AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #1 Skrevet 11. juni 2025 Vet dette er ekkelt. Men tør ikke gå på apotek å spørre, og googler jeg så får jeg bare opp «syke barn og snørr» osv.. Men jeg sliter med at det legger seg «hardt» snørr, sånne type kaker som jeg må dra bort om morgen på badet (i all hemmelighet såklart). Om jeg skal ta finger inni nese er det helt hardt pga snørr som er størknet. Har noen opplevd lignende? Er det noe jeg kan smøre på..? Anonymkode: 0a918...830
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #2 Skrevet 11. juni 2025 Vaselin på en qtips fungerer bra for både å løse opp og hindre at det legger seg så fast. Anonymkode: eb92b...ef0
Tekumseh79 Skrevet 11. juni 2025 #3 Skrevet 11. juni 2025 Allergi eller har du vært lett forkjøla? Jeg har det sånn ofte og er allergisk mot det meste (pels, støv, pollen). Denne tia er litt verre da det er mye pollen, og den tørreste tia om vinteren hvis jeg er mye inne. Jeg pirker når ingen ser, og er nøye med spriting/vasking av hender før og etter, Nøytral nesespray, f eks Nazamer original, er med å holde det fuktigere og forhindre disse skorpene. Spray og la det virke ei lita stund, så snyt ut. Så spray igjen for å "smøre nesa." Finnes nok ting med oljer osv også, men de vet jeg ikke noe om. Apoteket - og kanskje google vet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå