Gå til innhold

NÅ ER DET HOVENT!

Gjest Hu med brukket arm igjen

Fremhevede innlegg

Gjest Hu med brukket arm igjen
Skrevet

Brakk håndleddet for noen uker siden, tok av gipsen i går etter røntgen som var OK. Kjente med en gang at leddet var vondt, men sånn skal det visst være??? Sykepleieren lærte meg noen opptreningsøvelser og så at jeg hadde bevegelighet, legen så ikke på leddet en gang (så på røntgenbildene). Etter at jeg kom hjem kjenner jeg jo at leddet er like vondt som før jeg fikk på gips, og litt hovent er det og! Noen med erfaringer om dette? Er det vanlig, og hvor lenge skal armen være vond? Jeg skal begynne på jobb mandag, men nå er jeg skeptisk. Jeg kan unngå løfting, men benytter data og lurer på belastning når det gjelder det! Trodde alt var fryd og gammen når gipsen var av jeg!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg brakk håndleddet for noen år siden. Da jeg tok av gipsen så ble det mye vondere. Det var ikke noe galt i det. Kan være fordi det er muskler som ikke har vært brukt ordentlig og/eller at du gjør bevegelser som du ikke kunne gjøre med gips. Husker ikke hvor lang tid det tok før smertene hadde gitt seg, men tror ikke det tok mange ukene.

Gjest Hu med brukket arm igjen!
Skrevet

Takk for svar igjen Persille! Greit å høre at det er vanlig! Ihvertfall deilig å slippe den fordømrade gipsen! :klappe: Det er så typisk meg å lure på slikt ETTER at jeg har kommet hjem fra legen (som for øvrig ikke enset meg en gang inne på sykehuset der, var opptatt med diktafonen sin). Men takk igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...