Gå til innhold

Victoria Mo- ny mindreårig mamma vlogger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som følger Victoria Mo inne på snap eller Tiktok?

Synes hun har vært litt interessant å følge og har da følgt med siden hun begynte å dele inne på Tiktok. 
Synes kanskje hun har endret seg en god del siden den tid. I starten virket hun så positiv men nu føler jeg at hun kun ser det negative med alt. Alt er blitt om til klaging og ganske ofte en stakkars meg mentalitet. Synnes hun er super flik til å ta vare på guttungen sin og er helt sikkert en super mor men hun kan virke ganske frekk, spydig og krevende for tiden. Jeg regner med at hun er sliten som man ofte er når man har en liten baby men alt er jo bare klaging som går på repetisjon hele tiden. Er mye hinting og fisking også- nesten tigging til tider om å få flere følgere eller sponsorer. Er som ar hun trudde hun skulle bli den neste mamma til Michelle og er blitt litt overrasket og skuffet over at å føde ett barn i ung alder ikke va nokk til å få den drømmen realisert. Er bare rett å slett ubehagelig å se på når hun sitter å tigger etter følgere og snakker om penger hun kunne fått om flere følger henne osv. Ellers er hun stort sett en nydelig jente men akkurat rundt det men følgere, spons og penger er det bare ubehagelig å følge å se hva hun skriver og sier om.

Anonymkode: df5f2...80b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, å "følge" idioter seg jeg meg for god til. Den tiden kan brukes ufattelig mye bedre, særlig mtp. barn og øvrig familie.

Anonymkode: d67c5...6f0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun er jo bare et barn…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun er veldig ung og virker som om hun lever et svært begrenset liv nå. Hvor det å dra på senteret og normal er høydepunktet på dagen. Sammen med det å selge og kjøpe ting på Tise/Loppeliten.
Kan ikke reise med buss fordi hun blir kvalm- og må da kjøres alle veier siden de bor på en øy. 
Hjelper nok på å begynne på skolen igjen og få utvidet kretsen litt. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Hun virker bare umoden noe som gir mening siden hun er så ung. Er vell en grunn til at man ofte ikke satse på å bli foreldre i ung alder, ikke at jeg tror at hun ikke er en super mor. Men bemerker meg at hun har en frykt for alt og setter mange sperrer for segselv og potensielt guttungen ved å holde på slik. Kan ikke ta buss for hun er redd, kan ikke fly for hun er redd, tog? Nei det er hun redd for. Dette er noe jeg trur hun blir å vokse av seg. 

Det at hun skal hele tiden ha folk til å kjøpe å nesten gi folk dårlig samvittighet for å ikke bruke koder, eller for å ikke følge eller like videoer synes jeg til tider går for langt. Er mye sammenligning mellom segselv og andre kvinner som har flere følgere og som har klar å leve på poste barn og hverdagen på nett.

Trur hun taper mye på maset og det å hele tiden stakkarsliggjøre segselv. Hun er en nydelig jente med en fantastisk sønn så håper og trur at hun med tid og erfaring blir mer selvsikker og innser at alle som får barn i ung alder blir ikke kjendis og kan roe seg med det.

• Liker 2
Skrevet

Hun vil ha det samme som de andre mom-tokerne i Norge (Celine, Emilie, Therese, juliett osv). Veldig vondt å se på når tiggingen og guilt tripp’en setter i gang. Hun skjønte vel fort at det som skapte mest blest rundt henne og hennes plattform var at hun var 16 år og gravid. Nå som ungen er her så er det ikke like spennende lenger siden hun ikke legger inn noe innsats i innholdet sitt, men forventer å komme inn i programmet til Snapchat, bli sponsa og tjene masse penger på some. 

Synes meningene hennes er basert på hva som slår godt av i andre sine videoer. Hun sier mye som ligner på meningene til f.eks Juliett, og kommer aldri med noe eget! «Men det er bare min mening og du kan gjøre akkurat det du vil» ser man ofte på slutten av en rant på Snapchat også. 

Nei Victoria, du har en vei å gå hvis du vil komme deg dit du vil. Du har et så godt potensiale! Men du er nødt til å legge fra deg den sure arrogante holdningen hvis du vil at følgerne dine skal fortsette å følge deg.. 

• Liker 3
Skrevet

Lite å komme med dessverre- men drømmer om å leve av some og slippe å gå på skole. 
Tror det blir sundt for henne å begynne på skole og treffe litt andre mennesker og få nye impulser. 
Og håper hun/foreldrene tar tak i alle fobiene. Redd for å reise med båt, fly og tog så unngår det. Kan ikke reise med buss for da blir hun kvalm. 
Det blir veldig begrenset da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...