Donnas Skrevet 14. juli #21 Skrevet 14. juli Har så langt vært veldig enig med Aftenpostens anmeldelse: "20-stjernes sommerferie - dreper sommerfølelsen", men det inntil i dag! Holdt på å le meg i hjel på siste del av hinderløypa i dag. 2
Smascha Skrevet 16. juli #22 Skrevet 16. juli Eg likar konseptet, men litt av kosen forsvinn når kjendisane "nyt sommaren" iført strikkegenser, pledd, lilla lepper og hakkande tenner... 9 1 1
Ninaen Skrevet 20. juli #23 Skrevet 20. juli Donnas skrev (På 14.7.2025 den 20.38): Har så langt vært veldig enig med Aftenpostens anmeldelse: "20-stjernes sommerferie - dreper sommerfølelsen", men det inntil i dag! Holdt på å le meg i hjel på siste del av hinderløypa i dag. Dodørene og ølen? Jeg lo litt for høyt 🤣 2 1
Nevian Skrevet 21. juli #24 Skrevet 21. juli Jeg synes det er super underholdning Jeg tenkte at reality-konseptet hadde utspilt sin rolle rundt 2003, men her klarer jeg se forbi akkurat den biten. Noen deltagere bærer jo serien mer enn andre - jeg elsker Kevin og Olav Jeg lo så godt da Kevin svømte i ring uti bukta der 5 1
Donnas Skrevet 21. juli #25 Skrevet 21. juli Ninaen skrev (12 timer siden): Dodørene og ølen? Jeg lo litt for høyt 🤣 Jess, akkurat den delen Måtte se etappen flere ganger til det ikke var morsomt lenger. Jeg så den i reprise i går, og syntes den var like morsom igjen. 1
Ninaen Skrevet 21. juli #26 Skrevet 21. juli Nevian skrev (2 timer siden): Jeg synes det er super underholdning Jeg tenkte at reality-konseptet hadde utspilt sin rolle rundt 2003, men her klarer jeg se forbi akkurat den biten. Noen deltagere bærer jo serien mer enn andre - jeg elsker Kevin og Olav Jeg lo så godt da Kevin svømte i ring uti bukta der Den episoden der også 😂Og da flere tok på bøya og ikke skjønte at det var bærten og svømte videre. Jeg lo så hardt. Silje sleit jo åpenbart også 😂 Enig i Kevin og Olav. For noen karakterer de to er. Like tørrvittige på hver sin måte. Anbefaler å se begge to på Latter Live i NRK-appen. Og den emosjonelle bagasjen til Kevin 🙈😅 3
Lunabelle Skrevet 22. juli #27 Skrevet 22. juli Er Olav sønnen til Valgerd Svarstad Haugland? Han er jo så morsom på en tørr måte 😅 1
Nevian Skrevet 23. juli #28 Skrevet 23. juli Lunabelle skrev (15 timer siden): Er Olav sønnen til Valgerd Svarstad Haugland? Han er jo så morsom på en tørr måte 😅 Stemmer. Artig fyr ☺️ Jeg gleder meg til å se "Piken i Knøsesmauet" til høsten 1 1
Fant80 Skrevet 23. juli #29 Skrevet 23. juli Kevin må vinne. Fantastisk fyr. Vært fan lenge! Olav er også "my kind of guy" Gøy program. Silje er vanvittig god også. Liker henne mye bedre her en i Maskorama. 7
Fant80 Skrevet 23. juli #30 Skrevet 23. juli Smascha skrev (På 16.7.2025 den 20.52): Eg likar konseptet, men litt av kosen forsvinn når kjendisane "nyt sommaren" iført strikkegenser, pledd, lilla lepper og hakkande tenner... Høres ut som Norsk sommer for meg. Autentisk! 2 1
Lunabelle Skrevet 23. juli #31 Skrevet 23. juli Nevian skrev (2 timer siden): Stemmer. Artig fyr ☺️ Jeg gleder meg til å se "Piken i Knøsesmauet" til høsten Ja, vi får møte opp på premieren 😂 2
Ninaen Skrevet 26. juli #32 Skrevet 26. juli Lunabelle skrev (På 22.7.2025 den 20.26): Er Olav sønnen til Valgerd Svarstad Haugland? Han er jo så morsom på en tørr måte 😅 Ja, han er med i forrige sesong av Latter Live på NRK TV, anbefaler å se 😅Hans mor får en liten utheng 😆 1 1 1
Ninaen Skrevet 26. juli #33 Skrevet 26. juli Fant80 skrev (På 23.7.2025 den 11.38): Kevin må vinne. Fantastisk fyr. Vært fan lenge! Olav er også "my kind of guy" Gøy program. Silje er vanvittig god også. Liker henne mye bedre her en i Maskorama. Enig! Hun er tørrvittig og morsom, uten å være overdreven og bare for mye sånn som Markus Neby altfor fort blir. Og Kevin…likte ham før etter det lille jeg har sett. Men nå…elsker fyren😂 Olav også. De to der burde jobbe sammen 3 1 1
Lunabelle Skrevet 30. juli #34 Skrevet 30. juli Gleder meg til finalen i morgen 😄! Begge mine to favoritter står igjen til slutt og da spiller det ingen rolle hvem som vinner. Vi var forøvrig på sommerfest nå på lørdag og der var det konkurranser inspirert av dette programmet og det var kjempegøy! 4 2 1
Nevian Skrevet 31. juli #35 Skrevet 31. juli For en topp finale! Elsket serien - og det blir tydeligvis sesong to! 3
Grüner Skrevet 4. august #38 Skrevet 4. august Nevian skrev (På 31.7.2025 den 12.31): For en topp finale! Elsket serien - og det blir tydeligvis sesong to! Nei, det sa Silje etterpå at bare glapp ut av henne. Hun visste ikke om det ble det. 1
Nevian Skrevet 5. august #39 Skrevet 5. august Grüner skrev (10 timer siden): Nei, det sa Silje etterpå at bare glapp ut av henne. Hun visste ikke om det ble det. Fy søren, det er dårlig gjort å snike det inn på tampen der
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. august #40 Skrevet 5. august Grüner skrev (20 timer siden): Nei, det sa Silje etterpå at bare glapp ut av henne. Hun visste ikke om det ble det. De kunne vel klippet det bort i så fall? Det var jo ikke direktesendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå