Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når noen takker nei flere år på rad, har de rett og slett ikke lyst til å komme. Slutt å invitere dem, ganske enkelt 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Dropper du venner hvis det er en times kjøring? Gøy venn, du :) 

Anonymkode: b8d7c...6b4

Nei, jeg dropper fester, ikke venner. 
For meg er venner og vennskap mye mer enn en årlig fest. 

Anonymkode: 5aade...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Som noen spør om vi ses ellers også, så er svaret så godt som nei. Sist jeg så dem fysisk var for nesten tre år siden. Vi har en felleschat som litt bilder av ting og tang blir sendt, men den har blitt treg i det siste også. Og merker der at jeg heller ikke får så mye respons der heller når jeg sender bilder av ting som skjer hos meg. 

-trådstarter

Anonymkode: 0bf46...ae5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Som noen spør om vi ses ellers også, så er svaret så godt som nei. Sist jeg så dem fysisk var for nesten tre år siden. Vi har en felleschat som litt bilder av ting og tang blir sendt, men den har blitt treg i det siste også. Og merker der at jeg heller ikke får så mye respons der heller når jeg sender bilder av ting som skjer hos meg. 

-trådstarter

Anonymkode: 0bf46...ae5

Da tenket jeg at de, bevisst eller ubevisst, faser deg ut. Jeg har venner det kan gå år mellom jeg ser, men da er det fordi vi bor i ulike land. Der er det en uttalt enighet om at vi er i hverandres liv uansett hvor sjelden vi er i kontakt.

Jeg har selv enkelte som bare forsvant da jeg sluttet å initiere treff. De lå litt i sjiktet mellom bekjente og venner og jeg ville se hva som skjedde om jeg sluttet, og da forsvant de bare (det var ikke snakk om å møtes ofte i utgangspunktet, 2-3 gang i året). De sa ja om jeg tok initiativ, men tok aldri selv kontakt.

Noen mennesker er det verdt å ha et slikt enveis forhold med fordi de er interessante og morsomme å henge med, andre ikke. Folk er travle, og mange er nok litt sånn "ute av syne, ute av sinn" slik at de glemmer bort de mer perifere vennene til de spør om å treffes, og da synes man enten det er pes og prøver å vri seg unna, eller hyggelig, men etterpå tar de like lite kontakt som før.

Anonymkode: e4803...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...