AnonymBruker Skrevet 13. juni #61 Skrevet 13. juni Roci skrev (49 minutter siden): Ok, da er det meg😄Jeg ville definitivt klassifisere disse som joggesko😄 Jeg ville imidlertid IKKE kalle de under for joggesko, men hvis de ikke er sneakers, hva er de da? Fritidssko Anonymkode: 2b8cf...3b6
Roci Skrevet 13. juni #62 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fritidssko Anonymkode: 2b8cf...3b6 Det begrepet har jeg ikke hørt siden jeg var barn, og det var på 70-tallet! 😄 Får opp bilder i hodet av seilersko og mokasiner 😀 9
AnonymBruker Skrevet 13. juni #63 Skrevet 13. juni Manolo Blahnik sko, så klart. Anonymkode: 1fb67...ed2 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #64 Skrevet 13. juni Roci skrev (57 minutter siden): Det begrepet har jeg ikke hørt siden jeg var barn, og det var på 70-tallet! 😄 Får opp bilder i hodet av seilersko og mokasiner 😀 Seilersko og mokasiner er det jo mye av om dagen, så det passer jo fint da 😅 Anonymkode: 577b5...bbc 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #65 Skrevet 13. juni sneakers er vel mer amerikansk enn trainers som er engelsk 😝 "flats" er alt som er mellom (ballet flats) hvis det ikke er mokkasiner (loafers) og sandaler og det kan inkludere boat shoes, wingtips, espadrillos 😝 bare for å nevne noen av begrepene.. Siendet tydeligvis ble en greie.. Anonymkode: 42971...585 2
kaledonia Skrevet 13. juni #66 Skrevet 13. juni Sonit skrev (5 timer siden): Om du går med ankelsokker eller helt usynlige sokker så skriker det turist! Kritthvite strømper som går minst 10 cm opp på leggen er det motebevisste bruker til loafers, ballerina og sneakers. Menn kan komme unna med usynlige strømper i loafers. Men da oser det middelaldrende med gamle penger. Enig! Og også her; kritthvite strømper. Ankelsokker er altså så ut. Og før noen begynner å hisse seg op; TS leter etter fottøy som ikke skriker turist. Ikke alle følger med på mote. Jeg liker rett og slett ikke sokker som stikker så høyt ut av skoene mine. Ja, jeg er 42. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #67 Skrevet 13. juni Kan disse passe deg, TS? Soft walk - Eurosko Anonymkode: 35118...bb0 3
Kvist Skrevet 13. juni #68 Skrevet 13. juni Sneakers eller sandaler. I gode materialer som ekte skinn. Ikke Hoka eller andre i samme stilen. Og en annen veldig viktig ting, ta med flere par sko så du kan bytte på. Enten du er innom hotellet midt på dagen og bytter, eller bytter til et annet par dagen etter. Det gir føttene litt variasjon, og vil belaste dem mindre. Jeg har veldig lett for å få gnagsår bak på ene hælen, uansett hvor godt gått inn skoene er, så da passer jeg på å ta med sko som treffer hælene ulikt.
AnonymBruker Skrevet 13. juni #70 Skrevet 13. juni Lykkelig eier av Birkenstock. Anonymkode: 47508...3bb
AnonymBruker Skrevet 13. juni #71 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan disse passe deg, TS? Soft walk - Eurosko Anonymkode: 35118...bb0 Å fy, de var fæle! Anonymkode: 1fb67...ed2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #72 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Å fy, de var fæle! Anonymkode: 1fb67...ed2 Synes disse som bare slenger ut negative kommentarer, kan komme med eksempler på hva som er fine, flotte, on trend sandaler for storbyferie med minimum 15 000 skritt. Anonymkode: 47508...3bb 8 5
-jk- Skrevet 13. juni #73 Skrevet 13. juni kaledonia skrev (2 timer siden): Ikke alle følger med på mote. Jeg liker rett og slett ikke sokker som stikker så høyt ut av skoene mine. Ja, jeg er 42. Jeg er 53 og kjempeglad for at høyere sokker er mote igjen. Har stuet alle ankelsokkene bakerst i sokkeskuffen og forhåpentligvis kommer de aldri frem igjen...
AnonymBruker Skrevet 13. juni #74 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lykkelig eier av Birkenstock. Anonymkode: 47508...3bb Vandre rundt i Paris i Birkenstock? Der går grensen, alt annet er mye bedre. I Birkenstock går de fleste om ikke alle som vaggende ender, enten de er nybegynnere i Birkenstock eller gamle travere som u.t. Anonymkode: f147b...517 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni #75 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vandre rundt i Paris i Birkenstock? Der går grensen, alt annet er mye bedre. I Birkenstock går de fleste om ikke alle som vaggende ender, enten de er nybegynnere i Birkenstock eller gamle travere som u.t. Anonymkode: f147b...517 Jeg kan gjerne vralte bortover som en and jeg. Selv i Paris.. kvakk kvakk.. Anonymkode: 47508...3bb 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #76 Skrevet 14. juni Den Reddit-tråden over oppsummerer det greit: Parisere bryr seg ikke om hva turister går med så lenge du er anstendig kledd, og du vil uansett ikke passere for å være lokal. Sandaler er ikke anbefalt fordi du vil bli veldig skitten på føttene etter en dags trasking, og du vil støte på mange hundelorter. Fra en annen Reddit-tråd om fottøy i Paris: Anonymkode: 3af86...20d 2 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni #77 Skrevet 14. juni Få deg et par bold samba fra Adidas, eller et par med new balance. Miu miu sin new balance sko er årets hotteste (not for me), men sneakers får til alt. Anonymkode: 86866...b5a
AnonymBruker Skrevet 14. juni #79 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 4c949...1e4 Reiser til New York og skal gå, gå, gå , gå- Hoka her, redder ben🤩 Anonymkode: 4c949...1e4
Sonit Skrevet 14. juni #80 Skrevet 14. juni (endret) kaledonia skrev (20 timer siden): Ikke alle følger med på mote. Jeg liker rett og slett ikke sokker som stikker så høyt ut av skoene mine. Ja, jeg er 42. Og det er jo helt greit at du gjør. Man kan være motebevisst og bruke ankelsokker og ikke være motebevisst og bruke høye sokker. Men nå er jo dette et moteforum, og interessant å lese hva folk mener. Og jeg er mye eldre enn deg. Endret 14. juni av Sonit 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå