AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Hei! Jeg eeeeelsker sylteagurk - spesielt typ den du får fra mcdonalds/subway. Den er ikke så søt som typ den fra Nora/Coop som du får på glass på matbutikken. Noen som har tips til lignende sylteagurker som mcdonalds/subway som man får kjøpt på matbutikk/utenlandsbutikk? Anonymkode: 12851...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Det er nok ikke denne typen de bruker, men de er veldig gode og ikke søte. Anonymkode: 83b99...5ed 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Polske sylteagurker er som regel uten sukker. Har du testet noen av de? Finnes I de fleste dagligvarebutikker her jeg bor. Anonymkode: a5c46...264 1
gladlaksn Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni 5 hours ago, AnonymBruker said: Polske sylteagurker er som regel uten sukker. Har du testet noen av de? Finnes I de fleste dagligvarebutikker her jeg bor. Anonymkode: a5c46...264 Har ikke prøvd de, da de selges i såpass store glass så føles det kijpt å kjøpe de for å så måtte kaste resten av glasset om de ikke er gode.. Er det noe spesielt polsk merke som er bedre enn andre? 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Jeg eeeeelsker sylteagurk - spesielt typ den du får fra mcdonalds/subway. Den er ikke så søt som typ den fra Nora/Coop som du får på glass på matbutikken. Noen som har tips til lignende sylteagurker som mcdonalds/subway som man får kjøpt på matbutikk/utenlandsbutikk? Anonymkode: 12851...7f3 Pariseragurk er den søte typen,den andre er vanlig(sur) Anonymkode: 5a0bf...51a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Er nok salt type du mener 😊. Jeg er vokst opp med saltgurka, fra Sverige. Digget det helt fra jeg var liten, søsteren min og mamma syntes jeg var rar, som kunne maule agurk rett fra glasset. Husker at det var veldig godt oppå leverpostei. Anonymkode: 735e9...5ec
AnonymBruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni gladlaksn skrev (På 10.6.2025 den 11.51): Har ikke prøvd de, da de selges i såpass store glass så føles det kijpt å kjøpe de for å så måtte kaste resten av glasset om de ikke er gode.. Er det noe spesielt polsk merke som er bedre enn andre? Lurer på det samme, så dytter tråden. Anonymkode: df952...744 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå