AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:55 #21 Skrevet søndag kl 10:55 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Jeg kjøper til alle snille varme kåte venner som har sex med meg🥰 Så min takknemlighet er å unne dem nytelser, når vi ikke har anledning til sex. Forsåvidt er det meget raust og omtenksomt, men det er også en smule baktanke. For når de bruker den tenker de på meg, og det tenner meg enormt at de sier det❣️ Snilt da, men en del kvalitetsleketøy koster jo tusen spenn og mer til? Opererer damene med ønskeliste eller kjøper du etter egen fantasi? Anonymkode: 2b973...f17 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:59 #22 Skrevet søndag kl 10:59 bullehurk skrev (4 minutter siden): Dere ??? Det var da voldsomt, en smule sjalu eller ? Du har enda ikke lest hva tråden handler om? Lag deg heller din egen tråd, gamlemor! Anonymkode: 2b973...f17 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:05 #23 Skrevet søndag kl 11:05 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei,jeg har mann. Anonymkode: 705c1...a3e Det har da jeg også, men onanerer da jevnlig likevel. Anonymkode: 7c02b...f22
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:07 #24 Skrevet søndag kl 11:07 Jeg anbefaler womanizer. Har hatt flere gjennom årene og synes det er god kvalitet. At en har vært uheldig og har latt være å reklamere forteller jo ingenting om kvaliteten. Jeg bruker vibrator selv om jeg ikke i utgangspunkt er kåt, fordi jeg vet jeg kommer dit ila to minutter og det føles godt. Det er ingen aldersgrense for hjelpemidler. Tvert imot vil jeg si jeg har mye større glede av å ta skikkelig ansvar for eget sexliv nå, enn da jeg var ung og tok mer hensyn til andres behov enn egne. K52 Anonymkode: d5c1f...e93 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:20 #25 Skrevet søndag kl 11:20 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg anbefaler womanizer. Har hatt flere gjennom årene og synes det er god kvalitet. At en har vært uheldig og har latt være å reklamere forteller jo ingenting om kvaliteten. Jeg bruker vibrator selv om jeg ikke i utgangspunkt er kåt, fordi jeg vet jeg kommer dit ila to minutter og det føles godt. Det er ingen aldersgrense for hjelpemidler. Tvert imot vil jeg si jeg har mye større glede av å ta skikkelig ansvar for eget sexliv nå, enn da jeg var ung og tok mer hensyn til andres behov enn egne. K52 Anonymkode: d5c1f...e93 Synes dette var et godt svar! Men vi er jo forskjellige, så skulle gjerne hatt noe som gjør mer en bare å vibrere om du skjønner. Jeg så en gang i en annen tråd her linket til en som ble kalt "Mr President" (av alle navn), synes den så spennende ut, men vet ikke om dette er det egentlige navnet eller hvor den selges. Nå er ikke jeg noen kløpper til å søke opp slikt heller da. Anonymkode: 2b973...f17
bullehurk Skrevet søndag kl 11:45 #26 Skrevet søndag kl 11:45 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Kjøpte en womanizer til ei jeg pusset opp huset til, i julegave for 2 år siden.. hun er nå 80år Jeg hører ikke annet at hun er storfornøyd, men hun savner den varme kroppskontaken.🥰 Supert bamsis 😘 Håper du har med deg en full bærepose når vi skal på gamlehjemmet, du vet ... 😉 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:50 #27 Skrevet søndag kl 11:50 bullehurk skrev (3 minutter siden): Supert bamsis 😘 Håper du har med deg en full bærepose når vi skal på gamlehjemmet, du vet ... 😉 Da blir det livlig på demensavdelingen også😁 Anonymkode: 2b973...f17 1
er56er Skrevet søndag kl 12:51 #28 Skrevet søndag kl 12:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes dette var et godt svar! Men vi er jo forskjellige, så skulle gjerne hatt noe som gjør mer en bare å vibrere om du skjønner. Jeg så en gang i en annen tråd her linket til en som ble kalt "Mr President" (av alle navn), synes den så spennende ut, men vet ikke om dette er det egentlige navnet eller hvor den selges. Nå er ikke jeg noen kløpper til å søke opp slikt heller da. Anonymkode: 2b973...f17 https://letsdeal.no/ har en som heter "Mr President"
Topper og daler Skrevet søndag kl 13:01 #29 Skrevet søndag kl 13:01 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har enda ikke lest hva tråden handler om? Lag deg heller din egen tråd, gamlemor! Anonymkode: 2b973...f17 Ikke du heller, da du stadig avsporer trådens tema ved å opptre som selvutnevnt forummoderator. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:13 #30 Skrevet søndag kl 13:13 er56er skrev (21 minutter siden): https://letsdeal.no/ har en som heter "Mr President" Er den skulptert etter Donald Trumps utstyr? Anonymkode: d8536...ee4 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:42 #31 Skrevet søndag kl 13:42 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er den skulptert etter Donald Trumps utstyr? Anonymkode: d8536...ee4 Selv Trump kan vel ikke matche denne? Men noen som har prøvd den? Anonymkode: 2b973...f17 1
bullehurk Skrevet søndag kl 16:40 #32 Skrevet søndag kl 16:40 bullehurk skrev (5 timer siden): Dere ??? Det var da voldsomt, en smule sjalu eller ? Siterte feil her gitt AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var ikke det som var spørsmålet fra ts. Alltid må dere komme å skryte av disse unge elskerne deres,- Ja, vi har hørt det nok nå! Dette gjelder de som onanerer. Anonymkode: 2b973...f17 Her var det kommentaren min skulle stå .. hehe 1
Bamseklemmer Skrevet søndag kl 17:22 #33 Skrevet søndag kl 17:22 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Snilt da, men en del kvalitetsleketøy koster jo tusen spenn og mer til? Opererer damene med ønskeliste eller kjøper du etter egen fantasi? Anonymkode: 2b973...f17 Penger er min minste bekymring.. så jeg bruker ca 200 tusen i året, på kvinner med god samvittighet. Ikke bare til leketøy da, men det blir noen turer i varmere strøk.. masse god vin og mat.. konserter og hoteller etc. Gleden av å glede en kvinne til nytelser, gir meg enorm glede.. og samtalene vi har etterpå, viser vi stor takknemlighet av å funnet hverandre🥰 Gjensidig omsorg og kåthet er stikkordet, det får også senga vår til å knirke høyere enn naboens😅 Det blir litt forskjellig.. noen ønsker seg ting.. noen liker overraskelser.. noen ganger koser vi oss sammen i butikken.
Bamseklemmer Skrevet søndag kl 17:34 #34 Skrevet søndag kl 17:34 bullehurk skrev (5 timer siden): Supert bamsis 😘 Håper du har med deg en full bærepose når vi skal på gamlehjemmet, du vet ... 😉 Joda.. har ikke glemt deg nei🥰men du får rase ifra deg litt med unge menn først😉 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:35 #35 Skrevet søndag kl 17:35 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men når mannen ikke "virker" lenger da? Du skiller deg ikke for å få en annen mann i senga? Anonymkode: 2b973...f17 Nei, da er jeg så gammel at det spiller ingen rolle. Vi har mer i forholdet enn sex. Anonymkode: 705c1...a3e
Bamseklemmer Skrevet søndag kl 17:37 #36 Skrevet søndag kl 17:37 bullehurk skrev (55 minutter siden): Siterte feil her gitt Her var det kommentaren min skulle stå .. hehe Njjaa.. men unge menn er jo sextoys😅
bullehurk Skrevet søndag kl 18:13 #37 Skrevet søndag kl 18:13 Bamseklemmer skrev (27 minutter siden): Njjaa.. men unge menn er jo sextoys😅 Jada, ekte varme og levende. Bedre enn alt i plast og "juggel". 😜
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:28 #38 Skrevet søndag kl 18:28 bullehurk skrev (10 minutter siden): Jada, ekte varme og levende. Bedre enn alt i plast og "juggel". 😜 Mye godt i plast og juggel. Mye sikrere orgasme-garanti en noe av kjøtt og blod. Synes synd på våre besteforeldre som gikk glipp av plast-generasjonen. Klarer meg meget godt uten mann jeg med alt som er å velge i nå til dags.❤️ Anonymkode: 2b973...f17
bullehurk Skrevet søndag kl 18:47 #39 Skrevet søndag kl 18:47 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mye godt i plast og juggel. Mye sikrere orgasme-garanti en noe av kjøtt og blod. Synes synd på våre besteforeldre som gikk glipp av plast-generasjonen. Klarer meg meget godt uten mann jeg med alt som er å velge i nå til dags.❤️ Anonymkode: 2b973...f17 Deg om det. For meg er det greit i nøden, men ingenting er som å kjenne en ung viril elskers lyst og begjær over meg. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:09 #40 Skrevet søndag kl 19:09 bullehurk skrev (21 minutter siden): Deg om det. For meg er det greit i nøden, men ingenting er som å kjenne en ung viril elskers lyst og begjær over meg. Mistenker at du er en mann, "bullehurk"? Anonymkode: 2b973...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå