Gå til innhold

Noen med vond hals og trøtthet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri blitt syk på denne tiden. Kjedelig! Sovet omtrent i hele dag, hodeverk. Andre som er syke nå? 

Anonymkode: 17b91...d1a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt vond hals, stiv nakke, ekstremt slapp. 

Anonymkode: d992f...a09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hadde det for noen uker siden. Vondt i hodet, sår hals og ekstremt slapp. Følte meg som ei blaut vaskefille. Det varte i nesten tre uker. 

Anonymkode: 279b6...42a

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det klør i halsen, hele kroppen kribler og jeg føler meg ganske slapp.

Anonymkode: aeda5...ee2

AnonymBruker
Skrevet

Slapp, har vært skikkelig snørrete og vond kropp.

Anonymkode: 2b5a8...12f

AnonymBruker
Skrevet

Vondt i halsen og litt uggen i kroppen. Redd jeg brygger på en forkjølelse, ja. Blir bra med helg nå, blir nok helt rolig for min del.

Anonymkode: ea578...ec9

AnonymBruker
Skrevet

To kollegaer var syke med forkjølelse og feber forrige uke. (Lærere) Hos oss på skolen går det til og med omgangssyke nå 🙄

Anonymkode: ea578...ec9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hadde det for noen uker siden. Vondt i hodet, sår hals og ekstremt slapp. Følte meg som ei blaut vaskefille. Det varte i nesten tre uker. 

Anonymkode: 279b6...42a

Huff, ikke si det. Får sjeldent feber, har ikke det nå. Men fryser og er varm i hele kroppen. Tung til sinns og kropp. 

Vond hals😏

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Forkjølelse her, flere i klassen til sønnen min har vært syke også. Aldri opplevd på denne tiden av året før jeg heller. 

Anonymkode: d77ea...221

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jepp! Forkjølelse her, flere i klassen til sønnen min har vært syke også. Aldri opplevd på denne tiden av året før jeg heller. 

Anonymkode: d77ea...221

Merkelig tidspunkt ja. Halsen holder på å blir skjært opp og ufattelig trøtt. Igår sov jeg omtrent hele dagen. Vondt i hodet, kvalm, migrene lignende. Bedre idag 😊 (Jobber på skole)

AnonymBruker
Skrevet

Korona?

Anonymkode: 7482c...1da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Korona?

Anonymkode: 7482c...1da

Sikkert,tror den heter noldus eller noe.

Anonymkode: c4e23...a9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Merkelig tidspunkt ja. Halsen holder på å blir skjært opp og ufattelig trøtt. Igår sov jeg omtrent hele dagen. Vondt i hodet, kvalm, migrene lignende. Bedre idag 😊 (Jobber på skole)

Ja jeg har som åpent sår i halsen føler jeg, fikk feber, muskelverk. Mistenker covid 

Anonymkode: b2340...aaa

Skrevet

Vært sliten, veldig sliten i tre dager. Vondt i hode, små svimmel, metall smak i munnen i perioder. Eneste som funker er å ligge i ro. 

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Startet med feber,vonde ledd og vond hals. Derretter hosting. Er vist mange som er plaget med samme symptomer ifølge legen min.

Anonymkode: 8f109...65d

Skrevet

Vond hals, feber og hodepine her

AnonymBruker
Skrevet
Filifjonkamor skrev (16 timer siden):

Vond hals, feber og hodepine her

Da er det tydeligvis noe smitte rundt. Det gikk veldig fort over på meg, kun torsdag jeg lå rett ut. Eller ordentlig sliten var jeg iallefall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...