AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #1 Skrevet 9. juni 2025 Høy, kraftig bygd, brede skuldre, store hender og underarmer. Helst noen kg ekstra på kroppen / bamsemann. Kan godt ha lite hår på hodet. Bred hake, ikke lys hår/hud. Anlegg for skjeggvekst. Høy selvtillit med flere gode venner. Ikke ufør eller arbeidsledig. Gjerne håndverker. Er dere enige? Er dette mannen som alle vil ha, og som får likes på Tinder? Anonymkode: f70b7...ca5 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #2 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høy, kraftig bygd, brede skuldre, store hender og underarmer. Helst noen kg ekstra på kroppen / bamsemann. Kan godt ha lite hår på hodet. Bred hake, ikke lys hår/hud. Anlegg for skjeggvekst. Høy selvtillit med flere gode venner. Ikke ufør eller arbeidsledig. Gjerne håndverker. Er dere enige? Er dette mannen som alle vil ha, og som får likes på Tinder? Anonymkode: f70b7...ca5 Er han kosete i tillegg er han perfekt Anonymkode: 45231...1c3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #4 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høy, kraftig bygd, brede skuldre, store hender og underarmer. Helst noen kg ekstra på kroppen / bamsemann. Kan godt ha lite hår på hodet. Bred hake, ikke lys hår/hud. Anlegg for skjeggvekst. Høy selvtillit med flere gode venner. Ikke ufør eller arbeidsledig. Gjerne håndverker. Er dere enige? Er dette mannen som alle vil ha, og som får likes på Tinder? Anonymkode: f70b7...ca5 ..og ekstra bonus for rørleggersprekk. Anonymkode: 633ad...be4 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #5 Skrevet 9. juni 2025 Tror du glemte finansmannen 😅 som gjerne er høy og tynn med en finkjemmet hårmanke, men som oftest kledd i dress Anonymkode: 3a5b6...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #6 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ..og ekstra bonus for rørleggersprekk. Anonymkode: 633ad...be4 Enig! Rørleggersprekken må være på plass. Først da er man et skikkelig mannfolk Anonymkode: fe9f3...0ee
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #8 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du glemte finansmannen 😅 som gjerne er høy og tynn med en finkjemmet hårmanke, men som oftest kledd i dress Anonymkode: 3a5b6...0d1 En tynn mann som går i dress tror jeg ikke akkurat gjør det bra på damefronten... Anonymkode: f70b7...ca5 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #9 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er dere enige? Er dette mannen som alle vil ha, og som får likes på Tinder? Nei, er ikke enig. Anonymkode: 07fba...f3d 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #10 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En tynn mann som går i dress tror jeg ikke akkurat gjør det bra på damefronten... Anonymkode: f70b7...ca5 Er nok ganske mange damer som er uenige med deg. Anonymkode: 4bd32...85c 16 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #11 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er nok ganske mange damer som er uenige med deg. Anonymkode: 4bd32...85c Tja det jeg tror er at tynne menn faktisk er enda mer upopulære enn lave menn. Foretrekker du selv tynne menn over kraftige menn mener du? Anonymkode: f70b7...ca5 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #12 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En tynn mann som går i dress tror jeg ikke akkurat gjør det bra på damefronten... Anonymkode: f70b7...ca5 Om han heter Preben og har tykk lommebok så. Er dagens alfamann det. Den klassiske mannemann i håndverkeryrker blir fu.. og tråkket ned på jobb 24/7. Anonymkode: 633ad...be4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #13 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja det jeg tror er at tynne menn faktisk er enda mer upopulære enn lave menn. Foretrekker du selv tynne menn over kraftige menn mener du? Anonymkode: f70b7...ca5 Du må gjerne tro så mye du vil. Anonymkode: 4bd32...85c 5
Daria Skrevet 9. juni 2025 #15 Skrevet 9. juni 2025 Har denne mannen noen personlighet? Ikke noe av det som nevnes er en dealbreaker, men det er jo heller ikke noe der som er et stort og avgjørende pluss. 9 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #16 Skrevet 9. juni 2025 Daria skrev (Akkurat nå): Har denne mannen noen personlighet? Ikke noe av det som nevnes er en dealbreaker, men det er jo heller ikke noe der som er et stort og avgjørende pluss. Det som ramses opp i innlegget over er ting jeg tror avgjør om en mann er en av de som alle vil ha. Så ja slike menn har jo mange andre ting ved seg og sin personlighet, men ikke alt dette er avgjørende for om en mann er en slik en (som får likes på Tinder etc.). Kanskje liker han å lese bøker, kanskje liker han å drikke øl. Osv. Men dette avgjør ikke om han er en av de populære. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må gjerne tro så mye du vil. Anonymkode: 4bd32...85c Ja, det er jo poenget her da, hva jeg tror. Og som det viser seg så foretrekker jo du og kraftige menn over tynne. Som jo er normen. Anonymkode: f70b7...ca5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #17 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og som det viser seg så foretrekker jo du og kraftige menn over tynne. Som jo er normen. Sliter du med leseforståelsen? Anonymkode: 4bd32...85c 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #18 Skrevet 9. juni 2025 Meh, nei takk. Generiske påstander som skjærer alle under én kam er alltid feil. Anonymkode: 03d21...f68 7
minienthe Skrevet 9. juni 2025 #19 Skrevet 9. juni 2025 For å svare på det TS spør om så er det som beskrives i HI rundt det visuelle mer i retning "negativ grøsning" for min del ihvertfall. Har aldri hatt sans for verken kraftige kropper og skjegg og fant meg en på det smalere og skjeggløse spekteret selv. De fleste av venninnene mine ser rent anektodisk også ut til å foretrekke menn på det smalere spekteret uavhengig av hva de driver med i det daglige. Men folk er forskjellige, ser jo her på KG at mange ser ut til å foretrekke kraftigere kropper når de svarer i tråder og. 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #20 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Høy, kraftig bygd, brede skuldre, store hender og underarmer. Helst noen kg ekstra på kroppen / bamsemann. Kan godt ha lite hår på hodet. Bred hake, ikke lys hår/hud. Anlegg for skjeggvekst. Høy selvtillit med flere gode venner. Ikke ufør eller arbeidsledig. Gjerne håndverker. Er dere enige? Er dette mannen som alle vil ha, og som får likes på Tinder? Anonymkode: f70b7...ca5 Er han noen cm høyere enn meg ingen problem. Må kunne løfte meg mens vi kliner Elsker selvsagt å kline. Kan kommunisere Er følsom Har humor Elsker å pirre meg opp Vil prioritere meg som jeg han og lukter godt Ang jobb. Han må kunne klare seg selv og ha økonomien sin i orden. Anonymkode: d46ef...58e 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå