AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:57 #1 Skrevet tirsdag kl 12:57 Har tenkt å gå til innkjøp av elsykkel eller elsparkesykkel og vil gjerne kunne ta med meg hunden i blant. Er det tryggest med sete bak på en sykkel eller i sekk på ryggen med en elsparkesykkel? Ser fordeler og ulemper med begge og vil velge det som blir tryggest for hunden. Anonymkode: 3accb...364
newman01 Skrevet tirsdag kl 13:02 #2 Skrevet tirsdag kl 13:02 Sykkelvogn. Slik man har barn i er tryggest. Hvordan skal du få en hund til å sitte rolig i et sete bak på en sykkel?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:16 #3 Skrevet tirsdag kl 13:16 newman01 skrev (12 minutter siden): Sykkelvogn. Slik man har barn i er tryggest. Hvordan skal du få en hund til å sitte rolig i et sete bak på en sykkel? Takk for tips. Nei jeg vet ikke, de selger jo hundeseter for sykkel så regnet ikke med at det var så uvanlig. Anonymkode: 3accb...364
newman01 Skrevet tirsdag kl 16:25 #4 Skrevet tirsdag kl 16:25 (endret) Jeg ville nå vurdert å kalle det sykkelkurv for hund. Litt mindre forvirrende enn hundesete. Men hvor mye penger har du? Elsykkel med sykkelvogn koster fort 30’000, mens elsparkesykkel og en sekk koster 3-4k https://www.proshop.no/Hund/Trixie-Timon-ryggsekk-for-smaa-hunder-og-katter-opptil-12kg/3043688?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=searchengine&gad_source=1&gad_campaignid=22043008784&gbraid=0AAAAADuUrFFK9N8PO5pDxS1PivUipI8Vr&gclid=CjwKCAjwr5_CBhBlEiwAzfwYuFl4ltBKCxSMhikGvfU0PShY-UQKHRJeXJeyRPvoT6gT-w8fXKpwNRoCvxkQAvD_BwE Endret tirsdag kl 16:25 av newman01 1
Jodaneida Skrevet tirsdag kl 17:58 #5 Skrevet tirsdag kl 17:58 Ikke noe problem å lære de å sitte på skykkel i kurv/sete. Ville hatt foran så jeg kunne følge med på om den blir redd/ukomfortabel. Hvor liten er den? Jeg har hatt liten hund som elsket å løpe/ «trekke» sykkel sammen med de store. Hun lå i sekk når hun ble sliten.
Sofiei Skrevet tirsdag kl 18:09 #6 Skrevet tirsdag kl 18:09 Jeg brukte Trixie sykkelkurv når yngste hunden var valp. Den festes på bagasjebæreren. Fungerte veldig fint. Mine har fått løpe ved siden av sykkelen fra de var 14-15 mnd gamle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå