AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Tenkte vi kunne ha en samletråd og en slags uformell konkurranse gående her om å finne de mest bedritne kommentarene på forumet. For å sitere et innlegg og poste det her, så klikker man på pluss-symbolet nede til venstre, slik man gjør når man skal sitere flere (tror jeg da, hvis det ikke går, så kan man bare kopiere og lime inn i denne tråden.) Anonymkode: 3d216...70e 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du har klart å få deg en sykemelding så jeg ser ikke problemet.. Faktisk første gang jeg har hørt noen har klart å få seg en sykemelding av flytting. Gratulerer Anonymkode: 6f441...90b Det funket. For å se hvilken tråd dette slemme innlegget er i, så klikker man pila øverst til høyre i innlegget (tror det skal gå). TS Anonymkode: 3d216...70e
Mardina Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Jeg må innrømme at jeg stusser litt over hensikten med denne tråden 🤔 Hvorfor har man et behov for å henge ut folk, bare fordi man skriver en negativ kommentar 🤔 Hva med å heller ta det opp på pm med den det gjelder? 12 12
AnonymBruker Skrevet 15. juni #4 Skrevet 15. juni Mardina skrev (9 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg stusser litt over hensikten med denne tråden 🤔 Hvorfor har man et behov for å henge ut folk, bare fordi man skriver en negativ kommentar 🤔 Hva med å heller ta det opp på pm med den det gjelder? Jeg tenker denne tråden kan være fin for å faktisk minne folk på å oppføre seg som folk, selv om de er anonyme her. Kanskje blir det en populær tråd, og å havne på "slemme-tråden" blir litt skammelig.. I alle fall at det kanskje kan vekke en liten indre selvbevisst tanke om så. Anonymkode: 7c2ee...0e4 12 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det funket. For å se hvilken tråd dette slemme innlegget er i, så klikker man pila øverst til høyre i innlegget (tror det skal gå). TS Anonymkode: 3d216...70e Også mulig å bruke pluss tegnet for multisiiter og lime inn både svar og hva som ble svart på. Anonymkode: 7c2ee...0e4
AnonymBruker Skrevet 15. juni #6 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det funket. For å se hvilken tråd dette slemme innlegget er i, så klikker man pila øverst til høyre i innlegget (tror det skal gå). TS Anonymkode: 3d216...70e Hva var så stykt med den kommentaren? Litt nedlatende sakt. Men er det slik at en person har klart å få seg sykemeld pga flytter, er det veldig spesielt og utnytting av systemet. Anonymkode: 6c2b0...d22 6 3
Daisy-love Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni Det er mange som slenger med leppa her inne. Jeg prøver å minne meg selv på at de nok ikke har det så bra med seg selv, og det samme hva de påstår selv. Minner meg på det, bemerker det noen ganger, ellers ruller jeg bare videre, både i tråden og i livet. Å gi oppmerksomhet kan få tråden til å spore av. Noen ganger er det viktig for å ivareta TS, mens andre ganger bare fyrer en opp om det de sier. Ikke alltid så lett å vite, men for ens egen del tror jeg det er lurt å ikke gå så inn i det. Noen ganger er det også en sammenheng i tråden, eller tonen til TS som utløser en berettiget kommentar, som isolert sett ikke er så fin, men om en leser tråden så forstår en hvor det kommer fra. Ofte unødvendig likevel da. Et løst sitat her vil sånn jeg ser det ikke gi et riktig bilde, men helt enig i at en del er direkte slemme, og gjemmer seg bak tastaturet.
makkapakka Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni Det er mange som har hatt krasse kommentarer særlig de siste dagene i forumet her, i forskjellige tråder. Jeg gidder ikke å lete men syns det er helt greit å ta det frem her 4
mommyaka Skrevet 15. juni #9 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tenker denne tråden kan være fin for å faktisk minne folk på å oppføre seg som folk, selv om de er anonyme her. Kanskje blir det en populær tråd, og å havne på "slemme-tråden" blir litt skammelig.. I alle fall at det kanskje kan vekke en liten indre selvbevisst tanke om så. Anonymkode: 7c2ee...0e4 Så din tråd er bedre? Du synes du er bedre en de som lager slemme svar? At du skal lage en egen tråd å henge disse ut.. Skal vi begynne med din? 3 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tenker denne tråden kan være fin for å faktisk minne folk på å oppføre seg som folk, selv om de er anonyme her. Kanskje blir det en populær tråd, og å havne på "slemme-tråden" blir litt skammelig.. I alle fall at det kanskje kan vekke en liten indre selvbevisst tanke om så. Anonymkode: 7c2ee...0e4 Hvorfor skulle det bli skammelig? Er jo ingen som bryr seg. Ingen vet hvem det er Anonymkode: ab96b...849 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Vet ikke jeg... Folk som skriver stygge ting ønsker jo oppmerksomheten. De overgår jo hverandre i å være slemmest. Så de synes sikkert det er kult å havne her. De er anonyme uansett, så ingen vet hvem de er. Anonymkode: f9a5c...f77 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni (endret) Hvordan da? 1 De har selv valgt å skrive noe stygt på nett. Så hvis man henger ut en bruker, så må de stå for det 2. De fleste stygge kommentarer kommer fra anonymbruker. Så hvordan er det uthenging da? Anonymkode: f9a5c...f77 Endret 23. august av Perelandra Fjernet sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni Mardina skrev (12 timer siden): Jeg må innrømme at jeg stusser litt over hensikten med denne tråden 🤔 Hvorfor har man et behov for å henge ut folk, bare fordi man skriver en negativ kommentar 🤔 Hva med å heller ta det opp på pm med den det gjelder? Tror ikke man kan sende direktemeldiing til anonyme? Anonymkode: f9a5c...f77 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 2. De fleste stygge kommentarer kommer fra anonymbruker. Så hvordan er det uthenging da? Alle er vel anonyme her, selv om en skriver med et tilfeldig nick, ingen vet hvem du er uansett, med mindre en har avslørt seg selv i kommentarer Anonymkode: 6721f...3b6
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle er vel anonyme her, selv om en skriver med et tilfeldig nick, ingen vet hvem du er uansett, med mindre en har avslørt seg selv i kommentarer Anonymkode: 6721f...3b6 Så klart. Jeg tenker bare at noen kan se det som uthenging av en bruker. Jeg er ikke enig i at det er uthenging Anonymkode: f9a5c...f77
AnonymBruker Skrevet 15. juni #16 Skrevet 15. juni følger tråden og kan kanskje poste noe hvis jeg kommer over noe Anonymkode: f9a5c...f77
Gregarious Skrevet 15. juni #17 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan da? 1 De har selv valgt å skrive noe stygt på nett. Så hvis man henger ut en bruker, så må de stå for det 2. De fleste stygge kommentarer kommer fra anonymbruker. Så hvordan er det uthenging da? Anonymkode: f9a5c...f77 1. Det ble aldri spesifisert at brukeren var anonym. 2. Selv om man i teorien er anonym, kan det likevel oppleves som ubehagelig å bli hengt ut. Man kan godt mene at "øye for øye" er en utmerket straffeform, men etter min mening er det et arkaisk prinsipp uten plass i et moderne samfunn. Trangen til å påføre andre ubehag virker ganske lik enten man skriver stygge kommentarer, eller velger å henge ut den som gjør det. 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni #18 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva var så stykt med den kommentaren? Litt nedlatende sakt. Men er det slik at en person har klart å få seg sykemeld pga flytter, er det veldig spesielt og utnytting av systemet. Anonymkode: 6c2b0...d22 Du har ikke lest tråden. TS Anonymkode: 3d216...70e
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har man så lav IQ at man tror at klarsynte eksisterer så burde ikke man ha kontroll over pengene sine nei, det er det verger eksisterer for. Anonymkode: 1721d...6ed Anonymkode: 3d216...70e
Million Skrevet 15. juni #20 Skrevet 15. juni (endret) Mardina skrev (13 timer siden): Jeg må innrømme at jeg stusser litt over hensikten med denne tråden 🤔 Hvorfor har man et behov for å henge ut folk, bare fordi man skriver en negativ kommentar 🤔 Hva med å heller ta det opp på pm med den det gjelder? Bare minner om at det ikke går an å sende pm til et stort antall innleggsskrivere her, og det er fordi de skriver under AnonymBruker knappen. PM kan man kun sende til folk som skriver under eget brukernavn/nick. Og vi ser jo som regel at de styggeste kommentarene og verste drittslengingen, den skjer alltid under AnonymBruker.... Endret 15. juni av Million 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå