Gå til innhold

Brekte noen roser- litt slemt men pytt pytt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kg slutter aldri å overraske! Å snike i partner sin mobil og lignende er helt greit,men mitt lille stunt er på linje med drap. 

Anonymkode: 0dc30...8e4

Hvorfor retter du aggresjonen mot dem som skal motta gaven? 

Anonymkode: e4679...c77

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gjort noe slemt i dag men har dratt over doen med tannkosten til eksen ved en anledning.

Anonymkode: 5215d...5c0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kan fantasere om slikt, men gjør det ikke. Det er ikke akkurat såå slemt å brekke noen roser. For ingen blir såret av det, den rosen de skulle få betyr jo ingenting i seg selv, det er tanken som teller. 

Derfor skader du faktisk bare deg selv ved å gjøre en slik mini-slem ting. Dú blir en som gjør slemme ting, du på en måte blir slem også da. Og det er ikke bra for selvfølelsen å føle seg slem. 

Anonymkode: ae146...d57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så bra! En tråd full av engler 😅

Velkommen til kg. Stedet der alle andre enn TS er rene Jesus som aldri tenker urene tanker eller gjør noe faenskap. 😇

Anonymkode: 42e88...8d9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når ikke du får roser, så fortjener ikke de andre heller? 

Kanskje de andre har utdannelse.

Anonymkode: 0ca5c...fd6

Haha dagens.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du 7 år gammel? 

Anonymkode: e5bb3...561

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Man er ikke troll når man forteller fakta. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kg slutter aldri å overraske! Å snike i partner sin mobil og lignende er helt greit,men mitt lille stunt er på linje med drap. 

ditt "Lille stunt" straffer to mennesker du ikke kjenner, tilfeldige mennesker som får dagen sin ødelagt fordi du føler og lar følelsene dine styre deg slik at du ødelegge for andre - det er ille, det er ikke pytt-pytt når noen velger sette seg selv så høyt for å få utløp for egne greier.. 

Anonymkode: 926b9...d1d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei men det er så sykt smålig at jeg skjønner ikke at du kan forsvare dette overfor deg selv engang!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars roser små. Tenk å la ditt sinne gå utover uskyldige roser. Godt du ikke jobber på dyreklinikk og vrir hodet rundt halsen på katter fordi du ikke får sommergave da. 

Anonymkode: c9a39...97d

Forsvarer ikke TS sin handling her, men denne sammenligningen er vel litt søkt i og med at vi må anta at disse rosene allerede var tatt av dage. Skal du først synes synd på rosene, blir det mer saklig å se til gartneren som dyrket dem frem bare for å klippe røttene av dem.

Og da har vi ikke diskutert forskjellen på nervesytemet til et virveldyr versus en plante, og den medfølgende forskjellen i evne til å lide. TS reagerte umodent, men denne handlingen er ingen indikasjon på at hun er farlig for dyr.

Anonymkode: e1428...dc6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Du har så mange negative følelser at du faktisk må få utløp for de fysisk ved å ødelegge for andre. 
Her er det mye negative tankemønster. Du kan få hjelp. 

Anonymkode: 9a079...afc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det var ikke spørsmålet. 

Jeg svarte Nei på spørsmålet. Og forklarte hvorfor. 

Anonymkode: add36...aed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor retter du aggresjonen mot dem som skal motta gaven? 

Hvorfor ikke? 

AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (5 timer siden):

Hva forventet du? Hyllest? Heldigvis er det store flertallet snille personer som ikke ødelegger for andre med vilje. 

Forventet absolutt ingenting. Jeg kjenner kg. 

Men at folk har så lite selvironi at de ikke kunne fortelle det de engang gjorde,det hadde jeg ikke forventet. Ingen er perfekte og jeg vet med sikkerhet at alle her kunne fortelle ting. Men det er visst viktigere å dømme andre. 

Jeg angrer ingenting jeg,er øyeblikks svakhet er slik alle opplever. Og jada,det var barnslig men det er hvertfall ingen krise. Jeg tar meg selv lite høytidelig og har ikke på noe tidspunkt påstått at jeg var feilfri. Hvert imot,jeg er full av feil og mangler. Men jeg står i det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forsvarer ikke TS sin handling her, men denne sammenligningen er vel litt søkt i og med at vi må anta at disse rosene allerede var tatt av dage. Skal du først synes synd på rosene, blir det mer saklig å se til gartneren som dyrket dem frem bare for å klippe røttene av dem.

Og da har vi ikke diskutert forskjellen på nervesytemet til et virveldyr versus en plante, og den medfølgende forskjellen i evne til å lide. TS reagerte umodent, men denne handlingen er ingen indikasjon på at hun er farlig for dyr.

Anonymkode: e1428...dc6

Mente det ikke bokstavelig da. 

Anonymkode: c9a39...97d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Mange av de andre på jobben fikk roser som sommergave,jeg er en annen yrkesgruppe og får aldri noe. Idag sto roser på kjøla før utdelingen og jeg greie ikke å motstå å brekke to av dem 😁 Bare fordi jeg er lei av å bli utelatt. Ingen vet at det var meg,"skaden"skjedde sikkert i transporten 😅

Har du gjort noe slikt halvslemt Idag? 

Er du vaskehjelp? Helt vanlig at vaskere ikke blir sett på som en del av kollegiet. Det må du nesten bare akseptere, eller ta en utdannelse sånn at du havner på samme nivå som de andre yrkesgruppene.

Anonymkode: e2301...7ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor ikke? 

Det er jo ikke mottakerne som har bestemt at de skal få blomster? Det er jo helt irrasjonelt å være sur på dem.

Er det arbeidsgiver som gir blomster til disse, eller er det fagforeningen som gir til sine medlemmer?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men at folk har så lite selvironi at de ikke kunne fortelle det de engang gjorde,det hadde jeg ikke forventet. Ingen er perfekte og jeg vet med sikkerhet at alle her kunne fortelle ting. Men det er visst viktigere å dømme andre. 

Jeg angrer ingenting jeg,er øyeblikks svakhet er slik alle opplever. Og jada,det var barnslig men det er hvertfall ingen krise. Jeg tar meg selv lite høytidelig og har ikke på noe tidspunkt påstått at jeg var feilfri. Hvert imot,jeg er full av feil og mangler. Men jeg står i det. 

Jeg kan ikke huske at jeg noengang med vilje har gjort noe slemt mot andre. Jeg dikter ikke opp noe bare for at du skal føle deg bedre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tror du innbiller deg at slik smålig og destruktiv oppførsel er vanligere enn det er. De aller fleste normaltfungerende voksne har kontroll på følelsene sine og ikke minst, retter sin eventuelle misnøye mot riktig kilde (som her eventuelt burde være giver, ikke tilfeldige mottakere).

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Mange av de andre på jobben fikk roser som sommergave,jeg er en annen yrkesgruppe og får aldri noe. Idag sto roser på kjøla før utdelingen og jeg greie ikke å motstå å brekke to av dem 😁 Bare fordi jeg er lei av å bli utelatt. Ingen vet at det var meg,"skaden"skjedde sikkert i transporten 😅

Har du gjort noe slikt halvslemt Idag? 

For et trist menneske du er.

Anonymkode: 6da59...db0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så bra! En tråd full av engler 😅

Er man en engel fordi man ikke knekker roser andre har fått? 

Anonymkode: 6da59...db0

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...