Nowayback Skrevet 27. september #121 Skrevet 27. september mwaer skrev (2 timer siden): Hvorfor det? Ikke mange over 40 jeg tenker "wow" over.
Babyface Skrevet 27. september #122 Skrevet 27. september (endret) Nowayback skrev (17 timer siden): Synd at nydelige Katrine røk ut. Sjeldent jeg beundrer damer som er eldre enn meg. Litt artig at Leah ser på bestefar og oldefar som forrædere😂 Nydelig på hvilken måte? Hun virker veldig usikker på seg selv med masse nervøse fakter og ansiktet er ødelagt av botox og fillers. Jeg liker normalt Harald Bredeli, men den lange talen uten poeng var snork. Litt typisk folk som snakker mye; det kommer mye vrøvl ut som burde forblitt inni hodet. 😂 SE dreit seg ut da hun gnålte altfor mye om plasseringene ved frokostbordet. Ida er veldig påståelig og lite likandes, men gull for forræderne. Det forundrer meg hver sesong at svært få av de mest påståelige typene aldri tenker at de muligens fortsatt er med dag etter dag er fordi de tar jævlig feil og ikke er en trussel. 😂 Endret 27. september av Babyface Skrivefeil 26 1
Snowbrigade Skrevet 27. september #123 Skrevet 27. september FruRosa skrev (8 timer siden): Det er sant! Samtidig: si at for eksempel SophieElise ryker ut neste gang, og de frister en av dem som satt ved siden av henne (jeg husker ikke hvem det var). Den som satt på andre siden vil da (om vedkommende tenker riktig) kunne være temmelig sikker på hvem som har blitt fristet/er ny forræder. Vedkommende vet jo at det ikke er h*n selv, og at det dermed MÅ være den som satt på andre siden av SE. Ja, men forræderne trenger ikke å ha fristet de. Poenget er bare at det er mulig, så ingen er helt safe. Og i ditt tilfelle vil det jo likevel være 1-2 runder mer ord mot ord mens man dreper to "sikre" lojale fordi de ville vært geniale å friste. 2
Tulla25j Skrevet 27. september #124 Skrevet 27. september Synes folk er så dårlig på å tenke nytt. De samme navnene er på blokka hver gang. En av de var jo inne på at SE var veldig merkelig da de skulle gjenskape frokostbordet. Det må jo ha vært et godt nok tegn? Hvorfor var det ingen fler som plukket opp det? Ellers er hun vel vandt til å spille uskyldig og søt, så folk tørr vel ikke stemme henne. Så redd hun flyter igjennom, og redd planen hennes om å få ut Harald blir gjennomført. Harald Bredli snakker jo mye, men han er jo faktisk bare seg selv ut i fra hvordan jeg «kjenner» han som kommentator. Noen har vel nevnt navnet, men han kommer seg nok unna en stund til hvis ikke SE stikker kjepper i hjulene! Rasmus har jeg ingen formening om, kjenner ikke så godt til han fra før. De fleste der har jo så oppheng på Olaf og Katrine at de mener hvert eneste tegn og hvert ord de sier er merkelig og bruker det mot de. Dette er det som er blir feil hver sesong. Det er alltid 3-4 personer som her under raderen hele veien, også klarer de ikke se rundt seg! Så da flyter jo forræderne igjennom da! Selvfølgelig så er det veldig lett å sitte å se på skjermen og si hva man burde gjort da. Måtte bare lufte litt 😂 10
MissStiles Skrevet 27. september #125 Skrevet 27. september Tulla25j skrev (3 timer siden): En av de var jo inne på at SE var veldig merkelig da de skulle gjenskape frokostbordet. Det må jo ha vært et godt nok tegn? Hvorfor var det ingen fler som plukket opp det? Ellers er hun vel vandt til å spille uskyldig og søt, så folk tørr vel ikke stemme henne. Så redd hun flyter igjennom, og redd planen hennes om å få ut Harald blir gjennomført. Det samme tenkte jeg. Hvorfor var det ingen som plukket opp det? Men jeg tror t de lojale er dårlige på å lese faktiske tegn i år. Bra for forræderne men dumt for de lojale og kanskje litt irriterende for oss som ser på. Jeg håper også at hun ikke klarer å gjennomføre planen sin, evt heller at det ender med at hun ryker selv. 5
Ninaen Skrevet 27. september #126 Skrevet 27. september Tulla25j skrev (4 timer siden): Synes folk er så dårlig på å tenke nytt. De samme navnene er på blokka hver gang. En av de var jo inne på at SE var veldig merkelig da de skulle gjenskape frokostbordet. Det må jo ha vært et godt nok tegn? Hvorfor var det ingen fler som plukket opp det? Ellers er hun vel vandt til å spille uskyldig og søt, så folk tørr vel ikke stemme henne. Så redd hun flyter igjennom, og redd planen hennes om å få ut Harald blir gjennomført. Harald Bredli snakker jo mye, men han er jo faktisk bare seg selv ut i fra hvordan jeg «kjenner» han som kommentator. Noen har vel nevnt navnet, men han kommer seg nok unna en stund til hvis ikke SE stikker kjepper i hjulene! Rasmus har jeg ingen formening om, kjenner ikke så godt til han fra før. De fleste der har jo så oppheng på Olaf og Katrine at de mener hvert eneste tegn og hvert ord de sier er merkelig og bruker det mot de. Dette er det som er blir feil hver sesong. Det er alltid 3-4 personer som her under raderen hele veien, også klarer de ikke se rundt seg! Så da flyter jo forræderne igjennom da! Selvfølgelig så er det veldig lett å sitte å se på skjermen og si hva man burde gjort da. Måtte bare lufte litt 😂 Harald kan berge lenge fordi Siri kjenner ham godt, og nettopp vil si «sånn er han bare, plaprer i vei og holder på» 10
Cookie123 Skrevet 27. september #127 Skrevet 27. september Babyface skrev (13 timer siden): Det forundrer meg hver sesong at svært få av de mest påståelige typene aldri tenker at de muligens fortsatt er med dag etter dag er fordi de tar jævlig feil og ikke er en trussel. 😂 Nemlig!! 🤣 4 1
Ludovica- Skrevet 27. september #128 Skrevet 27. september Litt usikker på om jeg liker den tvisten med bordplassering. Redd fro at det skal bli en sånn setting som ifjor med de bildene som ødela alt. Ellers så syns jeg ikke det er så rart at de samme navnene nevnes. Basert på det lille jeg ser på tv kan jeg skjønne at folk tenker at en av de er forrædere. Var foråvidt flere som nevnte SE men det ble med tanken. Men det kan absolutt være en spire som ble plantet. Slik jeg ser det så beskylder de jo ofte folk de har mistenkt over litt tid.Også ser de plutselig flere og flere tegn som bekrefter. Bertine! Er iskald Jeg hadde følt meg så avvist om jeg var Katrine i den settingen 😄 10
Titori Skrevet 28. september #129 Skrevet 28. september Ludovica- skrev (12 timer siden): Litt usikker på om jeg liker den tvisten med bordplassering. Redd fro at det skal bli en sånn setting som ifjor med de bildene som ødela alt. Ellers så syns jeg ikke det er så rart at de samme navnene nevnes. Basert på det lille jeg ser på tv kan jeg skjønne at folk tenker at en av de er forrædere. Var foråvidt flere som nevnte SE men det ble med tanken. Men det kan absolutt være en spire som ble plantet. Slik jeg ser det så beskylder de jo ofte folk de har mistenkt over litt tid.Også ser de plutselig flere og flere tegn som bekrefter. Bertine! Er iskald Jeg hadde følt meg så avvist om jeg var Katrine i den settingen 😄 Og så er det vel slik at de fleste blir nevnt vil jeg tro, og så velger de som klipper programmet hva som skal med og hvem det skal fokuseres på. 3 2
Mollebolle Skrevet 29. september Forfatter #130 Skrevet 29. september (endret) Babyface skrev (På 27.9.2025 den 8.04): Nydelig på hvilken måte? Hun virker veldig usikker på seg selv med masse nervøse fakter og ansiktet er ødelagt av botox og fillers. Jeg liker normalt Harald Bredeli, men den lange talen uten poeng var snork. Litt typisk folk som snakker mye; det kommer mye vrøvl ut som burde forblitt inni hodet. 😂 SE dreit seg ut da hun gnålte altfor mye om plasseringene ved frokostbordet. Ida er veldig påståelig og lite likandes, men gull for forræderne. Det forundrer meg hver sesong at svært få av de mest påståelige typene aldri tenker at de muligens fortsatt er med dag etter dag er fordi de tar jævlig feil og ikke er en trussel. 😂 Heldigvis så "dømmer" de fleste ut fra personlighet og ikke usteende. Liker Kathrine og hadde håpet hun skulle komme lenger. Endret 29. september av Mollebolle 2 1
Nowayback Skrevet 29. september #131 Skrevet 29. september Babyface skrev (På 27.9.2025 den 8.04): Nydelig på hvilken måte? Hun virker veldig usikker på seg selv med masse nervøse fakter og ansiktet er ødelagt av botox og fillers. Syns bare hun er digg. Vakker, fin dialekt osv.
FORFAR Skrevet 30. september #132 Skrevet 30. september Har merket meg at man ser korte glimt hvor deltakerene liksom befinner seg på soveværelset, klar for nattens ulm og mørke. Jeg antar at deltakerne ikke sover i huset (de gjorde ikke det i foregående sesonger), og at glimtene fra kammerset er iscenesatt, eller filmet på hotell. Eller tar jeg feil? 1
Ninaen Skrevet 30. september #133 Skrevet 30. september FORFAR skrev (2 timer siden): Har merket meg at man ser korte glimt hvor deltakerene liksom befinner seg på soveværelset, klar for nattens ulm og mørke. Jeg antar at deltakerne ikke sover i huset (de gjorde ikke det i foregående sesonger), og at glimtene fra kammerset er iscenesatt, eller filmet på hotell. Eller tar jeg feil? De bor på hotell ja 1
ForumMaria Skrevet 3. oktober #134 Skrevet 3. oktober Klarer SE planen sin? Får ikke sett før i morgen og er så spent..
Djækklåsst Skrevet 4. oktober #136 Skrevet 4. oktober MissStiles skrev (1 time siden): Jeg synes det var en kjedelig episode igår…. Mangler atter en gang diskusjon blant forræderne. Selvsagt ikke nødvendig siden det ikke blir noe drap. Vet ikke om det er nevnt her, men: Mads Hansen røpte muligens noe viktig om utfallet i Spårtsklubben på mandag: Spoiler Om det han sa var riktig etter ca. 14 minutter eller litt før alt etter hvor man lytter, så røpte han både antall vinnere og hvilken side som vinner.
revue3 Skrevet 4. oktober #137 Skrevet 4. oktober Djækklåsst skrev (28 minutter siden): Mangler atter en gang diskusjon blant forræderne. Selvsagt ikke nødvendig siden det ikke blir noe drap. Vet ikke om det er nevnt her, men: Mads Hansen røpte muligens noe viktig om utfallet i Spårtsklubben på mandag: Vis skjult innhold Om det han sa var riktig etter ca. 14 minutter eller litt før alt etter hvor man lytter, så røpte han både antall vinnere og hvilken side som vinner. Finner det ikke.. kan de ha klippet det vekk?
Djækklåsst Skrevet 4. oktober #138 Skrevet 4. oktober revue3 skrev (1 minutt siden): Finner det ikke.. kan de ha klippet det vekk? Jeg hørte det igjen, og det ligger der, men det har forskjøvet seg noen sekunder. På Spotify er det etter 14.04, på Podme etter 14.16: Spoiler «Nøyaktig ett døgn siden jeg …» 1
lalaB Skrevet 4. oktober #139 Skrevet 4. oktober Djækklåsst skrev (10 timer siden): Mangler atter en gang diskusjon blant forræderne. Selvsagt ikke nødvendig siden det ikke blir noe drap. Vet ikke om det er nevnt her, men: Mads Hansen røpte muligens noe viktig om utfallet i Spårtsklubben på mandag: Skjul innhold Om det han sa var riktig etter ca. 14 minutter eller litt før alt etter hvor man lytter, så røpte han både antall vinnere og hvilken side som vinner. Tenker du på at han sa «nøyaktig ett døgn før jeg kåret vinneren av forræder» ? som var en setning midt inni prat om noe helt annet. Eneste å evt tolke ut av den setningen er vel at «vinneren» kan beskrives som 1 person? Men ellers er vel henvisningen til «forræder» at programmet heter det, og ikke at det var en av forræderene som vant? 2
lalaB Skrevet 4. oktober #140 Skrevet 4. oktober Jeg syns det er litt rart at de eneste som ble satt fokus på som forrædere var de som sa de hadde valgt «drap», for hvem forræder innrømmer det da liksom? 🙈 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå