os Maxilla Skrevet 7. september 2025 #41 Skrevet 7. september 2025 Ninaen skrev (55 minutter siden): I alle fall i de første sesongene. Men var det ikke en som var hemmelig i starten på samme måten forrige sesong? En gang var det noe med å finne hverandre via håndhilsing/klemming av hender. Husker ikke hva de andre deltakerne ble fortalt da. Jeg får heller følge med på hva som blir sagt fremover, regner med det kommer frem. Gidder ikke gå tilbake og se noe på nytt 😄
Ludovica- Skrevet 8. september 2025 #42 Skrevet 8. september 2025 Føler episoden legger opp til at det er Sophie Elise eller Kathrine. Men det er vel mest sannsynligvis en dame hvertfall. Av en eller annen grunn skjønte jeg fort at det kom til å bli akkurat de to mennene som ble valgt som forrædere.. eller fikk en sterk følelse av det hvertfall. Og denne Trygve? Hvem bestemte at han skal få masse tv tid? Sorry men jeg finner han sykt irriterende. 9 1
Titori Skrevet 9. september 2025 #43 Skrevet 9. september 2025 Liker programmet godt, men den største svakheten er kanskje at det ikke er noe stort poeng i å forvise en forræder. Da kommer det jo bare en ny. Så hele premisset blir litt rart. Men jeg liker å se på det likevel 😛 7 1
Mollebolle Skrevet 9. september 2025 Forfatter #44 Skrevet 9. september 2025 Ludovica- skrev (15 timer siden): Føler episoden legger opp til at det er Sophie Elise eller Kathrine. Men det er vel mest sannsynligvis en dame hvertfall. Av en eller annen grunn skjønte jeg fort at det kom til å bli akkurat de to mennene som ble valgt som forrædere.. eller fikk en sterk følelse av det hvertfall. Og denne Trygve? Hvem bestemte at han skal få masse tv tid? Sorry men jeg finner han sykt irriterende. Velger Trygve over Sophie Elise alle dager i uken. Hvorfor skal denne dama på tv? Hun har ikke gjort noe positivit de siste årene. Sorry! 9
Titania Skrevet 10. september 2025 #45 Skrevet 10. september 2025 Mulig jeg så feil, men der forræderne ble valgt og de filmet at de nikket, da syns jeg de viste at Ellen Horn nikket også. Har ikke gått tilbake og dobbeltsjekket, for øvrig.
Djækklåsst Skrevet 10. september 2025 #46 Skrevet 10. september 2025 Titania skrev (43 minutter siden): Mulig jeg så feil, men der forræderne ble valgt og de filmet at de nikket, da syns jeg de viste at Ellen Horn nikket også. Har ikke gått tilbake og dobbeltsjekket, for øvrig. De viste vel kun nærbilde av de to forræderne da de nikket.
GlitrendeSjokolade Skrevet 11. september 2025 #47 Skrevet 11. september 2025 Heier på Espen. Digger de to forræderne også. Vet jo ikke hvem den tredje er enda. Blir gøy å følge med på den flotte gjengen. 2
Pasha Skrevet 13. september 2025 #48 Skrevet 13. september 2025 Kjenner jeg er litt skuffet over at det er Sophie Elise jeg... men flaks det ikke var Ellen Horn da hadde det jo ryki en forræder umiddelbart. Lureste her er vel egentlig å få fjernet de lojale, for å så fjerne forræderne på slutten og i finalen. da vinner de lojale. fjernes en forræder nå i starten kommer det jo bare en ny til 16 1
Gjest Snowx Skrevet 13. september 2025 #49 Skrevet 13. september 2025 Ja, hvorfor danner ikke noen en gruppe for å finne forræderne, men holde det skjult og sende ut lojal etter lojal.. Det er jo ikke positivt å sende ut forrædere.
Ludovica- Skrevet 13. september 2025 #50 Skrevet 13. september 2025 Følte det nesten var veldig innlysende hvem som skulle bli forrædere.. Denne Rasmus kommer jo til å slite med at han er for starstruck av SE. Jeg skjønte ikke hvorfor folk tenkte det var Bertine bare fordi hun var flink til å lyve i den konkurransen? Er det ikke mer forræder å prøve å ikke tiltrekke seg oppmerksomhet? Markus... omg for en voksen baby. Buhu det er så ubehagelig når ting blir så seriøst, jeg vil bare ha det hyggelig Nå aner jeg ikke om han gjennomgikk noe på privaten under innspilling men det jeg har sett nå var veldig håper han ryker ut snart. Liker Henrik. Syns han hadde gode poenger og observasjoner (til tross for at han tok feil var hvertfall analysene hans bedre enn mange av de andres). 9
revue3 Skrevet 13. september 2025 #51 Skrevet 13. september 2025 Snowx skrev (3 timer siden): Ja, hvorfor danner ikke noen en gruppe for å finne forræderne, men holde det skjult og sende ut lojal etter lojal.. Det er jo ikke positivt å sende ut forrædere. Det var vel det kjersti Grini prøvde da hun ble stemt ut 15 1
MissStiles Skrevet 13. september 2025 #52 Skrevet 13. september 2025 Jeg ble irritert over at det ble Sophie Elise!!! Kunne den 3. forrædere vært noen andre? Trodde at Rasmus skulle gå ut fordi hans navn ble jo nevnt veldig ofte i forrige episode. 10 1
Variert skydekke Skrevet 13. september 2025 #53 Skrevet 13. september 2025 Interessant cast, og jeg kommer til å følge med denne sesongen etter å ha hoppet over de to forrige. To ting irriterer meg allikevel veldig: 1. Hvor utrolig usympatisk hun Ida er! For et brautende og selvopptatt vesen. 2. Jeg får fysisk vondt av å se på ansiktet til Sophie Elise. Man skjønner jo at det må se nogenlunde slik ut på film/irl når man vet hvor mye hun har operert, men det er allikevel ganske sjokkerende å se henne på TV fremfor i egne kanaler. 34 4
lalaB Skrevet 13. september 2025 #54 Skrevet 13. september 2025 Snowx skrev (5 timer siden): Ja, hvorfor danner ikke noen en gruppe for å finne forræderne, men holde det skjult og sende ut lojal etter lojal.. Det er jo ikke positivt å sende ut forrædere. Fordi ingen kan stole på hverandre. De kan ikke danne en gruppe der de er 100% sikre på at alle de er lojale. 7
yamask Skrevet 13. september 2025 #55 Skrevet 13. september 2025 Snowx skrev (6 timer siden): Ja, hvorfor danner ikke noen en gruppe for å finne forræderne, men holde det skjult og sende ut lojal etter lojal.. Det er jo ikke positivt å sende ut forrædere. Da risikerer de jo å bli drept om natten. Hadde jeg vært lojal hadde jeg ønsket å ta ut forrædere for å selv få sjansen til å bli forræder. Pasha skrev (6 timer siden): Kjenner jeg er litt skuffet over at det er Sophie Elise jeg. Enig. Men jeg tror nok hun kommer til å være en veldig smart forræder. Er jo litt i hennes gate fra før liksom. Ellers gleder jeg meg til de tre som ble sendt ut første episode kommer inn igjen. Særlig begravelsesagenten. 4
Cookie123 Skrevet 13. september 2025 #56 Skrevet 13. september 2025 Tror Sophie Elise kommer til å klare seg lenge som forræder. Verre med Rasmus - synes det lyser forræder lang vei av ham! 5 1
Ninaen Skrevet 14. september 2025 #57 Skrevet 14. september 2025 Cookie123 skrev (9 timer siden): Tror Sophie Elise kommer til å klare seg lenge som forræder. Verre med Rasmus - synes det lyser forræder lang vei av ham! SE er jo den fødte forræder. Hun er god på å lyve og hun er en strateg av rang. Rasmus kommer til å gå på en smell ja. Og de som kjenner Harald begynner å lukte lunta. Blir spennende neste uke. 12
LV5 Skrevet 15. september 2025 #58 Skrevet 15. september 2025 Jeg blir litt skremt av hvor kalkulert Sophie Elise er. Jeg vet at vi må prøve å, i hvert fall til en viss grad, skille person og rolle i dette spillet, men jeg får rett og slett litt "kaldt gufs" over meg. Det virker som om hun har en plan over alt og alle der inne. Harald og Rasmus kan derimot fort røpe seg vil jeg tro. Siri har allerede bitt seg litt fast i Harald, og Rasmus har også snakket seg litt inn i mistanke ganske tidlig. Men hittil har flokken stort sett vært samstemmig i stemmegivingen, så det holder kanskje for forræderne å lansere en ny forræderkandidat til resten av gjengen. Målet deres må være å motarbeide Siri og styre mistanken vekk fra Harald. Vi fikk riktig nok bare helt avslutningsvis i siste episode se helt kort at hun mistenkte ham, så jeg vet ikke hvor mye mistenkelig hun har notert seg, eller hvor god hun er til å få med seg resten av gjengen på teoriene sine. 5
LV5 Skrevet 15. september 2025 #59 Skrevet 15. september 2025 Pasha skrev (På 13.9.2025 den 13.11): fjernes en forræder nå i starten kommer det jo bare en ny til Jeg så i reglene at spillmesteren må initiere fristing, og at de deretter kan velge mellom "drap" og fristelse. Hvis den lojale takker nei, får forreæderne fortsatt ikke "drepe" den natten. Ulempen er vel at det for en lojal strategisk sett alltid lønner seg å bli forræder, da man også automatisk vil være sikret hver natt, og selvsagt også at de da får full informasjon om alle rollene i spillet. Slik sett blir valget antakelig forutsigbart. Hvis de lojale greier å eliminere en forræder, bør ikke spillmester Mads Hansen gi forræderne mulighet til å rekruttere en ny med en gang. Forræderne bør da måtte jobbe i vanskeligere forhold en god stund, ved å være kun to. Hvis ikke får jo ikke de lojale dra fordel av noe som helst, og spillet blir egentlig litt for ubalansert, som du allerede er inne på. Kanskje det beste hadde vært at de da maks kunne være to resten av spillet. Forræderne har allerede enormt mange fordeler, og de har vunnet tre av fire ganger i den norske versjonen. 1
miaw Skrevet 15. september 2025 #60 Skrevet 15. september 2025 (endret) Jeg likte de første sesongene, men nå er jeg blitt lei og synes ikke det er gøy lenger. Så første episode og synes mye produksjonen gjør er overdrevet for å gjøre det spennende. feks mads hansen "nesten" tar på skuldrene til alle deltakerne når forrædere skulle velges. For ikke å snakke om de høye og korte musikksnuttene som de spiller av før noe "veldig spennende" skal skje. Syntes all den ulike musikken var heller irriterende og passet ikke inn. Også får deltakere jeg ikke liker mye skjermtid, som feks sophie elise. Men det er forståelig og, hun trekker nok seere, det er jo bare å ta en titt her på forumet, hvor mange som er opptatt av henne Endret 15. september 2025 av miaw 6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå