Lourdes Skrevet 18. mars 2006 #1 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg fant en stilling i et konsern som jeg gjerne ønsker å jobbe for, men da jeg klikket på den lå det faktisk fire stillinger under. Alle virket like interessante, så jeg vil søke på alle. Søknaden skal merkes med stillingstittel. Må jeg da skrive fire ulike søknader? Eller finnes det andre måter å gjøre det på? Vil jo tro at det jeg skriver vil bli veldig likt siden stillingene er såpass like (tre er megler stillinger men rettet mot ulike markeder og en er en analytiker stilling). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #2 Del Skrevet 19. mars 2006 Står det forskjellige kontaktpersoner? I så fall må du jo sende forskjellige søknader. Ellers kan man skrive at man søker på alle tre, (ev. nevne prioritert rekkefølge) men jeg ville ikke tatt sjansen på at de huska kopiere opp/printe ut rett anntall eks og legge i hver bunke hvis de skal behandles hver for seg. Da ville jeg i så fall ring og hørt hva de syntes jeg skulle gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 20. mars 2006 #3 Del Skrevet 20. mars 2006 Ring og spør hvordan de vil ha det. Da er du sikker på å gjøre det riktig samtidig som du lar dem bli kjent med deg. Telefonkontakt er alltid positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå