Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne jobber med en person som ikke tåler kritikk. Noen ganger får denne kollega beskjed fra leder om at hun tar for lange pauser eller at hun ikke har gjort oppgavene sine. I stedet for å innrømme det og si at hun skal skjerpe seg, så kaster hun andre kollegaer under bussen og sier til leder: Ja, men hun stod i 5 minutter i går og snakket med han. Eller hun kom litt seint i går.

Hva gjøre med sånne kollegaer? Vil gi råd til min venninne, men jeg har aldri hatt sånne kollegaer 

Anonymkode: 8c959...26d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Verden er full av mindre sjarmerende individer, som man ikke alltid kan unngå å måtte forholde seg til - eller jobbe med. Så flott at du har en leder som faktisk ser og påpeker når ting ikke blir gjort eller er ugreit."

...er omtrent det jeg ville sagt til en venninne i tilsvarende situasjon. Ikke rot i et vepsebol i utrengsmål. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

I stedet for å innrømme det og si at hun skal skjerpe seg, så kaster hun andre kollegaer under bussen og sier til leder: Ja, men hun stod i 5 minutter i går og snakket med han. Eller hun kom litt seint i går.

Hva gjøre med sånne kollegaer? 

Anonymkode: 8c959...26d

Det er vel ikke løgn det hun kommer med. Lite å gjøre.

Leder er sikkert oppegående nok til å takle denne personen.

Anonymkode: 527de...0df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...