AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Kan man gå på Mysimba om man sliter psykisk med angst og depresjon? Noen som gjør det her? Er veldig overvektig. Anonymkode: ffad2...d1a
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Jeg går på wegovy og det har letta angsten min Anonymkode: 03655...3fa
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Jeg måtte slutte på Wegovy på grunn av angst/depresjon som ble mye verre enn før. Anonymkode: ea45c...c17
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Mysimba er kontraindisert ved bipolar lidelse, og på forsiktighetsregel ved depresjon. Sp snakk med legen sp får du svar. Anonymkode: e37bf...c4c 1
aksase Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni (endret) Dette er en type medisinsk spørsmål som du må snakke med fastlegen din om. Fastlegen kjenner deg, din historikk og hvilke medisiner du bruker, og han kan gi deg presise råd. Fordi vi her på KG ikke kjenner deg godt nok, kan velmente medisinske råd herfra i verste fall være direkte farlige for deg. Endret 10. juni av aksase 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Jeg vet jeg må spørre fastlegen. Men nå lurte jeg på om det er noe vits i å spørre? Hvis man ikke kan bruke det om man har angst og depresjon. Har ikke bipolar. Anonymkode: ffad2...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå