Djækklåsst Skrevet 15. november #421 Skrevet 15. november (endret) Ctrl skrev (6 timer siden): Jeg synes denne sesongen er under pari. Og mye pga dårlig cast. For noe tull. En god sesong, og god cast. Fjorårets sesong derimot var katastrofalt dårlig. Endret 15. november av Djækklåsst 12 3
Blåttvann Skrevet 15. november #422 Skrevet 15. november (endret) MissStiles skrev (2 timer siden): Helt enig i at det er dumt å velge Espen som medforræder. Bare for å se ansiktsuttrykket hans 🤣 Regner med at Espen kommer til å få resten av gjengen til å stemme på Rasmus i neste rådsal også håper jeg at Ida eller Sval blir drept på natta. Jeg skjønte ikke helt den, Rasmus ville jo fått sett ansiktet til Espen når han ble avslørt uansett, så hvorfor se det bare under fire øyne? Tipper reaksjonen til Espen hadde vært større om Rasmus ble avslørt offentlig fakrisk, nå ble det dessverre litt antiklimatisk. Men men, håper Espen er tøff nok til å gjøre alvor av planene om å få ut Rasmus. Ellers synes jeg sesongen har vært bra. Eneste er at Sophie Elise, Trygve og Ida har fått for mye sendetid. Trygve er en vims og kunne vært god underholdning hadde han ikke samtidig vært så sinnsykt irriterende. Og Ida er jo bare sur... Digger Sval, skulle gjerne sett mer av henne. Endret 15. november av Blåttvann 5
Blåttvann Skrevet 15. november #423 Skrevet 15. november Djækklåsst skrev (9 minutter siden): For noe tull. En god sesong, og god cast. Fjordårets sesong derimot var katastrofalt dårlig. Ja, bra de forsto selv hvor dumt det var med de bildegreiene. Herregud som det ødela hele sesongen. Tipper Mads angret bittert da han så hva det gjorde med tvshowet hans videre. 5
Ctrl Skrevet 15. november #424 Skrevet 15. november (endret) Djækklåsst skrev (15 minutter siden): For noe tull. En god sesong, og god cast. Fjordårets sesong derimot var katastrofalt dårlig. Tull? Jeg var helt konkret når jeg skrev "Jeg synes denne sesongen er under pari...", og det er en mening jeg må få lov til å ha. At fjorårets sesong var katastrofalt dårlig er jeg enig i, men det gjør ikke denne sesongen god bare fordi forrige var elendig. Sesongen kunne vært mye bedre om casten hadde vært bedre. Mener jeg. Endret 15. november av Ctrl 1 3
Ludovica- Skrevet 15. november #425 Skrevet 15. november (endret) Blåttvann skrev (1 time siden): Jeg skjønte ikke helt den, Rasmus ville jo fått sett ansiktet til Espen når han ble avslørt uansett, så hvorfor se det bare under fire øyne? Tipper reaksjonen til Espen hadde vært større om Rasmus ble avslørt offentlig fakrisk, nå ble det dessverre litt antiklimatisk. Men men, håper Espen er tøff nok til å gjøre alvor av planene om å få ut Rasmus. Ellers synes jeg sesongen har vært bra. Eneste er at Sophie Elise, Trygve og Ida har fått for mye sendetid. Trygve er en vims og kunne vært god underholdning hadde han ikke samtidig vært så sinnsykt irriterende. Og Ida er jo bare sur... Digger Sval, skulle gjerne sett mer av henne. Trygve isolert sett er ok, men er kombinasjonen de 3 som er litt mye. Ida hadde jeg ikke så godt inntrykk av fra før og det har ikke blitt bedre. Ctrl skrev (1 time siden): Tull? Jeg var helt konkret når jeg skrev "Jeg synes denne sesongen er under pari...", og det er en mening jeg må få lov til å ha. At fjorårets sesong var katastrofalt dårlig er jeg enig i, men det gjør ikke denne sesongen god bare fordi forrige var elendig. Sesongen kunne vært mye bedre om casten hadde vært bedre. Mener jeg. Ja du har såklart lov til å synes det, men er du egentlig noen gang fornøyd med satsing å sånn? Eller jeg bare syns du alltid virker å være misfornøyd? Mulig jeg tar helt feil. Sesonger av alle slag kunne jo alltid vært både bedre og dårligere og man vet jo ikke helt hvordan ting blir før det utarter seg. Jeg syns foreksempel at den sesongen for 3 sesonger siden tror jeg hadde en helt fin cast, men feil forrædere. Den sesongen med Morten og Oskar blant annet. Endret 15. november av Ludovica- Skrivefeil 5
Ctrl Skrevet 15. november #426 Skrevet 15. november Ludovica- skrev (1 minutt siden): Ja du har såklart lov til å synes det, men er du egentlig noen gang fornøyd med satsing å sånn? Eller jeg bare syns du alltid virker å være misfornøyd? Mulig jeg tar helt feil. Sesonger av alle slag kunne jo alltid vært både bedre og dårligere og man vet jo ikke helt hvordan ting blir før det utarter seg. Jeg syns foreksempel at den sesongen for 3 sesonger siden tror jeg hadde en helt fin cast, men feil forrædere. Den sesongen med Morten og Oskar blant annet. Hehe, jeg vet ikke hvilket inntrykk du har av meg, men jeg bruker som regel å veie både for og imot når jeg ser noe. Som du skriver så kan ting alltids gjøres både bedre og dårligere. Men jeg husker jeg var veldig begeistret for sesong 1 og særlig sesong 2 med Aslak og co når forræderne gikk imot hverandre, selv om jeg sikkert hadde noe negativt å si mot enkelte deltakere underveis. Sesong 3 husker jeg ikke noe av, egentlig. Sesong 4 hadde denne bildeskandalen og var bånn dårlig derfor. Mens sesong 5, altså denne, synes jeg har vært under pari opp mot sesong 1 og 2 til sammenligning, da begrunnet i casten. Å mene at sesongen har vært under pari - og da midt på treet - pga casten kan da ikke være så kontroversielt, eller? Tydeligvis, ser jeg. Kanskje jeg er blendet av å ha binget alle sesongene av Traitors UK. Der er det mye mer fart og temperatur i deltakerne. Den gode nyheten er at programleder Mads Hansen er i en klasse for seg i forhold til programlederen i UK. Utover det lever jeg helt fint med at dere er uenige i at sesongen er under pari. 2
Anonym90059005 Skrevet 15. november #427 Skrevet 15. november (endret) For det første: Rasmus har ALDRI vært deltaker i PH, så er den lagt død! Deilig å se Trygve endelig ryke, komboen ekstremt oppmerksomhetsbehov og vimsete/mindre smart, gjør han til en utrolig slitsom og irriterende spillfigur. Få det bort! Ida og er jo et stilstudie i manglende "perspektiv". Evner kun å se innover, blir indignert for det meste, og makter ikke å skjønne at samme hvor høyt og ofte hun skriker "Æ e lojal", så betyr jo det nada og er likt for alle andre. Sval er en dyktig spiller. Men det som kan felle henne fra å vinne er om hun fortsetter på lag med Ida. Hadde vært litt gøy om Espen nå får ut Rasmus, tror det kan sikre han "lojalitetsstaus" og en sjanse til å stå igjen som alenevinner som forræder. Endret 15. november av Anonym90059005 13 5
Babyface Skrevet 15. november #428 Skrevet 15. november Ctrl skrev (1 minutt siden): Hehe, jeg vet ikke hvilket inntrykk du har av meg, men jeg bruker som regel å veie både for og imot når jeg ser noe. Som du skriver så kan ting alltids gjøres både bedre og dårligere. Men jeg husker jeg var veldig begeistret for sesong 1 og særlig sesong 2 med Aslak og co når forræderne gikk imot hverandre, selv om jeg sikkert hadde noe negativt å si mot enkelte deltakere underveis. Sesong 3 husker jeg ikke noe av, egentlig. Sesong 4 hadde denne bildeskandalen og var bånn dårlig derfor. Mens sesong 5, altså denne, synes jeg har vært under pari opp mot sesong 1 og 2 til sammenligning, da begrunnet i casten. Å mene at sesongen har vært under pari - og da midt på treet - pga casten kan da ikke være så kontroversielt, eller? Tydeligvis, ser jeg. Kanskje jeg er blendet av å ha binget alle sesongene av Traitors UK. Der er det mye mer fart og temperatur i deltakerne. Den gode nyheten er at programleder Mads Hansen er i en klasse for seg i forhold til programlederen i UK. Utover det lever jeg helt fint med at dere er uenige i at sesongen er under pari. Enig med deg, det er vesentlig tammere her enn i UK- versjonene. Jeg tror det har å gjøre at vi har kjendis-versjon, deltakerne her har et rykte å passe på og vil aldri slippe seg helt løs. I tillegg er casten ikke helt bra. Hvorfor ta med typer som Vebjørn, Tor Håkon og Bertine? Man kan si hva man vil om SE, men hun har da virkelig vært en av dem som har laget bittelitt action i denne sesongen. 5 1
Ludovica- Skrevet 15. november #429 Skrevet 15. november Ctrl skrev (2 minutter siden): Hehe, jeg vet ikke hvilket inntrykk du har av meg, men jeg bruker som regel å veie både for og imot når jeg ser noe. Som du skriver så kan ting alltids gjøres både bedre og dårligere. Men jeg husker jeg var veldig begeistret for sesong 1 og særlig sesong 2 med Aslak og co når forræderne gikk imot hverandre, selv om jeg sikkert hadde noe negativt å si mot enkelte deltakere underveis. Sesong 3 husker jeg ikke noe av, egentlig. Sesong 4 hadde denne bildeskandalen og var bånn dårlig derfor. Mens sesong 5, altså denne, synes jeg har vært under pari opp mot sesong 1 og 2 til sammenligning, da begrunnet i casten. Å mene at sesongen har vært under pari - og da midt på treet - pga casten kan da ikke være så kontroversielt, eller? Tydeligvis, ser jeg. Kanskje jeg er blendet av å ha binget alle sesongene av Traitors UK. Der er det mye mer fart og temperatur i deltakerne. Den gode nyheten er at programleder Mads Hansen er i en klasse for seg i forhold til programlederen i UK. Utover det lever jeg helt fint med at dere er uenige i at sesongen er under pari. Sesong 1 var helt ok syns jeg. Sesong 2 var i særklasse og tror det er vanskelig å nå helt opp dit igjen. Poenget mitt med å nevne sesong 3 var at man kan at en helt ok cast men gi feil roller også preger det sesongen. Nå husker jeg ikke kjempe mye av den, men husker at jeg underveis tenkte akkurat det nevnte. Nei det er nok ikke kontroversielt men er vel mer det at det blir vanskelig å nå opp til sesong 2 og at denne for mange har stått ut som betraktelig bedre enn de 2 forrige. Jeg liker hun programlederen i UK. Kanskje mest fordi jeg liker klærne hennes 😄 1
-Pusheen- Skrevet 15. november #430 Skrevet 15. november (endret) Anonym90059005 skrev (2 minutter siden): For det første: Rasmus har ALDRI vært deltaker i PH, så er den lagt død! Deilig å se Trygve endelig ryke, komboen ekstremt oppmerksomhetsbehov og vimsete/mindre smart, gjør han til en utrolig slitsomt og irriterende spillfigur. Får det bort! Ida og er jo et stilstudie i manglende "perspektiv". Evner kun å se innover, blir indignert for det meste, og makter ikke å skjønne at samme hvor høyt og ofte hun skriker "Æ e lojal", så betyr jo det nada og er likt for alle andre. Sval er en dyktig spiller. Men det som kan felle henne fra å vinne er om hun fortsetter på lag med Ida. Hadde vært litt gøy om Espen nå får ut Rasmus, tror det kan sikre han "lojalitetsstaus" og en sjanse til å stå igjen som alenevinner som forræder. Det uthevede: Jeg tenkte det samme! Endret 15. november av -Pusheen- 2
Ludovica- Skrevet 15. november #431 Skrevet 15. november Hvor mange episoder er det igjen? Er det ikke smartere av Espen og ha med Rasmus litt lenger og deretter få han ut? Hvis ikke må han tvinge en ny?
Ctrl Skrevet 15. november #432 Skrevet 15. november (endret) Babyface skrev (35 minutter siden): Enig med deg, det er vesentlig tammere her enn i UK- versjonene. Jeg tror det har å gjøre at vi har kjendis-versjon, deltakerne her har et rykte å passe på og vil aldri slippe seg helt løs. I tillegg er casten ikke helt bra. Hvorfor ta med typer som Vebjørn, Tor Håkon og Bertine? Man kan si hva man vil om SE, men hun har da virkelig vært en av dem som har laget bittelitt action i denne sesongen. Ja, nettopp. Det er mer fart i UK-versjonene. Det ble litt for mange passive samtidig denne sesongen, eventuelt deltakere som er litt for opptatt av eget renomé, og det preger episodene. Derfor en sesong under pari. Synes jeg da. Ludovica- skrev (34 minutter siden): Sesong 1 var helt ok syns jeg. Sesong 2 var i særklasse og tror det er vanskelig å nå helt opp dit igjen. Poenget mitt med å nevne sesong 3 var at man kan at en helt ok cast men gi feil roller også preger det sesongen. Nå husker jeg ikke kjempe mye av den, men husker at jeg underveis tenkte akkurat det nevnte. Nei det er nok ikke kontroversielt men er vel mer det at det blir vanskelig å nå opp til sesong 2 og at denne for mange har stått ut som betraktelig bedre enn de 2 forrige. Jeg liker hun programlederen i UK. Kanskje mest fordi jeg liker klærne hennes 😄 Jeg husker jeg elsket sesong 1 nettopp pga den nye satsningen/konseptet. Jeg digget det, og var tidvis i fyr og flamme. 🤭 Jeg måtte google sesong 3 og det demret litt for meg hva som skjedde. Du har rett i at roller har mye å si med tanke på cast. Og alle kan ikke gå bananas samtidig i huset. Problemet med denne sesongen er at det er ikke mange jeg kunne tenkt meg inn som forræder egentlig, nettopp fordi de har vært så tamme. Heller ikke Trygve og Ida, som har vært alt annet enn tam. Hadde det vært opp til meg så kunne mange ha røket ut ganske tidlig i spillet. Om jeg fikk velge sitter jeg igjen med Tufte og Sval som potensielt gode forrædere. Henrik som forræder fra start kunne kanskje vært bra. Mulig Siri også. Men der stopper alternativene mine. Programlederen i UK har stil, bare at jeg liker ikke at hun spiller på lag med deltakerne. Hun står og heier under konkurranser og ønsker deltakerne alt godt i spillet. Hun fungerer som en veileder. Da liker jeg bedre Mads sin "sleske" og mystiske profil der han står alene og på vegne av programmet fungerer som en liten "trussel" ovenfor deltakerne. Det er en god vinkling som han kler usedvanlig godt. Endret 15. november av Ctrl 2
Djækklåsst Skrevet 15. november #433 Skrevet 15. november Ctrl skrev (2 timer siden): Tull? Jeg var helt konkret når jeg skrev "Jeg synes denne sesongen er under pari...", og det er en mening jeg må få lov til å ha. At fjorårets sesong var katastrofalt dårlig er jeg enig i, men det gjør ikke denne sesongen god bare fordi forrige var elendig. Sesongen kunne vært mye bedre om casten hadde vært bedre. Mener jeg. Du kan mene det, og jeg og mange andre kan mene du tar feil. Som nevnt meget god cast/sesong denne gangen. Mads Hansen sa han mente det var den beste sesongen så langt, og fullt mulig det ikke bare var tomt prat denne gangen, selv om det skal mye til om selve finalen vil toppe sesong 2. 2 1
FORFAR Skrevet 15. november #434 Skrevet 15. november Ludovica- skrev (1 time siden): Hvor mange episoder er det igjen? Er det ikke smartere av Espen og ha med Rasmus litt lenger og deretter få han ut? Hvis ikke må han tvinge en ny? Jeg har forstått at det er en episode igjen?
Ludovica- Skrevet 15. november #435 Skrevet 15. november Ctrl skrev (49 minutter siden): Ja, nettopp. Det er mer fart i UK-versjonene. Det ble litt for mange passive samtidig denne sesongen, eventuelt deltakere som er litt for opptatt av eget renomé, og det preger episodene. Derfor en sesong under pari. Synes jeg da. Jeg husker jeg elsket sesong 1 nettopp pga den nye satsningen/konseptet. Jeg digget det, og var tidvis i fyr og flamme. 🤭 Jeg måtte google sesong 3 og det demret litt for meg hva som skjedde. Du har rett i at roller har mye å si med tanke på cast. Og alle kan ikke gå bananas samtidig i huset. Problemet med denne sesongen er at det er ikke mange jeg kunne tenkt meg inn som forræder egentlig, nettopp fordi de har vært så tamme. Heller ikke Trygve og Ida, som har vært alt annet enn tam. Hadde det vært opp til meg så kunne mange ha røket ut ganske tidlig i spillet. Om jeg fikk velge sitter jeg igjen med Tufte og Sval som potensielt gode forrædere. Henrik som forræder fra start kunne kanskje vært bra. Mulig Siri også. Men der stopper alternativene mine. Programlederen i UK har stil, bare at jeg liker ikke at hun spiller på lag med deltakerne. Hun står og heier under konkurranser og ønsker deltakerne alt godt i spillet. Hun fungerer som en veileder. Da liker jeg bedre Mads sin "sleske" og mystiske profil der han står alene og på vegne av programmet fungerer som en liten "trussel" ovenfor deltakerne. Det er en god vinkling som han kler usedvanlig godt. Jeg så sesong 1 etter at jeg så sesong 2 så mulig derfor jeg har den oppfattelsen. Mitt inntrykk litt i alle sesongene har vært at valget av forrædere har vært litt meh. Tror Sval ville vært en god forræder. Også er det jo flere av de som ble tatt ut tidlig som kanskje kunne kledd den rollen. Henrik kunne sikkert vært det, men han virker så forræder når han er lojal at han sikkert ville blitt att tidlig. ja hun Claudia? Uk programlederen er muligens mer vennlig men hun er liksom så fascinerende vesen at jeg blir litt blendet. FORFAR skrev (2 minutter siden): Jeg har forstått at det er en episode igjen? Ah ja da er det ikke så mye tid nei. 1
Matas Skrevet 15. november #436 Skrevet 15. november Djækklåsst skrev (31 minutter siden): Du kan mene det, og jeg og mange andre kan mene du tar feil. Som nevnt meget god cast/sesong denne gangen. Mads Hansen sa han mente det var den beste sesongen så langt, og fullt mulig det ikke bare var tomt prat denne gangen, selv om det skal mye til om selve finalen vil toppe sesong 2. Jeg synes virkelig ikke at dette stemmer. For min del er sesong 2 den beste så langt og årets sesong slår ikke den uansett hvordan den ender. 2 2
Titori Skrevet 15. november #437 Skrevet 15. november Ser at flere har kommet meg i forkjøpet, men altså.. Ida?! Blir dritsur hver gang noen mistenker henne? Hvorfor tenker hun at hun skal ha frikort fra å bli mistenkt? Skjønner hun ikke at setningen "jeg er lojal" har null verdi? Hun har vært irriterende hele veien, men i dag tok hun kaka. Hun har bomma totalt hele sesongen og sendt mistanker i alle retninger, og så i dag blir hun liksom kjempesur i rådsalen fordi ikke alle stemte som henne. Joda, hun stemte på en forræder, men det er fader meg første gang. En ødelagt klokke har også rett to ganger om dagen. Og så sååå forbanna hvis noen så mye som antyder at det kan være henne. Tror jeg hadde sendt mistenker mot henne bare for å se reaksjonen 😛 Sval er skarp, en god menneskekjenner. 23 2
Kassiopeia8 Skrevet 15. november #438 Skrevet 15. november Ctrl skrev (1 time siden): Hehe, jeg vet ikke hvilket inntrykk du har av meg, men jeg bruker som regel å veie både for og imot når jeg ser noe. Som du skriver så kan ting alltids gjøres både bedre og dårligere. Men jeg husker jeg var veldig begeistret for sesong 1 og særlig sesong 2 med Aslak og co når forræderne gikk imot hverandre, selv om jeg sikkert hadde noe negativt å si mot enkelte deltakere underveis. Sesong 3 husker jeg ikke noe av, egentlig. Sesong 4 hadde denne bildeskandalen og var bånn dårlig derfor. Mens sesong 5, altså denne, synes jeg har vært under pari opp mot sesong 1 og 2 til sammenligning, da begrunnet i casten. Å mene at sesongen har vært under pari - og da midt på treet - pga casten kan da ikke være så kontroversielt, eller? Tydeligvis, ser jeg. Kanskje jeg er blendet av å ha binget alle sesongene av Traitors UK. Der er det mye mer fart og temperatur i deltakerne. Den gode nyheten er at programleder Mads Hansen er i en klasse for seg i forhold til programlederen i UK. Utover det lever jeg helt fint med at dere er uenige i at sesongen er under pari. Kan noen minne meg på hva bildeskandalen i forrige sesong dreide seg om? Hang ikke i denne tråden da.
Ctrl Skrevet 15. november #439 Skrevet 15. november (endret) Kassiopeia8 skrev (49 minutter siden): Kan noen minne meg på hva bildeskandalen i forrige sesong dreide seg om? Hang ikke i denne tråden da. Det var noe med at alle deltakerne i en sølvkonkurranse tidlig i sesongen skulle fotograferes 3 stk samtidig på flere forskjellige bilder, der Mads Hansen avslørte et matematisk forhold mellom bildene for å spotte forræderne på bildene. To forrædere ble regnet fram og avslørt i rådsalene etter, og en tredje forræder røk et par rådsaler etter det. Jeg husker ikke eksakt fortsettelsen, og mulig det var noe ekstramomenter ved det, for store deler av sesongen handlet om disse bildene og regnestykkene siden deltakerne samtidig kunne regne ut hvem som var lojale. Utrolig kjedelig å se på. Endret 15. november av Ctrl 5
Cookie123 Skrevet 16. november #440 Skrevet 16. november MissStiles skrev (7 timer siden): Helt enig i at det er dumt å velge Espen som medforræder. Bare for å se ansiktsuttrykket hans 🤣 Akkurat som Sophie Elise som heller ville friste noen enn å drepe noen, bare for å få se reaksjonen til den som ble fristet når hen så at HUN var forræder. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå