Queen19 Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni Jeg er ute etter noen enkle skjorter og shorts i bomull og/eller lin, og ønsker noen tips på hvor jeg kan finne noe midt mellom pyntet og sporty. Jeg er mest glad i å gå i kjoler om sommeren, men jeg er ute etter noe jeg kan bruke når jeg skal gå hele dagen i en by som blir 10-15 grader varmere enn Oslo. Jeg ønsker helst å handle på nett, men ikke nettbutikker som f.eks. temu og lignende.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Cubus har faktisk et greit utvalg i lin. Anonymkode: c38f1...f8e 1 1
Queen19 Skrevet 14. juni Forfatter #3 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Cubus har faktisk et greit utvalg i lin. Anonymkode: c38f1...f8e Takk, da skal jeg sjekke ut Cubus 😊
AnonymBruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Etsy har mange tilbydere av linorodukter. Du kan også sortere på hvor det sendes fra, så velger du Europa, finnes det mange som er produsert i Latvia/Litauen/Estland. Anonymkode: 3b020...4bd 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni H&M sine linplagg er helt greie for prisen. Cubus sine er gjennomsiktige så det synger etter. Anonymkode: 7d2f1...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Jeg har kjøpt fine linplagg hos & Other Stories. Ellers kan jeg slutte meg til Etsy -- flere gode butikker fra Baltikum som tilpasser nesten hver minste detalj på plaggene uten tillegg i prisen! Anonymkode: 9eac3...079
Roci Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Jeg liker godt plaggene i linmiks fra H&M😊 Har flere bukser, skjorter og shorts som jeg har hatt i flere år, og opplever at kvaliteten er god i forhold til pris. KappAhl har også en del fine linplagg.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni Queen19 skrev (8 timer siden): Jeg er ute etter noen enkle skjorter og shorts i bomull og/eller lin, og ønsker noen tips på hvor jeg kan finne noe midt mellom pyntet og sporty. Jeg er mest glad i å gå i kjoler om sommeren, men jeg er ute etter noe jeg kan bruke når jeg skal gå hele dagen i en by som blir 10-15 grader varmere enn Oslo. Jeg ønsker helst å handle på nett, men ikke nettbutikker som f.eks. temu og lignende. Hvilken aldersgruppe tilhører du? Vic, Matchfashion har finere plagg med bedre kvalitet enn Cubus. Anonymkode: 1f5ae...b06
Queen19 Skrevet 14. juni Forfatter #9 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken aldersgruppe tilhører du? Vic, Matchfashion har finere plagg med bedre kvalitet enn Cubus. Anonymkode: 1f5ae...b06 Jeg er i tidlig 30-årene, skal sjekke ut de du nevner 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå