Gå til innhold

Slikker meg mens jeg sover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ofte våkne til at han slikker meg mens jeg sover. Han gjør det ofte når han blir kåt om natten. Vi har avtalt det på forhånd fordi det tenner meg.. han kan slikke meg foran og bak, eller ligge å sutte på puppene. Eller bare starte rolig mens jeg sover. Han har også sagt at jeg har en tendens til å være våt mens jeg sover og vet ikke årsaken til det. Men jeg syns det er så deilig, men vet ikke hvorfor. Er dette normalt?

Anonymkode: 87068...d6c

• Hjerte 1
Skrevet

Lurer du egentlig på om det er normalt? Tror ikke på deg.

Anonymkode: e4805...218

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ts

Skrevet

Du må i hvert fall sove utrolig tungt.

Anonymkode: cc3b9...2b4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du må i hvert fall sove utrolig tungt.

Anonymkode: cc3b9...2b4

Sover tungt først, men så våkner jeg av dette, bare for å avklare 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For å svare på en annen måte, jeg lurer på om det er normalt å tenne på dette

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er normalt. 

Anonymkode: aff82...2d0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

ts

Høres bare ut som du egentlig bare ville fortelle om kinken din, og så pakket du det inn i "er dette normalt". Hva du og han liker er jo deres sak, det spiller vel ingen rolle om det er normalt ellers.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres bare ut som du egentlig bare ville fortelle om kinken din, og så pakket du det inn i "er dette normalt". Hva du og han liker er jo deres sak, det spiller vel ingen rolle om det er normalt ellers.

Ja og høre om det er normalt/andre som tenner på det. Og? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja og høre om det er normalt/andre som tenner på det. Og? 

At andre tenner på det er ikke det samme som at det er normalt. For dere er det normalt, for meg er det overgrep. Det betyr ikke at det ER overgrep for dere.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At andre tenner på det er ikke det samme som at det er normalt. For dere er det normalt, for meg er det overgrep. Det betyr ikke at det ER overgrep for dere.

Jo, for da er det normalt for de som også tenner på det. Spørr ikke om det er normalt generelt, men normalt i relasjon til at andre tenner på det. Det er overgrep om det ikke er avtalt på forhånd ja, men nå har vi snakket og avtalt på forhånd. Og i relasjon til dette, så lurer jeg på hvorfor man tenner på noe innenfor denne kategorien 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er dette normalt?

Har aldri opplevd det i noen av de forholdene jeg har hatt igjennom livet. Men det betyr ikke at det er unormalt selvfølgelig.

Anonymkode: 09692...773

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For å svare på en annen måte, jeg lurer på om det er normalt å tenne på dette

Jeg tror ikke det er uvanlig i forhold med mye tillit, men jar har ingen statistikk å vise til. Det du beskriver minner i grove trekk om vårt forhold. Vi er avklarte om dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg kan ofte våkne til at han slikker meg mens jeg sover. Han gjør det ofte når han blir kåt om natten. Vi har avtalt det på forhånd fordi det tenner meg.. han kan slikke meg foran og bak, eller ligge å sutte på puppene. Eller bare starte rolig mens jeg sover. Han har også sagt at jeg har en tendens til å være våt mens jeg sover og vet ikke årsaken til det. Men jeg syns det er så deilig, men vet ikke hvorfor. Er dette normalt?

Vi har en uskreven avtale om vi har lov til å vekke hverandre med oralsex, våkner ganske lett av det jeg da

Anonymkode: ae639...f53

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor vanlig dette er har jeg ikke oversikten over, og det er heller ikke av betydning, så lenge dere opplever det som positivt for dere.

Så heldig du er! 

Anonymkode: fc15d...6f4

Annonse
Skrevet

Tenner også på dette😅

Skrevet

Bryr meg ikke så mye med hva noen på kg synes er normalt. 

Jeg og samboeren min har avtale om at vi kan vekke hverandre med oralsex og tafsing når som helst. 

Jeg liker godt at han drarmeg inntil seg og vekker meg ved at han tar meg liggende bakfra.

Anonymkode: db282...89e

Skrevet

Hva har det å si om noe er "normalt" eller ikke? Er ikke det viktigste at man selv liker det man gjør og at partner også liker det?

Skrevet

Høres deilig ut det da. Elsket det da kona mi vekket meg ved å sette seg naken over meg og red meg og morgenbrødet mitt. I dag vil man vel sikkert kalle det både overgrep og voldtekt, men elsket det og savner det.

Anonymkode: 89bbb...87e

• Liker 1
Skrevet

Så herlig da - er bare å nyte! 😉

Er nok mange som hadde elsket å hatt det sånn, så ikke bruk en kalori på alle kommentar-rytterne som bruker sin vrede på å pirke på spm ditt 🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...