anonym35445 Skrevet 16. september 2025 #61 Skrevet 16. september 2025 Jeg savner disse diskusjonene om hvem forrædere skal ta ut på natten. Jeg har ikke sett alt i di 4 første episodene men kan noen fortelle meg om di har fjernet dette? For jeg synes det var noe av de som skapte mest spenning til neste episoden. 4
Matas Skrevet 16. september 2025 #62 Skrevet 16. september 2025 anonym35445 skrev (5 timer siden): Jeg savner disse diskusjonene om hvem forrædere skal ta ut på natten. Jeg har ikke sett alt i di 4 første episodene men kan noen fortelle meg om di har fjernet dette? For jeg synes det var noe av de som skapte mest spenning til neste episoden. Jeg anbefaler deg å se episodene så får du svar på hvorfor det ikke har skjedd enda. 2 2
Djækklåsst Skrevet 17. september 2025 #63 Skrevet 17. september 2025 Matas skrev (19 timer siden): Jeg anbefaler deg å se episodene så får du svar på hvorfor det ikke har skjedd enda. Har det kommet frem hva årsaken er? I så fall har også jeg gått glipp av det, selv om jeg har sett episodene. Dvs. jeg har ikke fått med meg årsaken til at man ikke fikk se forræderne diskutere hvem man skal drepe neste natt i slutten av siste episode, etter at Ellen ble forvist. Man har "alltid" vist forræderne snakke sammen om dette etter forvisning, men denne gangen altså ikke. Om du vet årsaken, fortell gjerne. 1
Matas Skrevet 17. september 2025 #64 Skrevet 17. september 2025 Djækklåsst skrev (2 timer siden): Har det kommet frem hva årsaken er? I så fall har også jeg gått glipp av det, selv om jeg har sett episodene. Dvs. jeg har ikke fått med meg årsaken til at man ikke fikk se forræderne diskutere hvem man skal drepe neste natt i slutten av siste episode, etter at Ellen ble forvist. Man har "alltid" vist forræderne snakke sammen om dette etter forvisning, men denne gangen altså ikke. Om du vet årsaken, fortell gjerne. Spoiler De to foregående gangene er det jo fordi at den ene gangen skulle de sette opp liste hver for seg og den andre gangen var det fordi at de lojale klarte oppgaven slik at forræderene ikke fikk drept noen påfølgende natt. Hvorfor det ikke ble vist sist vet jeg ikke, men tror ikke de har tatt det vekk. Mulig det kommer i starten av neste episode istedenfor?
Djækklåsst Skrevet 18. september 2025 #65 Skrevet 18. september 2025 (endret) Matas skrev (18 timer siden): Skjul innhold De to foregående gangene er det jo fordi at den ene gangen skulle de sette opp liste hver for seg og den andre gangen var det fordi at de lojale klarte oppgaven slik at forræderene ikke fikk drept noen påfølgende natt. Hvorfor det ikke ble vist sist vet jeg ikke, men tror ikke de har tatt det vekk. Mulig det kommer i starten av neste episode istedenfor? Det er vel ingen grunn til å bruke spoilertags her? Ellers kom vel spørsmålet primært som følge av avslutningen på den siste episoden, hvor det ikke var noen åpenbar grunn til at vi ikke fikk se diskusjon blant forræderne om drap kommende natt. Så når du skriver at man gjennom å se episodene får "svar på hvorfor det ikke har skjedd enda", så stemmer jo ikke det. Endret 18. september 2025 av Djækklåsst 4
Hasselnøtter Skrevet 18. september 2025 #66 Skrevet 18. september 2025 Først visste ikke foræderene hvem hverandre var, og kunne derfor ikke diskutere. Nå sluttet episoden før det ble natt, så sannsynligvis har de bare endret litt på hva som klippes inn i hvilke episoder. Da kommer nok diskusjonen i starten av neste episode i stedet for slutten av forrige. (Men nei, de har ikke sagt noe eller forklart dette for oss seere.)
Matas Skrevet 18. september 2025 #67 Skrevet 18. september 2025 Djækklåsst skrev (12 timer siden): Det er vel ingen grunn til å bruke spoilertags her? Ellers kom vel spørsmålet primært som følge av avslutningen på den siste episoden, hvor det ikke var noen åpenbar grunn til at vi ikke fikk se diskusjon blant forræderne om drap kommende natt. Så når du skriver at man gjennom å se episodene får "svar på hvorfor det ikke har skjedd enda", så stemmer jo ikke det. Kan jo bruke spoilertag om jeg ønsker det. Brukte det av hensyn til personen som ikke hadde sett episodene. Man får jo svar på det hvis man ikke har sett alt i de fire første episodene. Vedr. siste episode, så er det slik som @Hasselnøtter poengterer, at den sluttet før det var natt. Det sagt, jeg håper de ikke har fjernet det. 2
FruR Skrevet 19. september 2025 #68 Skrevet 19. september 2025 (endret) Hvem av de tre nye som gjorde comback er forræder tror dere? Det er jo forræder nr 4 på slutten av siste episode. Jeg tror det er Tor-Håkon. Endret 19. september 2025 av FruR
Nowayback Skrevet 19. september 2025 #69 Skrevet 19. september 2025 Sophie Elise er smartere enn man har inntrykk av. Hun er vel den beste spilleren der inne. 15 1
enkefru Skrevet 19. september 2025 #70 Skrevet 19. september 2025 Nowayback skrev (4 minutter siden): Sophie Elise er smartere enn man har inntrykk av. Hun er vel den beste spilleren der inne. Ikke det minste overrasket over det. Hun har årevis med trening i å lyve og være falsk, dette kan hun! 28
Lindskys Skrevet 19. september 2025 #72 Skrevet 19. september 2025 FruR skrev (5 timer siden): Hvem av de nye som gjorde combacl er forræder tror dere? Trenger jo ikke å være en av de nye.
FruR Skrevet 19. september 2025 #73 Skrevet 19. september 2025 (endret) Lindskys skrev (10 minutter siden): Trenger jo ikke å være en av de nye. Sant men jeg har en følelse av at er det. Med mindre det er Bertine. Det kan det også være. Hvis det ikke er Tor-Håkon, Tuva eller Bertine blir jeg veldig overrasket. Endret 19. september 2025 av FruR 1
FruRosa Skrevet 19. september 2025 #74 Skrevet 19. september 2025 Ikke sikkert det er en fjerde forræder. Det legges opp til at vi skal tro det, men det kan jo faktisk være Mads selv som kommer utkledd i kappe. 15 1
Titori Skrevet 19. september 2025 #75 Skrevet 19. september 2025 (endret) Ja, jeg tror det er Mads. Ellers gøy episode. Artig å se hvor sikre noen kan føle seg og hvor enkelt man kan overtale seg selv om at noe stemmer. Hvis man ser etter tegn så finner man de! Endret 19. september 2025 av Titori 7
LV5 Skrevet 19. september 2025 #76 Skrevet 19. september 2025 Lindskys skrev (2 timer siden): Trenger jo ikke å være en av de nye. Jeg tror det er en av de nye, hvis det er en fjerde forræder. Mads nevnte at de tre "nye" sine navn også var med da den initielle trekningen av forrædere fant sted. Det som antagelig skjedde da Tor-Håkon, Tuva og Morten hengte opp sine bilder, var at de egentlig plasserte seg i en ren forrædertrekning. Én av de tre skulle altså bli forrædere, de plasserte sine bilder på rød farge. Så har man foretatt den vanlige trekningen av tre forrædere etterpå. Mer spesifikt, Mads sa at da han hadde de 20 opprinnelige deltagerne i salen, så presiserte han nå i denne episoden at han hadde hatt 23 navn i bollen (eller hvordan han nå sa det), altså var det kun de tre "ekstradeltagernes" navn som ikke var klargjort. Det er nok derfor en av de tre. Poenget med å gjette frem én av tre stykker gjentas dermed fra første episode, da det også ble presentert tre kandidater til å være den tredje forræderen. Man kan jo selvsagt si at når forræderne har spilt såpass godt som de hittil har gjort, så burde de ikke fått enda en spiller på sitt lag, men jeg tror produksjonen legger alle planer i forkant og ikke justerer noe når spillet er i gang, de har rett og slett bare fulgt planen. Hvis ikke vi blir, som enkelte har vært inne på, bare forledet til å tro at det er en fjerde forræder. Det har aldri vært flere enn tre tidligere, men denne sesongen har jo samtidig blitt markedsført som banebrytende. Forræderne blir altfor sterke denne sesongen hvis de skal være fire, de har allerede veldig god kontroll der inne. 1
Janzypants Skrevet 19. september 2025 #77 Skrevet 19. september 2025 FruRosa skrev (2 timer siden): Ikke sikkert det er en fjerde forræder. Det legges opp til at vi skal tro det, men det kan jo faktisk være Mads selv som kommer utkledd i kappe. tenkte akkurat det samme
Janzypants Skrevet 19. september 2025 #78 Skrevet 19. september 2025 En sprø tanke slo meg plutselig. I dag under frokosten, så fikk Morten, Tuva og Tor-Håkon en konvolutt som de skulle åpne foran resten. Inni konvolutten skulle rollen deres angivelig stå. Morten var først ut. Hvor vanskelig kan det være å åpne et brev og så løfte arket rett ut og opp? Da Morten sto der, så virket det som en umulig oppgave🤣 Sophie sa at man tydelig kunne lese hva som sto på lappen og det som sto skrevet var "lojal". Etter mye fomling frem og tilbake med dette brevet, gir Morten til slutt (tilsynelatende) opp og gir hele greia til Mads. Kan dette bare ha vært et spill for galleriet?? La oss si at Morten fikk vite sin rolle før frokosten i dag. Og så fikk han beskjed om at de skal åpne rollen foran alle i frokostsalen. Så får han i oppdrag om å fomle og "beklageligvis" vise at det sto "lojal" til noen. Der holder jo at kun én ser hva som står, og Sophie så visst hva som sto. Kan godt tenkes jeg er laaaaangt uti blåbærlynga nå, men tanken slo meg🤣 9
Isleepforfun Skrevet 20. september 2025 #79 Skrevet 20. september 2025 Jeg syntes Ida Broen oppførte seg som en skikkelig drittunge i denne episoden. hun sitter og nærmest roper og kjefter på Trine, men når Trine forsvarer seg og er saklig og forklarer, så begynner hun å si at hun vrir om alt, og så gråter hun. herlighet. 49
Lindskys Skrevet 20. september 2025 #80 Skrevet 20. september 2025 Isleepforfun skrev (4 timer siden): Jeg syntes Ida Broen oppførte seg som en skikkelig drittunge i denne episoden. hun sitter og nærmest roper og kjefter på Trine, men når Trine forsvarer seg og er saklig og forklarer, så begynner hun å si at hun vrir om alt, og så gråter hun. herlighet. SÅÅ enig. kjipt å bli anklaget for forræder men det var jo akkurat det hun gjorde. Janzypants skrev (5 timer siden): En sprø tanke slo meg plutselig. I dag under frokosten, så fikk Morten, Tuva og Tor-Håkon en konvolutt som de skulle åpne foran resten. Inni konvolutten skulle rollen deres angivelig stå. Morten var først ut. Hvor vanskelig kan det være å åpne et brev og så løfte arket rett ut og opp? Da Morten sto der, så virket det som en umulig oppgave🤣 Sophie sa at man tydelig kunne lese hva som sto på lappen og det som sto skrevet var "lojal". Etter mye fomling frem og tilbake med dette brevet, gir Morten til slutt (tilsynelatende) opp og gir hele greia til Mads. Kan dette bare ha vært et spill for galleriet?? La oss si at Morten fikk vite sin rolle før frokosten i dag. Og så fikk han beskjed om at de skal åpne rollen foran alle i frokostsalen. Så får han i oppdrag om å fomle og "beklageligvis" vise at det sto "lojal" til noen. Der holder jo at kun én ser hva som står, og Sophie så visst hva som sto. Kan godt tenkes jeg er laaaaangt uti blåbærlynga nå, men tanken slo meg🤣 Hadde elsket den twisten! Var det bare Sophie som så? 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå