AnonymBruker Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Hva synes dere om navnet Lydia? Anonymkode: 8f1e6...292
Daisy-love Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Gammelt navn som har kommet igjen. Helt ok, men hadde ikke valgt det selv. En av mine bestemors venninner het det, så minner om henne. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Synes det er fint. En variant er Lidia, men det kommer fra øst-europa. Anonymkode: 0d8f9...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Helt greit, men ikke noe jeg ville valgt selv. Minner meg om å være lydig. Anonymkode: 0d916...303 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Moren min referer til underlivet sitt som Lydia, uvisst av hvilken grunn. Så nei, ikke et navn jeg ville vurdert på et barn eller kjæledyr for den saks skyld. Anonymkode: eb252...f25
AnonymBruker Skrevet 15. juni #7 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Moren min referer til underlivet sitt som Lydia, uvisst av hvilken grunn. Så nei, ikke et navn jeg ville vurdert på et barn eller kjæledyr for den saks skyld. Anonymkode: eb252...f25 Det visste jeg ikke at folk gjør. Anonymkode: 8f1e6...292
Fru Uperfekt Skrevet 15. juni #8 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva synes dere om navnet Lydia? Anonymkode: 8f1e6...292 Vi har en søt hetterotte med det navnet 2
Rowan Skrevet 15. juni #10 Skrevet 15. juni Veldig fint! Du bør være forberedt på at folk kan komme med Beetlejuice-referanser da.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Jeg syns at Lydia er et utrolig vakkert navn 🥰 Lydia og Cornelia. Anonymkode: 3779b...94a
Bælfeit Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva synes dere om navnet Lydia? Anonymkode: 8f1e6...292 Helt fint så lenge du ikke heter Nalen til etternavn.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni Siden jeg har både lest, hørt og sett Pride and predjudice litt for mange ganger, får jeg utelukkende assosiasjoner til yngstesøsteren i Bennet-familien. Det er ikke ment positivt. Siden ingen i Norge heter Nalen til etternavn er innlegget til hen over her ikke noe å bekymre seg for. Det er en seiglivet myte, og ikke spesielt festlig, heller. Anonymkode: 277a8...058 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni Hører bare Lydia klamydia i hodet mitt, fra en gammel norsk serie som gikk når jeg var ung. Anonymkode: df4a6...0f0
Tough cookie Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni Hesten til søskenbarnet mitt het Lydia, så for meg er det alltid hestenavn
AnonymBruker Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Jeg gikk på skole med en som het dette. Hyggelig jente. Anonymkode: d0a4c...546
AnonymBruker Skrevet 2. juli #19 Skrevet 2. juli Tenker kun 'Aunt Lydia' fra Handmaid's tale. Ingen god assosisasjon 😅 Anonymkode: d4791...df5
Uanonym bruker Skrevet 2. juli #20 Skrevet 2. juli Tenker på klamydia, lydig og "lyd i 'a". Synes ikke det er spesielt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå