AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Hvor bestiller dere ferier til rimelige priser? Anonymkode: fbaa3...06e
AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Kikker på restplasser hos de forskjellige selskapene. Anonymkode: d79d5...90d
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Måtte lese overskriften flere ganger før jeg forstod hva du mente. Jeg trodde hopp er gratis, men forstod ikke hva hopp hadde med tur å gjøre. Men så forstod jeg plutselig at du nok ikke mente "Billige hopp på turer", men "Billige hopp på-turer". Utrolig hva feil tegnsetting kan skape av forvirring.. 🙂 Anonymkode: 80f64...e23 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Måtte lese overskriften flere ganger før jeg forstod hva du mente. Jeg trodde hopp er gratis, men forstod ikke hva hopp hadde med tur å gjøre. Men så forstod jeg plutselig at du nok ikke mente "Billige hopp på turer", men "Billige hopp på-turer". Utrolig hva feil tegnsetting kan skape av forvirring.. 🙂 Anonymkode: 80f64...e23 Reagerte ikke på overskriften i det hele tatt. Tok den umiddelbart her Anonymkode: 4141f...56b 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Reagerte ikke på overskriften i det hele tatt. Tok den umiddelbart her Anonymkode: 4141f...56b Dette. Overskriften var slettes ikke vanskelig å forstå. Anonymkode: c28bf...bc4 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Måtte lese overskriften flere ganger før jeg forstod hva du mente. Jeg trodde hopp er gratis, men forstod ikke hva hopp hadde med tur å gjøre. Men så forstod jeg plutselig at du nok ikke mente "Billige hopp på turer", men "Billige hopp på-turer". Utrolig hva feil tegnsetting kan skape av forvirring.. 🙂 Anonymkode: 80f64...e23 Har du dårlig leseforståelse? Anonymkode: 511b9...9c9 7
AnonymBruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni Fant en billig tur hos Ving eller Apollo. Husker ikke. Da skulle man fly ut tidlig neste dag. Anonymkode: e1438...0ff
AnonymBruker Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni Bestilte nå via SAS. De har masse rimelige flybilletter, om man bestiller før 16.juni. Fikk rimelige billetter og bestilte hotell gjennom Booking.com (har mye rabatter der og fikk inkludert gratis taxi fra flyplassen i prisen). Anonymkode: 77aae...3dd
AnonymBruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 20.10): Måtte lese overskriften flere ganger før jeg forstod hva du mente. Jeg trodde hopp er gratis, men forstod ikke hva hopp hadde med tur å gjøre. Men så forstod jeg plutselig at du nok ikke mente "Billige hopp på turer", men "Billige hopp på-turer". Utrolig hva feil tegnsetting kan skape av forvirring.. 🙂 Anonymkode: 80f64...e23 Spesielt om en har litt vondt for det! Anonymkode: 8386b...4ff 1
makkapakka Skrevet 14. juni #11 Skrevet 14. juni Ser de hadde en billig tur til Aya Napa på Ving, heldigvis skrev de at på dette hotellet var det stort sett unge gjester som ville ha det gøy. Var på et sånt "ungdomshotell" for mange år siden, det var musikk og festing døgnet rundt
AnonymBruker Skrevet 14. juni #12 Skrevet 14. juni Restplass.no eller solfaktor.no Anonymkode: 8386b...4ff
TomKrus Skrevet 14. juni #13 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 23.40): Hvor bestiller dere ferier til rimelige priser? Anonymkode: fbaa3...06e Utenfor hovedsesongen til skolene. Når den perioden starter er det neppe noe mer "billig" å oppdrive. Er det dårlig vær i Norge i den perioden du ønsker det, kan du nesten bare glemme det. Ellers kan man om man er klar til å reise på dagen gjøre et kupp.
AnonymBruker Skrevet 14. juni #14 Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 23.40): Hvor bestiller dere ferier til rimelige priser? Anonymkode: fbaa3...06e Er jo bare å søke på trampolineparker og finne ut hvordan man kommer seg dit rimeligst mulig? Kollektivtransport er nok billigst, med mindre man er mange som skal i vei. 👍 Anonymkode: 2954c...b8f 1
fru Alving Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er jo bare å søke på trampolineparker og finne ut hvordan man kommer seg dit rimeligst mulig? Kollektivtransport er nok billigst, med mindre man er mange som skal i vei. 👍 Anonymkode: 2954c...b8f Bare hopp i det😂
AnonymBruker Skrevet 15. juni #16 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er jo bare å søke på trampolineparker og finne ut hvordan man kommer seg dit rimeligst mulig? Kollektivtransport er nok billigst, med mindre man er mange som skal i vei. 👍 Anonymkode: 2954c...b8f Trampolineparker når TS lurer på hvordan man bestiller ferier til rimelige priser? Anonymkode: d79d5...90d
AnonymBruker Skrevet 15. juni #17 Skrevet 15. juni *hvor skulle det stå, ikke hvordan. Anonymkode: d79d5...90d
AnonymBruker Skrevet 15. juni #18 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 23.46): Har du dårlig leseforståelse? Anonymkode: 511b9...9c9 Eller er en skikkelig språknerd .( Skal ikke være uhøflig å bruke ordet språknazi som mange her gjør.) Anonymkode: b186b...b9f
Mandalorianxx Skrevet 15. juni #19 Skrevet 15. juni restplass.no er fin å bruke 😃 Bestillte nettopp en tur til Bulgaria selv , reiser om en uke 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå