AnonymBruker Skrevet 10. juni #61 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vel fyren har doktorgrad. Han er flink til å vri og vende på ting og bringe opp ting sagt 10 pluss år siden. Han gir meg følelsen om at han ville vært mer fornøyd med noen på sitt eget nivå, som var mer selvstendig med bedre inntekt og inntektsmuligheter enn jeg har. Han tenker nok på slikt når han mener det er negativt at uten ham er jeg bare en forvillet båt... Jeg har jo bygget et liv med han, men dette sårer meg faktisk. Anonymkode: 79085...050 Ok. Det gir litt kontekst. Poenget er kanskje ikke hva du sa for 10 år siden, men at han ikke synes du er selvstendig nok? I hvilke sammenhenger krangler dere om dette? Jeg synes det er rart å bruke akkurat det utsagnet mot deg uansett. Anonymkode: 8002a...32d
AnonymBruker Skrevet 10. juni #62 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Det gir litt kontekst. Poenget er kanskje ikke hva du sa for 10 år siden, men at han ikke synes du er selvstendig nok? I hvilke sammenhenger krangler dere om dette? Jeg synes det er rart å bruke akkurat det utsagnet mot deg uansett. Anonymkode: 8002a...32d Det er tatt opp i krangler i sammenheng med at jeg sier jeg er glad i ham, og så sier han at " jeg er bare ditt trygge havn". Det er det"jeg er" for deg. Anonymkode: 79085...050
AnonymBruker Skrevet 10. juni #63 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg sa at han er mitt trygge havn. Han tar det fortsatt opp i krangler og mener det betyr at jeg bruker ham. Har elsket denne mannen i mange år og dette er nie han henger seg negativt opp i. Ville dere ha tenkt at en slik uttalelse er negativt? Jeg mente det egentlig positivt. Anonymkode: 79085...050 Tatt opp at han har dårlig begrepsforståelse i 10 år?😳😳😳Hadde neppe klart å elske noen som er så irrasjonell, det en grense for hvor flytende idiot jeg klarer å snakke. Anonymkode: fa75a...2ba 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni #64 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har forsøkt, hver gang det kommer opp, men han vil bare høre på seg selv. Anonymkode: 79085...050 Jeg hadde spurt hvert eneste menneske jeg kjenner om deres tolkning og informert han om samtlige. Anonymkode: 3ee97...c56
AnonymBruker Skrevet 10. juni #65 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er tatt opp i krangler i sammenheng med at jeg sier jeg er glad i ham, og så sier han at " jeg er bare ditt trygge havn". Det er det"jeg er" for deg. Anonymkode: 79085...050 Høres ut som han er usikker på om din kjærlighet for han er ekte. Hvorfor tviler han på din kjærlighet? Hvordan reagerer du når han sier det? Dere må jo bli ferdig med det. Han kan ikke gå rundt og gnage på dette i årevis og bruke det mot det titt og stadig. Han må "tilgi" deg eller velge å fortsette å tvile. Skjønner ikke hvorfor han holder ut om han er så usikker på deg. Hva tenker han at du skal gjøre? Har du ikke, etter 10 år, klart å vise han at du elsker han? Hva trenger han egentlig? Det kan jo ikke handle om én kommentar for ørten år siden. Det er jo helt ulogisk. Hva med alle de andre kommentarene eller handlingene du har utført i ti år etterpå? Ingenting som har overbevist han om din kjærlighet? Men likevel har han fortsatt forholdet? I 10 år! Hva får han ut av forholdet da? Jeg hadde bedt om en skikkelig forklaring. Anonymkode: ce967...a3c 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #66 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er tatt opp i krangler i sammenheng med at jeg sier jeg er glad i ham, og så sier han at " jeg er bare ditt trygge havn". Det er det"jeg er" for deg. Anonymkode: 79085...050 Er han sånn her til vanlig? Dette er jo absurd. Anonymkode: 3422c...511 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni #67 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er tatt opp i krangler i sammenheng med at jeg sier jeg er glad i ham, og så sier han at " jeg er bare ditt trygge havn". Det er det"jeg er" for deg. Anonymkode: 79085...050 Han høres veldig dramatisk ut. Han har tatt en fin setningen og bruker den mot deg som om du har sagt noe fælt. Så rart han ikke ble glad for å høre at han gjør damen sin trygg. Anonymkode: 9ca90...e77 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni #68 Skrevet 10. juni Da må du for all del ikke kalle han for klippen din, for da kaller du han vel for feit🤷♀️ Anonymkode: cad9c...0c0 3
Tradegy Skrevet 10. juni #69 Skrevet 10. juni (endret) Herlighet, ut i fra reaksjonen skulle man tro han hadde misforstått og hørt ;" Jeg skulle legge til kai og tappe deg for strøm og vann" . At han henger seg opp i en slik detalj, sier mest om hvordan han har det med seg selv. Kanskje han føler seg usikker og tolker ting feil. Men ærlig talt; å være noens trygge havn burde være et kompliment, ikke en fornærmelse. Du får det tøft i fremtiden om han skal leve så til de grader med bobleplast og ikke eier noe form for motstandskraft... Endret 10. juni av Tradegy 2
BobbySocks Skrevet 10. juni #70 Skrevet 10. juni Du sier du er glad i han og han starter en krangel? Eller misforsto jeg?
AnonymBruker Skrevet 10. juni #71 Skrevet 10. juni BobbySocks skrev (1 minutt siden): Du sier du er glad i han og han starter en krangel? Eller misforsto jeg? Nei, typisk i krangel så sier jeg kanskje at jeg er glad I han, eller elsker han, og så slår han det ned med den setningen. Anonymkode: 79085...050
minister-mio Skrevet 10. juni #72 Skrevet 10. juni Norsk er ikke hans førstespråk og han har misforstått hva det betyr? Du har vel forsøkt å forklare ham at det betyr?
AnonymBruker Skrevet 10. juni #73 Skrevet 10. juni minister-mio skrev (26 minutter siden): Norsk er ikke hans førstespråk og han har misforstått hva det betyr? Du har vel forsøkt å forklare ham at det betyr? Som tidligere nevnt har jeg prøvd å forklare dette mange ganger, men det hjelper ikke når han ikke ønsker å bli assosiert med å være ens trygghet og setter likkets tegn mellom å bære det og bli brukt. Anonymkode: 79085...050
AnonymBruker Skrevet 10. juni #74 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er tatt opp i krangler i sammenheng med at jeg sier jeg er glad i ham, og så sier han at " jeg er bare ditt trygge havn". Det er det"jeg er" for deg. Anonymkode: 79085...050 "Du skal være glad du fant ei dame som ser på deg som en trygg havn, for lykke til med å finne ei som vil bo med en mann med lav boevne. Men vi kan jo flytte fra hverandre, så kan du bo i rotet ditt alene." Anonymkode: d8299...d6c 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå