Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før, hadde jeg mange ideer. Jeg vet det hørtes litt arrogant ut, men føler at jeg tidligere " danset" i livet og alt jeg rørte ble noe vakkert. 

Jeg tror kjærligheten inni meg og barna mine var inspirasjonen min. 

Nå er barna voksne og jeg føler ingen kjærlighet. Føler meg rett og slett alene og tom og egentlig til en stor grad mislikt. Tidligere noe misunnt, fordi det kunne se ut som jeg får til hva som helst. Min mor og far og søsken er ikke del av mitt liv. Venner har jeg ikke hatt tid til å skaffe. 

Nå har jeg vært hele pinse alene, uten å snakke med noen. Skulle ønske jeg følte et driv for å gjøre noe kreativt, at jeg kom på en fin idé. Men nei, har gått tur og kjedet meg. 

Tidligere kunne jeg hekle noe fint eller skrive dikt eller bare finne på noe. Nå har alt stagnert og jeg tenker på sykdommer og død. 

Det føles som livet mitt er så tomt og jeg ikke lengre klarer å være hverken smart eller kreativ. Syns det er så trist, vet jo at det var mye potensiale der. Ble glad når jeg fikk til ting som jeg vet er vakkert...

Vil jeg få meg selv tilbake?  Jeg liker ikke meg selv slik. 

Anonymkode: 3f0d9...441

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deprimert?

Virker som du er i en livsending. En ny epoke i livet ditt. Stille før stormen.

Jeg kjente meg litt igjen. Var mye kreativ før . Nå siste årene har det tabbet litt av. Min retning var finne noe helt nytt. Kanskje tiden for deg nå, er utvikle deg som sjel? Lære noe nytt så den nye deg kan starte?

Anonymkode: 55769...171

AnonymBruker
Skrevet

Logg av sosiale medier og alt av skjerm i en måned. Da finner du tilbake til deg selv.

Anonymkode: c549a...efd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...