Skravleberta Skrevet 11. juni #1 Skrevet 11. juni Jeg har lagt ut et spørsmål på FB, og VET at jeg fikk svar på innlegget, i en personlig melding. Men nå finner jeg ikke igjen det svaret, det er ikke på Messenger (som jeg kan se) og ikke på svar under Marketplace. Noen ide' om hvor det kan være? Føler meg dum, og innrømmer det gjerne 😄
Granskudd Skrevet 11. juni #2 Skrevet 11. juni Noen ganger kan meldinger fra mennesker du ikke er venn med havne i "meldingsforespørsler". Det er litt avhenig av type telefon og/eller om du går på messenger i nettleser. I nettleser må du klike på de tre prikkene ved siden av der det står "Chats/meldinger" øverst i bildet. På telefonen min har jeg en meny nederst i høyre hjørnet, ikonet er tre striper, Se etter "message requests/meldingsforespørsler" og sjekk om den ligger der
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni Trykk på Menyknappen nederst til høyre på Messenger, deretter Meldingsforespørsler. Der legger meldinger fra de du ikke er venner med på Facebook seg. Anonymkode: 827c1...0c0
Skravleberta Skrevet 11. juni Forfatter #4 Skrevet 11. juni Granskudd skrev (2 minutter siden): Noen ganger kan meldinger fra mennesker du ikke er venn med havne i "meldingsforespørsler". Det er litt avhenig av type telefon og/eller om du går på messenger i nettleser. I nettleser må du klike på de tre prikkene ved siden av der det står "Chats/meldinger" øverst i bildet. På telefonen min har jeg en meny nederst i høyre hjørnet, ikonet er tre striper, Se etter "message requests/meldingsforespørsler" og sjekk om den ligger der Å herreli, du er en reddende engel! For det var akkurat som du sa og nå fant jeg det. Tusen, tusen takk! 🥰
Skravleberta Skrevet 11. juni Forfatter #5 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trykk på Menyknappen nederst til høyre på Messenger, deretter Meldingsforespørsler. Der legger meldinger fra de du ikke er venner med på Facebook seg. Anonymkode: 827c1...0c0 Helt riktig, tusen takk 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå