Teardrop Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Jada,kunne gått ned i vekt, men jeg er høygravid å har gått opp 30kg, så det får jeg ikke til denne sommeren. Derfor trenger jeg trenger tips for å hindre at lårene blir klamme. Har testet deodorant uten hell. Blir bare seigt. Testet babypudder, det funker i max 2 timer. Er jeg nødt å bruke tight/sykkelshorts hele denne sommern.
Saima Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Silkespray som en får kjøpt på skobutikker skal funke mot gnissing, de brukes i sko for å forhindre gnagsår/friksjon når du ikke bruker sokker.
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Ikke smøre med body lotion. Bruk store bomullstruser med lange ben (herreboxer). Anonymkode: 7a9b9...b35
H a n n e Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli https://www.strompe.no/products/bandelettes-glatt-larband-mot-gnissende-lar-unisex?variant=28667565768784&om=2535&utm_medium=affiliate&utm_source=daisycon&utm_campaign=daisycon_Velka Shopping - EU
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7 Skrevet 9. juli Teardrop skrev (På 12.6.2025 den 20.07): Jada,kunne gått ned i vekt, men jeg er høygravid å har gått opp 30kg, så det får jeg ikke til denne sommeren. Derfor trenger jeg trenger tips for å hindre at lårene blir klamme. Har testet deodorant uten hell. Blir bare seigt. Testet babypudder, det funker i max 2 timer. Er jeg nødt å bruke tight/sykkelshorts hele denne sommern. Tørke litt med babyklut . Du må ha på deg luftig. Kjole.... Altså åpent og luftig. Kunne ha skravlet i en time om disse plagene. For all del ikke ha tette klær på deg . Anonymkode: dd7da...1c1
Teardrop Skrevet 9. juli Forfatter #8 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tørke litt med babyklut . Du må ha på deg luftig. Kjole.... Altså åpent og luftig. Kunne ha skravlet i en time om disse plagene. For all del ikke ha tette klær på deg . Anonymkode: dd7da...1c1 Da møtes lårene å klistres sammen. Det beste for meg et treningsthight for da er det noe i mellom dem. Babyklut som i våtserviett?
AnonymBruker Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli Teardrop skrev (På 12.6.2025 den 20.07): Jada,kunne gått ned i vekt, men jeg er høygravid å har gått opp 30kg, så det får jeg ikke til denne sommeren. Derfor trenger jeg trenger tips for å hindre at lårene blir klamme. Har testet deodorant uten hell. Blir bare seigt. Testet babypudder, det funker i max 2 timer. Er jeg nødt å bruke tight/sykkelshorts hele denne sommern. Men da vet du jo hva løsningen er. Anonymkode: 905ec...1d6
AnonymBruker Skrevet 9. juli #10 Skrevet 9. juli Jeg er ikke overvektig, men digger å bruke det du kaller sykkelshorts under kjoler. Det er tynne lette shortser, ikke treningsshortser. Det hindrer klamme lår, og at lårene gnisser. De finnes både med og uten blondekant - jeg har dem i mange varianter og farger. Ser ikke problemet med å bruke det? Anonymkode: 7751c...6ae
AnonymBruker Skrevet 9. juli #11 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men da vet du jo hva løsningen er. Anonymkode: 905ec...1d6 Gidder du å lese neste setning så ser du at ts er gravid. Man skal ikke slanke seg da. Hvis ts skal amme så skal man heller ikke aktivt slanke seg da heller. Anonymkode: ec05e...93f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #12 Skrevet 9. juli Store bomullstruser. Sparkjøp, damebutikker ol selger det. Boxer-fasong i tykk bomull. Anonymkode: 7a9b9...b35 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #13 Skrevet 9. juli Har slike blondebond man bare trekker opp over hvert lår - luftige og fine, merker knapt at de er på. Anonymkode: adc6a...681
AnonymBruker Skrevet 9. juli #14 Skrevet 9. juli svette pads? jeg kjøpte en roll on fra temu for klamme lår og den har funket overaskende bra Anonymkode: 30446...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå