Karen1987 Skrevet 21. november 2025 #461 Skrevet 21. november 2025 Nowayback skrev (14 minutter siden): Husker ikke navnet, men en kvinnelig komiker med trønder-dialekt var en av de lojale som vant. Marlene Stavrum. 5
_Maddie_ Skrevet 21. november 2025 #462 Skrevet 21. november 2025 Nowayback skrev (11 minutter siden): Nei, sesongen Oskar Westerlin var forræder så vant de lojale. Husker ikke navnet, men en kvinnelig komiker med trønder-dialekt var en av de lojale som vant. Jon Martin (vgtv) og Marlene vant sesong 3. Det man kan ta med seg fra den sesongen at selv om man sjekker rollen til person så trenger det jo ikke å stemme. Utrolig naivt i år og bare godkjenne at Tor Håkon er lojal. Espen kunne jo fristet Tor Håkon over og løyet og sagt han var lojal uten å faktisk være lojal. 7 1
jojojo1988 Skrevet 21. november 2025 #463 Skrevet 21. november 2025 Karen1987 skrev (På 16.11.2025 den 21.57): Hvordan er hun et dårlig forbilde? Hvorfor tror du kanselleringskultur vil løse noe som helst? Å reklamere for plastisk kirurgi gjør deg til et elendig forbilde, sammen med mange andre ting som dårlige holdninger. Hun har i mange år bidratt til dårligere psykisk helse for mange unge. 16 7
FORFAR Skrevet 21. november 2025 #464 Skrevet 21. november 2025 Forrykende finale. Grattis til vinnerne! 7
Karen1987 Skrevet 21. november 2025 #465 Skrevet 21. november 2025 jojojo1988 skrev (12 minutter siden): Å reklamere for plastisk kirurgi gjør deg til et elendig forbilde, sammen med mange andre ting som dårlige holdninger. Hun har i mange år bidratt til dårligere psykisk helse for mange unge. Hun har aldri reklamert for plastisk kirurgi. At hun selv har valgt å gjennomføre slike inngrep, betyr ikke at hun promoterer dem. På samme måte har Leonardo DiCaprio vært røyker, men det betyr ikke at han reklamerer for sigaretter. 1
Djækklåsst Skrevet 21. november 2025 #466 Skrevet 21. november 2025 _Maddie_ skrev (15 minutter siden): Jon Martin (vgtv) og Marlene vant sesong 3. Det man kan ta med seg fra den sesongen at selv om man sjekker rollen til person så trenger det jo ikke å stemme. Utrolig naivt i år og bare godkjenne at Tor Håkon er lojal. Espen kunne jo fristet Tor Håkon over og løyet og sagt han var lojal uten å faktisk være lojal. Jepp, svakt at denne muligheten ikke ble drøftet av Sval og Tuva. Og ei heller muligheten for at Rasmus gav oppdraget til Espen og at Espen valgte å avsløre Tor-Håkons rolle, nettopp fordi Rasmus og kompisen Espen samarbeidet som forrædere. Fra Svals perspektiv burde begge deler vært minst like aktuelt som at Tuva var forræder. 1
Nowayback Skrevet 21. november 2025 #467 Skrevet 21. november 2025 (endret) For øvrig artig tvist at forrædernes tillit til hverandre blir satt på spill. Hadde vært utrolig morsomt om en av dem skrev "stjele". Eller begge og at ingen vant penger. Endret 22. november 2025 av Nowayback
Ctrl Skrevet 21. november 2025 #468 Skrevet 21. november 2025 (endret) Skuffet over at forræder Espen, etter å ha fått avslørt rollen til lojale Tor-Håkon, ikke "avslørte" at Tor-Håkon var forræder. Det var perfekt rigget for Espen å kjøre på med spill rundt det, for Tuva og Sval hadde allerede mistenkt Tor-Håkon og stolte på Espen. Dessuten er Tor-Håkon en snill og tam kar, og er sådan den beste man kan lyve og kjøre et skittent spill rundt. Og ikke kunne Tor-Håkon røpe hans egentlige rolle etter rådsalen, så Espen hadde vært klarert uansett. Så det var litt kjedelig med finalen. Ellers var finalen helt greit, selv om jeg ikke forstår at Rasmus har klart å gå fra start til slutt som forræder. Jeg tenker det sier litt om hvor på bærtur de lojale har vært denne sesongen. Men kudos til Espen og Rasmus. Bra gjort å stå igjen til slutt. Selv om det var dumt at det var to kompiser som måtte ta "troskapstesten" på slutten. Hadde vært mye mer gøy om det stod mellom f.eks Ida og Rasmus... 😬 Endret 21. november 2025 av Ctrl 3
refill Skrevet 21. november 2025 #469 Skrevet 21. november 2025 Karen1987 skrev (17 minutter siden): Hun har aldri reklamert for plastisk kirurgi. At hun selv har valgt å gjennomføre slike inngrep, betyr ikke at hun promoterer dem. På samme måte har Leonardo DiCaprio vært røyker, men det betyr ikke at han reklamerer for sigaretter. Tja, å si hvilken kirurg hun bruker i Norge er vel ganske nært, men selvsagt ikke reklame i hht lovverket. 8
Djækklåsst Skrevet 21. november 2025 #470 Skrevet 21. november 2025 Ctrl skrev (9 minutter siden): Skuffet over at forræder Espen, etter å ha fått avslørt rollen til lojale Tor-Håkon, ikke "avslørte" at Tor-Håkon var forræder. Det var perfekt rigget for Espen å kjøre på med spill rundt det, for Tuva og Sval hadde allerede mistenkt Tor-Håkon og stolte på Espen. Dessuten er Tor-Håkon en snill og tam kar, og er sådan den beste man kan lyve og kjøre et skittent spill rundt. Og ikke kunne Tor-Håkon røpe hans egentlige rolle etter rådsalen, så Espen hadde vært klarert uansett. Så det var litt kjedelig med finalen. Ellers var finalen helt greit, selv om jeg ikke forstår at Rasmus har klart å gå fra start til slutt som forræder. Jeg tenker det sier litt om hvor på bærtur de lojale har vært denne sesongen. Men kudos til Espen og Rasmus. Bra gjort å stå igjen til slutt. Selv om det var dumt at det var to kompiser som måtte ta "troskapstesten" på slutten. Hadde vært mye mer gøy om det stod mellom f.eks Ida og Rasmus... 😬 Det hadde jo blitt mer interessant å se på, men det hadde vært ganske risikabelt. Slik Espen gjorde det, ble han jo ikke mistenkt av noen, så det blir vanskelig å kritisere. Nøkkelen for forræderne ble jo å få Tor-Håkon til å stemme med seg, noe de ikke ville klart med ditt forslag, for mistanken mot Rasmus ville ikke bare ha forsvunnet, og ikke sikkert Sval og Tuva hadde trodd på Espen. Den troskapstesten ble veldig lite spennende, ja. Sophie og Rasmus i den, det kunne blitt spennende. 3 1
jojojo1988 Skrevet 21. november 2025 #471 Skrevet 21. november 2025 Karen1987 skrev (34 minutter siden): Hun har aldri reklamert for plastisk kirurgi Neivel, men der er forbrukertilsynet uenig med deg. 10
Karen1987 Skrevet 21. november 2025 #472 Skrevet 21. november 2025 jojojo1988 skrev (1 minutt siden): Neivel, men der er forbrukertilsynet uenig med deg. Forbrukertilsynet mente at Sophie Elise hadde gjort brudd på forbudet mot skjult reklame når det gjaldt en boklansering. Kanskje du skal lese deg opp på saken før du uttaler deg? 2
Cookie123 Skrevet 21. november 2025 #473 Skrevet 21. november 2025 Veldig rart at ingen tenkte tanken at det kunne være Espen og Tor Håkon som var forrædere, og at de da løy da Espen sa Tor Håkon var lojal. Og Tuva mista jo fullstendig hodet!! "Kunne ikke se for seg at noen av de andre ikke var lojale...", når det så og si garantert var MINST 1 forræder igjen. Det at hun stemte for å avslutte, var jo en ren gavepakke til forræderne!! Når det er sagt; veldig fornøyd med finalen og vinnerne!! Rasmus har imponert mer og mer utover i sesongen! Jeg hadde absolutt IKKE troen på ham etter 1, episode, da jeg syntes det lyste forræder av ham. Han vokste inn i rollen, og gjorde en veldig god jobb!! Gratulerer masse til Rasmus og Espen! 🙂 6
Variert skydekke Skrevet 21. november 2025 #474 Skrevet 21. november 2025 (endret) Nowayback skrev (41 minutter siden): For øvrig artig tvist at forrædernes tillit til hverandre blir satt på spill. Hadde vært utrolig morsomt om en av dem skrev "stjele". Eller begge og at ingen vant penger. Svakheten ved denne tvisten er at hele premiepotten ville gått tapt hvis begge skrev "stjele". Da er det selvfølgelig ingen som tar sjansen. Dersom det hadde blitt deling hvis begge skrev det samme, (uavhengig av om det var stjele/dele) så hadde kanskje én av dem (mest sannsynlig Espen) tatt sjansen. Endret 21. november 2025 av Variert skydekke Skrivefeil 1
Djækklåsst Skrevet 21. november 2025 #475 Skrevet 21. november 2025 Cookie123 skrev (9 minutter siden): Og Tuva mista jo fullstendig hodet!! "Kunne ikke se for seg at noen av de andre ikke var lojale...", når det så og si garantert var MINST 1 forræder igjen. Det at hun stemte for å avslutte, var jo en ren gavepakke til forræderne!! Ikke bare så å si, det var faktisk 100 % garantert. 4
Anonym90059005 Skrevet 21. november 2025 #476 Skrevet 21. november 2025 Variert skydekke skrev (5 minutter siden): Svakheten ved denne tvisten er at hele premiepotten ville gått tapt hvis begge skrev "stjele". Da er det selvfølgelig ingen som tar sjansen. Dersom det hadde blitt deling hvis begge skrev det samme, (uavhengig av om det var stjele/dele) så hadde kanskje én av dem (mest sannsynlig Espen) tatt sjansen. Nettopp, egentlig ingen vits å kjøre den troskapstesten med de reglene, ingen vil skrive noe annet enn dele. 1
jojojo1988 Skrevet 21. november 2025 #477 Skrevet 21. november 2025 Karen1987 skrev (14 minutter siden): Forbrukertilsynet mente at Sophie Elise hadde gjort brudd på forbudet mot skjult reklame når det gjaldt en boklansering. Kanskje du skal lese deg opp på saken før du uttaler deg? Hun har fått kritikk fra forbrukertilsynet for dette i det minste: "Ein av påverkarane som har fått brev frå Forbrukartilsynet er bloggaren Sophie Elise Isachsen." "I brevet frå Forbrukartilsynet kritiserer dei Isachsens samarbeid med Eger Skinclinic." https://www.nrk.no/kultur/forbrukartilsynet-reagerer-pa-marknadsforing-av-kosmetiske-behandlingar-1.14481647#:~:text=To uker uten koffein: – Jeg har ikke lyst på koffein lenger 3
Anonym90059005 Skrevet 21. november 2025 #478 Skrevet 21. november 2025 Ctrl skrev (48 minutter siden): Skuffet over at forræder Espen, etter å ha fått avslørt rollen til lojale Tor-Håkon, ikke "avslørte" at Tor-Håkon var forræder. Det var perfekt rigget for Espen å kjøre på med spill rundt det, for Tuva og Sval hadde allerede mistenkt Tor-Håkon og stolte på Espen. Dessuten er Tor-Håkon en snill og tam kar, og er sådan den beste man kan lyve og kjøre et skittent spill rundt. Og ikke kunne Tor-Håkon røpe hans egentlige rolle etter rådsalen, så Espen hadde vært klarert uansett. Så det var litt kjedelig med finalen. Ellers var finalen helt greit, selv om jeg ikke forstår at Rasmus har klart å gå fra start til slutt som forræder. Jeg tenker det sier litt om hvor på bærtur de lojale har vært denne sesongen. Men kudos til Espen og Rasmus. Bra gjort å stå igjen til slutt. Selv om det var dumt at det var to kompiser som måtte ta "troskapstesten" på slutten. Hadde vært mye mer gøy om det stod mellom f.eks Ida og Rasmus... 😬 Absolutt ingen grunn til at Espen skulle prøve seg på et sånn variant, all den tid han, og Rasmus, hadde så mye tillit hos Tor-Håkon. De hadde han jo i baklomma, ingen grunn til å vrenge lomma med et slikt stunt da. 6
Titori Skrevet 21. november 2025 #479 Skrevet 21. november 2025 Hva hadde skjedd hvis én stemte for å fortsette da de var tre igjen? Ny utstemming? Da kunne jo bare Rasmus og Espen stemt ut T-H, og stått igjen alene de to.
Ardwinna Skrevet 21. november 2025 #480 Skrevet 21. november 2025 Jeg fatter ikke hvorfor Tuva kastet rødt og ville avslutte. Jeg hadde tenkt som så at man burde stemme ut minst en til. Tror ikke jeg hadde klart å stoppe før det var bare jeg og en til igjen. Da er på en måte sjansen større for å vinne mer penger, siden man har gjort alt man kan for å få ut flest mulig forrædere, og i tillegg har redusert antallet spillere å dele med. Jeg ville heller gått ut som utstemt av de to siste forræderne, enn å stå igjen som en tosk sammen med to forrædere. Jeg klarer ikke la være å være bittelitt irritert og skuffet over Tuva og Tor Håkon. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå