Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Nowayback skrev (4 timer siden):

Fy søren, Ida er ei sur dame..

Håper hun blir drept nå. Bare i spillet altså.

Merker at Rasmus er irritert på henne også. Hermer etter dialekten hennes😂

DET EKKE MÆÆÆÆÆÆ!

Dette håper jeg også på. Hun er den mest irriterende deltakeren for meg så langt på Forræder. Hopper bare etter andres meninger og står ihvertfall ikke for egne meninger/valg. Skjønner ikke at forræderne ikke har vært lei for lenge siden og fått henne ut.

sportsidiot skrev (1 time siden):

Han var deltaker på Paradise Hotel. Og så kom han inn igjen senere som noe web greier med Vida Lill. Hvis dere ikke tror meg kan jeg gjerne finne tilbake i gamle sesonger og screene! Husker det spesielt godt siden jeg ikke skjønte hvorfor Mads Hansen gadd å starte en postcards med en PH-deltaker!

Vet du hvilken sesong? Jeg skumleste alle deltagere i alle sesongene på Wikipedia, og han står ikke oppført der med mindre jeg har blingsa. Jeg har sett ganske mange sesonger og kan ikke huske at han har vært med?

Endret av Matas
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Djækklåsst skrev (1 time siden):

Hvilken sesong var han deltaker i?

Usikker, men skal finne ut!😄 Flere av stedene jeg har sett reklame for han så nevner de det også. Legger med et eksempel her så ser dere hvertfall at det tydelig står Paradise Hotel:

IMG_7647.png

• Liker 1
Skrevet
Matas skrev (14 minutter siden):

Dette håper jeg også på. Hun er den mest irriterende deltakeren for meg så langt på Forræder. Hopper bare etter andres meninger og står ihvertfall ikke for egne meninger/valg. Skjønner ikke at forræderne ikke har vært lei for lenge siden og fått henne ut.

Vet du hvilken sesong? Jeg skumleste alle deltagere i alle sesongene på Wikipedia, og han står ikke oppført der med mindre jeg har blingsa. Jeg har sett ganske mange sesonger og kan ikke huske at han har vært med?

Svaret over var til deg også, fikk bare ikke sitert deg! 

Skrevet

Mads Hansen blir bare bedre og bedre på dette her. Det lyser jo i øynene hans når svarte hetter skal fjernes.

En glimrende visevært gjennom tort og svie, alltid med stil og ikke uten brodd.

• Liker 11
Skrevet
Babyface skrev (5 timer siden):

Ufordragelig dame. Rasmus har kommentert Det ekke mæ på det nyeste Instagram-innlegget hennes også. 🙊 Hun har for øvrig svært få følgere til kjendis å være.

Trygve er VELDIG *snip*

Syns kanskje burde tenke en gang til over ditt andre avsnitt. Redigerte bort her⬆️, så sitatet ikke blir stående.

• Liker 3
Skrevet
Djækklåsst skrev (3 timer siden):

Hvilken sesong var han deltaker i?

«Rasmus Wold var med som web-vert (web-host) i Paradise Hotel sesong 6, i 2014»

• Liker 1
Skrevet
MzMe skrev (5 timer siden):

«Rasmus Wold var med som web-vert (web-host) i Paradise Hotel sesong 6, i 2014»

Ja, men det er jo ikke det samme som å være deltaker.

• Liker 16
Skrevet
sportsidiot skrev (7 timer siden):

Usikker, men skal finne ut!😄 Flere av stedene jeg har sett reklame for han så nevner de det også. Legger med et eksempel her så ser dere hvertfall at det tydelig står Paradise Hotel:

IMG_7647.png

Det gjelder nok det web-host-greiene, vil jeg tro. Er i hvert fall ingen opplysninger å finne om at han har vært deltaker.

• Liker 3
Skrevet
Turkis Sau skrev (6 timer siden):

Syns kanskje burde tenke en gang til over ditt andre avsnitt. Redigerte bort her⬆️, så sitatet ikke blir stående.

Da synes du det. 

Skrevet

Så du har sett at han har hatt en tilknytning til Paradise Hotel og så hopper du direkte til å si han var ekstremt utseendefokusert da han deltok.

Sleipt..

Beklager hvis han faktisk var en deltaker, men kunne ikke finne noe ut om det jeg heller.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Athod skrev (2 timer siden):

Så du har sett at han har hatt en tilknytning til Paradise Hotel og så hopper du direkte til å si han var ekstremt utseendefokusert da han deltok.

Sleipt..

Beklager hvis han faktisk var en deltaker, men kunne ikke finne noe ut om det jeg heller.

Veldig sikker på at vi fant ut at han var med selvom det ikke står noe særlig, skal grave litt tilbake når jeg får tid. For meg vil han uansett være Paradise Rasmus, for det er det jeg assosierer han med. God lørdag alle sammen!😄

Endret av sportsidiot
Skrevet
sportsidiot skrev (13 timer siden):

Han var deltaker på Paradise Hotel. Og så kom han inn igjen senere som noe web greier med Vida Lill. Hvis dere ikke tror meg kan jeg gjerne finne tilbake i gamle sesonger og screene! Husker det spesielt godt siden jeg ikke skjønte hvorfor Mads Hansen gadd å starte en postcards med en PH-deltaker!

Han har aldri vært deltaker i Paradise Hotel, men han har vært web-host og kommentator i programmet.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
sportsidiot skrev (48 minutter siden):

Veldig sikker på at vi fant ut at han var med selvom det ikke står noe særlig, skal grave litt tilbake når jeg får tid. For meg vil han uansett være Paradise Rasmus, for det er det jeg assosierer han med. God lørdag alle sammen!😄

Men hvis du er usikker på om han var med eller ikke, hva slags ting er det han har sagt om utseende til damer du har reagert på? Bare nysgjerrig. 

• Liker 4
Skrevet
sportsidiot skrev (12 timer siden):

IMG_7647.png

sportsidiot skrev (1 time siden):

Men dette er jo ikke noe bevis på at han var med som deltaker, dette gjelder mest sannsynlig web-host rollen han hadde. Han står jo ikke oppført i noen sesonger, og flere av oss hadde vel husket han dersom han hadde vært med som deltaker?

• Liker 9
Skrevet (endret)

Samma f om Rasmus har vært med i Paradise hotel eller ikke vel, det er avsporing. Det er årevis siden og fyren har sikkert blitt mer voksen uansett hvordan han var tidligere.

Synes han gjorde er grov bommert ved å velge sin beste kompis som medforræder, men håper kompisen vender seg mot Rasmus. Hadde vært gøy.

Endret av Blåttvann
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåttvann skrev (46 minutter siden):

Samma f om Rasmus har vært med i Paradise hotel eller ikke vel, det er avsporing. Det er årevis siden og fyren har sikkert blitt mer voksen uansett hvordan han var tidligere.

Synes han gjorde er grov bommert ved å velge sin beste kompis som medforræder, men håper kompisen vender seg mot Rasmus. Hadde vært gøy.

Ja det hadde vært legendarisk!

Jeg er forresten glad for at Sophie ble kastet ut forrige uke. Jeg fatter ikke at hun gikk under radaren så lenge. Hadde jeg vært med, hadde jeg mistenkt henne allerede lenge før hun ble forræder! 😅 Hun lever jo av å lure folk. 

• Liker 18
Skrevet

Jeg synes denne sesongen er under pari. Og mye pga dårlig cast. 

Morten og Tor-Håkon er flotte menn, men er så tafatte i dette konseptet. 
Vebjørn kom inn med en høytidelig fasade uten interesse for å "spille spillet".
Trygve er så mye at jeg blir stressa av å se på. Like ille var han i Ekstrem Gjemsel. Jeg får nyrebetennelse av han.
Ida... Hun som har sagt hele sesongen "Jeg er lojal, og det burde dere skjønne". Gud så irriterende et menneske kan være.
Samtidig synes jeg flere har vært passive, herav spesielt Bertine og Espen. Og ikke minst eks-forræder Harald, som kun var tøff i sync.

At Mads trekker forrædere tilfeldig har jeg null tillit til. Og jeg skjønte at Sophie Elise kom til å bli forræder bare jeg så henne i casten. Det er så typisk. Jeg skulle helst sett at et så dårlig forbilde for unge ble lagt lokk på og ble kansellert fra TV helt og holdent. Men neida. Hun skal alltid få være i sentrum. Til min store frustrasjon.

Som forræder klarte hun seg greit, selv om det var kjedelig å se at Harald og Rasmus underkuet seg henne. Heldigvis røk både Harald og Sophie tilslutt. 

Men dessverre så har sesongen surfet videre på stressa Trygve, irriterende Ida, passive Espen, tafatte Tor-Håkon og forræderen Rasmus Wold jeg ikke helt har sans for heller. 

Hos meg står Espen, Sval og Tuva igjen som noen å heie på. Om en forræder eller lojal(e) vinner betyr ingenting for meg, bare en eller flere av disse tre stikker av med alt. 

Og så håper jeg det er siste gang jeg ser Ida, Trygve og Sophie Elise i reality igjen. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Blåttvann skrev (2 timer siden):

Helt enig i at det er dumt å velge Espen som medforræder. Bare for å se ansiktsuttrykket hans 🤣 

Regner med at Espen kommer til å få resten av gjengen til å stemme på Rasmus i neste rådsal også håper jeg at Ida eller Sval blir drept på natta. 

• Liker 5
Skrevet

Syns denne sesongen har vært betraktelig bedre enn de to forrige. Men kunne vært foruten trioen SE, Trygve og Ida. Men syns ikke det har vært dårlig casting. Tenker at man bør unngå ting som bilde fiaskoen fra ifjor og dette med å ha superlojale. Men ellers syns jeg denne sesongen fungerer godt. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes dette har vært en veldig bra sesong, forrykende til tider og langt mer intens enn foregående. Et par passive deltakere kanskje, men slik har det vært i alle sesongene. Noen våkner først på slutten.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...