SeBraHaHa Skrevet 14. juni #1 Skrevet 14. juni (endret) Hei! Vi har kjøpt campingvogn med fortelt på fastplass. Innredningen i forteltet er gammelt og tar stor plass. Det er hjørnesofa, spisebord med 4 stoler, skjenk og en liten kjøkkenavdeling på 150cm med utslagsvask. Her har vi lyst til å tenke nytt og praktisk. Vi ser for oss å spise måltider utendørs eller i vogna når det er dårlig vær. En hjørnesofa virker upraktisk da ingen sitter i hjørnet, så den må ut. Hva er deres beste hacks av god oppbevaring, møbler,smarte løsninger ect og alt annet jeg ikke har tenkt på å spørre, men som du gjerne vil dele og fortelle med meg? 😍 Gleder meg til å ta fatt på campinglivet! Endret 14. juni av SeBraHaHa Redigert overskrift
AnonymBruker Skrevet 15. juni #3 Skrevet 15. juni Muligens du finner noen i et annet underforum enn hus og hage? Anonymkode: f3441...70a
SeBraHaHa Skrevet 15. juni Forfatter #4 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Muligens du finner noen i et annet underforum enn hus og hage? Anonymkode: f3441...70a jeg prøvde først å opprette i hobby/fritid, men fikk det ikke til å passe inn. Ser jeg har fått hjelp av admin til flytting. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå