AnonymBruker Skrevet 11. juni #21 Skrevet 11. juni Upopulært, men ærlig svar : Jeg blir kåt/tent av utro damer, men ikke noe cuckold-greier. Anonymkode: 95268...277 1
PrivatiserAlt Skrevet 11. juni #22 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Med min første kone hadde vi i flere år et åpent forhold. Hun kom ved flere anledninger nyknullet hjem og fortalte i detalj hva hun hadde gjort. I noen tilfeller luktet det sæd av henne og i alle tilfellene knullet jeg henne mens hun fortalte i detalj og så avsluttet jeg med å sprute henne full, slik at jeg var "sist" på henne. Vi gjorde det samme når jeg hadde hatt sex med en annen kvinne. Dette gjorde at vi holdt spenningen og erotikken levende mellom oss. Vi skiltes imidlertid av helt andre årsaker for sexen var strålende. Anonymkode: 9d9c7...836 Hvis dette ikke er kødd, så er jeg sykt nysgjerrig på hvorfor to mennesker skiller lag hvis sexen er himmelsk. Det må være aldersforskjell eller barneønske som kom imellom da.
AnonymBruker Skrevet 11. juni #23 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir du kåt av at partneren din har sex med en annen? Anonymkode: d6c8a...6e5 Nei, men jeg tror ekskona trodde at jeg ble det. For så mye som hun var utro så skulle man tro at det var for mitt beste.. Anonymkode: 75b98...efc 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #24 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Man må være være rimelig skakkjørt mentalt og emosjonelt for å bli kåt av å bli bedratt. Anonymkode: d465c...9e3 Du må skille mellom når du allerede er inne på sex, tenker på seg, og hele tiden ellers. De fleste blir generelt ikke kåt av utroskap, men kan bli det i en seksuell setting. To forskjellige ting. Burde ikke være så vanskelig å forstå det. Anonymkode: 5cd19...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #25 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Blir du kåt av at partneren din har sex med en annen? Anonymkode: d6c8a...6e5 Min tidligere ungdomskjæreste ble det. Mulig det kan ha noe med at han ble veldig kåt, når han skjønte at jeg ble begjæret av andre. Han foreslo også trekant med en kamerat. Anonymkode: 52ca6...371 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #26 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Man må være være rimelig skakkjørt mentalt og emosjonelt for å bli kåt av å bli bedratt. Anonymkode: d465c...9e3 Man må være rimelig skakkjørt mentalt og emosjonelt for å leve et helt liv i seksuell ekslusivitet og naivitet. Anonymkode: afe88...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #27 Skrevet 12. juni PrivatiserAlt skrev (12 timer siden): Hvis dette ikke er kødd, så er jeg sykt nysgjerrig på hvorfor to mennesker skiller lag hvis sexen er himmelsk. Det må være aldersforskjell eller barneønske som kom imellom da. Om du synes Pasta Carbonara er helt himmelsk. Vil du spise det og kun det hver eneste dag og ikke evner å sette pris på annen mat som kan vøre minst like god eller bedre? Anonymkode: afe88...0f5
Meowmere Skrevet 12. juni #28 Skrevet 12. juni (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om du synes Pasta Carbonara er helt himmelsk. Vil du spise det og kun det hver eneste dag og ikke evner å sette pris på annen mat som kan vøre minst like god eller bedre? Anonymkode: afe88...0f5 Kjipt kjøkken hvis det er kun går an å lage én rett der. Endret 12. juni av Meowmere 2
911 Skrevet 12. juni #29 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min tidligere ungdomskjæreste ble det. Mulig det kan ha noe med at han ble veldig kåt, når han skjønte at jeg ble begjæret av andre. Han foreslo også trekant med en kamerat. Anonymkode: 52ca6...371 Og? Ble det noe av trekanten og hva fikk du ut av det?
Gorgonzola Skrevet 12. juni #30 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Upopulært, men ærlig svar : Jeg blir kåt/tent av utro damer, men ikke noe cuckold-greier. Anonymkode: 95268...277 Da er du vel mer en Bull enn en cuckold? 😁
draug 75 Skrevet 12. juni #31 Skrevet 12. juni Det passer vel for noen og ikke for andre. Jeg synes vi skal være forsiktig med å stille diagnoser. Hvordan dette stemmer med den generelle definisjonen av utroskap, at man går bak ryggen på den andre - det diskuterer vi heller ikke (Er det utroskap når: Kjerring: "hei, kall, nå drar jeg å puler med en fyr!" Kall: "Hydr, hydr..."?) Jeg synes imidlertid vi skal tenke på, er tredjemann/ tredjedame, altså den utroskapen begås med. Hvor informert er denne, og hvordan opplever denne det som skjer? Jeg har hatt noen tilbud av tildels veldig strøkne damer, om enn litt eldre enn meg, som etterhvert har vist seg at de skal begå "utroskap" med med fordi det tenner "gubben." Jeg har avslått fordi jeg ikke ville bli en del av deres seksualliv. Og jeg har vært med noen og det har etter pulinga kommet fram at greia var "utroskap" fordi de begge i forholdet tente på det. Det er drøyt å påstå at jeg følte meg voldtatt, men jeg satt igjen med et inntrykk av å være blitt brukt.
AnonymBruker Skrevet 12. juni #32 Skrevet 12. juni Blir ekstremt kåt av tanken, og har alltid brukt den fantasien med alle kjærester for å få orgasme. Men er dessverre i tillegg veldig sjalu og usikker, så i praksis hadde jeg aldri håndtert at en partner hadde hatt sex med andre. Anonymkode: 5ff04...61d
AnonymBruker Skrevet 12. juni #33 Skrevet 12. juni 911 skrev (6 timer siden): Og? Ble det noe av trekanten og hva fikk du ut av det? Det ble en trekant. Jeg ble en erfaring rikere. Vi var unge og uerfarne, så fikk ikke så mye ut av det egentlig. Fikk et nærere vennskap med kameraten hans, så han tok litt ekstra vare på meg innimellom (ikke noe seksuelt). Anonymkode: 52ca6...371 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #34 Skrevet 12. juni Nei, hvorfor skulle jeg det? Ville følt mer på avsky enn kåtskap Anonymkode: 52115...3f8
AnonymBruker Skrevet 12. juni #35 Skrevet 12. juni Tenner ikke på utroskap, men tenner på tanken på mannen med andre. Utroskap er å bryte tilliten til en partner, å ha sex med andre når den andre har godkjent det er ikke utroskap. Vurderer selv sex-klubb i utlandet hvor mannen muligens skal få lov til å få en blowjob av noen andre mens jeg ser på. Spennende tanke. Men hadde han fått en blowjob uten min godkjennelse hadde det vært utroskap og kroken på døra. Anonymkode: 8d9a5...323 1
Topper og daler Skrevet 12. juni #36 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, hvorfor skulle jeg det? Ville følt mer på avsky enn kåtskap Anonymkode: 52115...3f8 Du er ganske naiv hvis du er voksen og ikke vet om at en slik tiltrekning eksisterer.
Topper og daler Skrevet 12. juni #37 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vurderer selv sex-klubb i utlandet hvor mannen muligens skal få lov til å få en blowjob av noen andre mens jeg ser på. Bare til info: Det er ikke bare å gå og hente en blow job på sexklubb. Det er ikke uoppnåelig, men erfaringsmessig ganske vanskelig. Særlig hvis du bare har tenkt å være tilskuer. Hvis dere begge er åpne for sex med andre, og kan tilby partnerbytte, så stiller derimot saken seg helt annerledes. Det er ikke menn som kun tilbyr singel-sex som er de mest ettertraktede på swingersklubber. Med mindre du lar mannen din delta i en gangbang, da.
Bamseklemmer Skrevet 12. juni #38 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Blir du kåt av at partneren din har sex med en annen? Anonymkode: d6c8a...6e5 Ikke uten tillatelse nei.. men med tillatelse ja.. Men da som cuck eller hotwife.. Hadde sex med ei hotwife for noen uker siden, og mannen ble kåt av det.. han ble kåt av å se henne på facetime, helt til batteriet på telefonen tok slutt. Jeg sendte med henne ei cognac flaske som "takk for lånet".. han ble veldig glad for den, for det var visst ikke vanlig. Nå vil han ha mere cognac, og kjærringa mere sex.. dette ble en fin gave for alle tre❣️ Dette var jo ikke utroskap da, for "tillat sex" er ikke utroskap😉 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #39 Skrevet 12. juni Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Ikke uten tillatelse nei.. men med tillatelse ja.. Men da som cuck eller hotwife.. Hadde sex med ei hotwife for noen uker siden, og mannen ble kåt av det.. han ble kåt av å se henne på facetime, helt til batteriet på telefonen tok slutt. Jeg sendte med henne ei cognac flaske som "takk for lånet".. han ble veldig glad for den, for det var visst ikke vanlig. Nå vil han ha mere cognac, og kjærringa mere sex.. dette ble en fin gave for alle tre❣️ Dette var jo ikke utroskap da, for "tillat sex" er ikke utroskap😉 Tillat sex er ikke utroskap. Så flink du er @Bamseklemmer 👏👏👏👏 Anonymkode: 52ca6...371 1
Bamseklemmer Skrevet 12. juni #40 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tillat sex er ikke utroskap. Så flink du er @Bamseklemmer 👏👏👏👏 Anonymkode: 52ca6...371 Haha.. vet ikke om jeg er så flink, for dette gjelder jo ikke denne tråden. Men du er vel enig i, at man blir kåtere av tillat sex? eller? Hvorfor jeg blir kåt av utroe kvinner, er noe helt annet.. det er jo fordi jeg svak og har omsorg for andres nytelse❣️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå