Djækklåsst Skrevet 21. september 2025 #101 Skrevet 21. september 2025 Babyface skrev (4 timer siden): Enig i det som blir skrevet om Ida - for en hykler! Jeg mistet helt sansen for Siri i denne episoden. I andre programmer synes jeg hun er litt krampaktig prøver å fremstå som søt og ydmyk mens det skinner gjennom at hun egentlig synes hun selv er dritgod i alt. I siste Forræder-episode tapte hun (endelig) ansikt - hun er ikke så innmari søt og ydmyk når alt kommer til alt. Bra for underholdningsverdien. Engasjerte, skråsikre lojale som tar feil er jo ganske morsomt. 13
Babyface Skrevet 21. september 2025 #102 Skrevet 21. september 2025 Djækklåsst skrev (58 minutter siden): Bra for underholdningsverdien. Engasjerte, skråsikre lojale som tar feil er jo ganske morsomt. Absolutt! 3
Mmmwhatever Skrevet 22. september 2025 #103 Skrevet 22. september 2025 Variert skydekke skrev (På 20.9.2025 den 16.35): Så, Ida oppsummert: • Forventer at alle selvsagt skal forstå at hun er lojal, selv om ingen kan stole på hverandre der inne, men akkurat henne skal alle stole på. • Går rundt og snakker masse om at Trine er forræder og spiller spillet veldig, men skylder på at Siri er den som spiller. (Siri gjør det åpenbart, men det betyr jo ikke at ikke Ida også gjør det). • Går hardt ut mot Trine i rådsalen og blir krenket og begynner å gråte når Trine kommer med en mild versjon av samme anklager tilbake. Trine forholder seg for øvrig veldig fattet og saklig i denne samtalen. • Mener åpenbart det er greit at hun spiller, baksnakker og anklager andre, mens folk som gjør det samme mot henne er fæle og hun begynner å gråte. Aldri hørt om Ida Broen før, men har allerede sett nok til å skjønne at dette er et menneske det er veldig vanskelig å forholde seg til. Hun har en veldig sterk opplevelse av self-entitlement. Ellers: Jeg tror Sophie Elise har satt som betingelse for å delta at hun skulle bli forræder. Jeg fikk en magefølelse på at hun kom til å bli forræder med én gang jeg så casten. Hun er veldig kalkulert og kynisk. Syns det er veldig rart at ingen andre har tenkt i hennes retning. Enig i at Ida er irriterende! Håper hun ryker. Jeg har ca null forhold til SE fra før, men syns hun er smart og underholdende. Håper bare hun begynner å lukke munnen i stedet for det stadige og veldig langvarige «sjokket» hun hele tiden har (veldig åpenbart fake). Jeg tror heller ikke det er tilfeldig at SE ble forræder. 16
luesveis Skrevet 22. september 2025 #104 Skrevet 22. september 2025 Sitat For øyeblikket er hun å se på TV-skjermen i den nyeste sesongen av TV 2-programmet «Forræder». Og for at det skulle være verdt tiden hennes borte fra familie og hjem, var ønsket klart. – At jeg ville være forræder var jeg veldig tydelig på. Det sa jeg fra start til alle i produksjonen. Da får du hele opplevelsen. Dette står i et intervju med Sophie Elise på adressa.no, så at hun ble forræder er nok absolutt ingen tilfeldighet. 7
Ludovica- Skrevet 22. september 2025 #105 Skrevet 22. september 2025 luesveis skrev (1 time siden): Dette står i et intervju med Sophie Elise på adressa.no, så at hun ble forræder er nok absolutt ingen tilfeldighet. Ikke overraskende. Og ganske teit. Føler det var veldig åpenbart at hun skulle bli forræder. Utover det har jeg lite forhold til henne. Aldri fulgt henne i sosiale medier, men har jo fått med meg stemmen hennes. Syns alltid hun har hørtes så monoton ut. 13
kikio Skrevet 26. september 2025 #106 Skrevet 26. september 2025 Spoilet tv2.no nettopp hvem som ryker ut i kveld? Er ikke det veldig spesielt å gjøre mot sitt "eget program"?
Linazer Skrevet 26. september 2025 #107 Skrevet 26. september 2025 kikio skrev (28 minutter siden): Spoilet tv2.no nettopp hvem som ryker ut i kveld? Er ikke det veldig spesielt å gjøre mot sitt "eget program"? Nei, ikke som jeg kan se. 1
Ninaen Skrevet 26. september 2025 #108 Skrevet 26. september 2025 kikio skrev (1 time siden): Spoilet tv2.no nettopp hvem som ryker ut i kveld? Er ikke det veldig spesielt å gjøre mot sitt "eget program"? Hvis du tenker på Morten så gjelder den artikkelen da han «røyk ut» første dag, og de 3 dagene de var innesperret på hotell før returen. 1
kikio Skrevet 26. september 2025 #109 Skrevet 26. september 2025 Ninaen skrev (20 minutter siden): Hvis du tenker på Morten så gjelder den artikkelen da han «røyk ut» første dag, og de 3 dagene de var innesperret på hotell før returen. Ahh okei, det var bra!😄
FruRosa Skrevet 26. september 2025 #110 Skrevet 26. september 2025 God ledetråd for de lojale i dag, med at ingen forrædere satt ved siden av hverandre under frokosten. Om de klarer å ta ut en forræder, og husker hvem som satt ved siden av vedkommende, vil jo den/de være garantert lojal(e).
Ab_naturals Skrevet 26. september 2025 #111 Skrevet 26. september 2025 FruRosa skrev (11 minutter siden): God ledetråd for de lojale i dag, med at ingen forrædere satt ved siden av hverandre under frokosten. Om de klarer å ta ut en forræder, og husker hvem som satt ved siden av vedkommende, vil jo den/de være garantert lojal(e). Neida, ikke hvis det er en mulighet for at forræderne kan ha fristet en ny, som ofte skjer når en forræder går ut. Dermed er alt usikkert igjen 😂 5
Snowbrigade Skrevet 26. september 2025 #112 Skrevet 26. september 2025 FruRosa skrev (10 minutter siden): God ledetråd for de lojale i dag, med at ingen forrædere satt ved siden av hverandre under frokosten. Om de klarer å ta ut en forræder, og husker hvem som satt ved siden av vedkommende, vil jo den/de være garantert lojal(e). Joa, men de er jo også perfekte å friste idet første forræder ryker av samme årsak, så det er ikke så god ledetråd som man skulle tro. Derimot er de som satt ved siden av Kathrine med en gang litt lettere å mistenke enn resten fordi de satt ved siden av en man vet er lojal. Så man kan jo begynne å mistenke et nett av lojale på denne måten 1
Ninaen Skrevet 26. september 2025 #113 Skrevet 26. september 2025 Et vesentlig bedre hint enn de j…bildene i fjor, som ødela hele sesongen. 17
ForumMaria Skrevet 26. september 2025 #114 Skrevet 26. september 2025 Håper ikke SE lykkes med planen… hva er hensikten hennes?? 12
FruR Skrevet 26. september 2025 #115 Skrevet 26. september 2025 ForumMaria skrev (13 minutter siden): Håper ikke SE lykkes med planen… hva er hensikten hennes?? Lurer jeg på også. Særlig pågrunn av det de gjorde ved frokosten i dagens episode og at folk har notert hvem som satt ved siden av Harald og vet da navnet på to som er lojale helt sikkert hvis Harald ryker så er det dårlig strategi fra SE. 6
Nowayback Skrevet 26. september 2025 #116 Skrevet 26. september 2025 Synd at nydelige Katrine røk ut. Sjeldent jeg beundrer damer som er eldre enn meg. Litt artig at Leah ser på bestefar og oldefar som forrædere😂
FruRosa Skrevet 26. september 2025 #117 Skrevet 26. september 2025 Ab_naturals skrev (47 minutter siden): Neida, ikke hvis det er en mulighet for at forræderne kan ha fristet en ny, som ofte skjer når en forræder går ut. Dermed er alt usikkert igjen 😂 Det er sant! Samtidig: si at for eksempel SophieElise ryker ut neste gang, og de frister en av dem som satt ved siden av henne (jeg husker ikke hvem det var). Den som satt på andre siden vil da (om vedkommende tenker riktig) kunne være temmelig sikker på hvem som har blitt fristet/er ny forræder. Vedkommende vet jo at det ikke er h*n selv, og at det dermed MÅ være den som satt på andre siden av SE. 1
Cookie123 Skrevet 26. september 2025 #118 Skrevet 26. september 2025 Nowayback skrev (55 minutter siden): Litt artig at Leah ser på bestefar og oldefar som forrædere😂 Tenkte det samme! 🤣
mwaer Skrevet 26. september 2025 #119 Skrevet 26. september 2025 Nowayback skrev (1 time siden): Synd at nydelige Katrine røk ut. Sjeldent jeg beundrer damer som er eldre enn meg. Litt artig at Leah ser på bestefar og oldefar som forrædere😂 Hvorfor det? 10
Lindskys Skrevet 26. september 2025 #120 Skrevet 26. september 2025 ForumMaria skrev (1 time siden): Håper ikke SE lykkes med planen… hva er hensikten hennes?? Tror hun syns det er en risiko med Harald og hans snakking. 😆 Kan jo også være at ting skjer når kamera er av og at hun bare vil ha noen annen på plassen. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå