagelig å se på når hun sitter å tigger etter følgere og snakker om penger hun kunne fått om flere følger henne osv. Ellers er hun stort sett en nydelig jente men akkurat rundt det men følgere, spons og penger er det bare ubehagelig å følge å se hva hun skriver og sier om. Anonymkode: df5f2...80b
AnonymBruker Skrevet 15. juni #2 Skrevet 15. juni Nei, å "følge" idioter seg jeg meg for god til. Den tiden kan brukes ufattelig mye bedre, særlig mtp. barn og øvrig familie. Anonymkode: d67c5...6f0 2
Blålilla Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Hun er veldig ung og virker som om hun lever et svært begrenset liv nå. Hvor det å dra på senteret og normal er høydepunktet på dagen. Sammen med det å selge og kjøpe ting på Tise/Loppeliten. Kan ikke reise med buss fordi hun blir kvalm- og må da kjøres alle veier siden de bor på en øy. Hjelper nok på å begynne på skolen igjen og få utvidet kretsen litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå