Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
FreezeandFawn skrev (13 minutter siden):

Uuh, kan bli spennende med hun kroppsspråkseksperten da! Lurer på om hun fikk med seg Rasmus sine sammenpressa lepper etter han sa han var lojal. 

Gøyal cast, synd med Tuva bare, har sansen for henne. 

Spoiler

Nevermind 🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy med Harald som forræder! Jeg trur Leah Behn er den tredje forræderen, det hadde vært morsomt og da trur jeg iallfall Harald og Leah har en god sjans til å komme langt som forrædere. Litt mer usikker på om Rasmus klarer å vri seg unna den mistanken han fikk mot seg. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror den tredje er Kathrine, men jeg håper det er Leah. 

• Liker 8
Skrevet
FreezeandFawn skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Nevermind 🤦‍♀️🤦‍♀️

Har du sett tv2 klippet fra når hun fikk vite det? Det må du se! Faen at hun røk ut. Kunne vært gøy 

• Liker 2
Skrevet
Lyxros skrev (12 minutter siden):

Har du sett tv2 klippet fra når hun fikk vite det? Det må du se! Faen at hun røk ut. Kunne vært gøy 

Neei, ikke enda, men da setter jeg det på listen, takk for tipset! 😊 Ja, hun burde løyet om hva hun jobbet med. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hørte Morten Sandøy sa på TV2 Nyhetskompaniet i går at han hadde blitt overrasket over at enkelte deltakere hadde klikket. Det betyr vel at han må han må ha kommet tilbake i spillet senere....? 🙄

• Liker 2
Skrevet
MissMaryan skrev (21 timer siden):

Jeg tror den tredje er Kathrine, men jeg håper det er Leah. 

Det kan jo hende det er fler enn tre forrædere…

Skrevet

Er det en av de tre damene de viste på slutten tro? Er i hvert fall en dame, siden sangen "killer queen" ble spilt. Kan det være Sophie Elise siden Rasmus ropte "du kødder" da den tredje forræderen kom inn? Virker som han har litt sansen for henne. Da har hun spilt rollen godt i så fall. 

Skrevet
Titori skrev (8 minutter siden):

Er det en av de tre damene de viste på slutten tro? Er i hvert fall en dame, siden sangen "killer queen" ble spilt. Kan det være Sophie Elise siden Rasmus ropte "du kødder" da den tredje forræderen kom inn? Virker som han har litt sansen for henne. Da har hun spilt rollen godt i så fall. 

Eller så sa han det fordi de nettopp har stemt ut mannen til Kathrine. Hadde vært gøy om det var Sophie Elise da!

Skrevet
FreezeandFawn skrev (1 time siden):

Eller så sa han det fordi de nettopp har stemt ut mannen til Kathrine. Hadde vært gøy om det var Sophie Elise da!

Akkurat det tror jeg også. Da har Kathrine spilt godt, har ikke sett noe antydning på henne. Sophie Elise som forræder hadde vært kjempegøy! 

Men Rasmus, altså, snakk om å ikke ha poker face. Fjeset hans avslører jo alt. Han varer ikke lenge som forræder! 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Har sett kanskje 20-30 minutter av årets sesong nå. Kan noen overbevise meg til å se mer? Hva er greia? Vil jeg kunne synes det er spennende? 🫣😆

• Liker 4
Skrevet
Kaisamaia skrev (6 timer siden):

Har sett kanskje 20-30 minutter av årets sesong nå. Kan noen overbevise meg til å se mer? Hva er greia? Vil jeg kunne synes det er spennende? 🫣😆

Nei, dette er det kjedeligste programmet på tv ever, så jeg skal ikke se mer. Boring!

• Liker 4
Skrevet
Pearl2.0 skrev (På 5.9.2025 den 21.14):

Føler at Andreas kanskje røpte seg selv eller? I bilen på vei fra oppdraget sa han "at DE bare kunne få det" eller noe i den duren. Som at han allerede har plassert de lojale i en gruppe han ikke er en del av 😅🤷‍♀️

Andreas gjorde i hvert fall sitt til å ryke ut nærmest enstemmig. Måten han tok ordet på i starten av rådsalen og satte 100 % fokus mot seg selv og ingen andre, er vel det største selvmålet i Forræder-historien. Ikke rart nesten alle stemte på ham.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror Kathrine er den siste forræderen. 

Rasmus kommer til å ryke snart!

• Liker 11
Skrevet

Vet de andre deltakerne at forræderne ikke vet om hverandre ennå? La ikke merke til om det ble snakket noe om. Det er jo en ganske stor forskjell fra før, stemmemønsteret betyr plutselig ingenting. 

• Liker 1
Skrevet
os Maxilla skrev (1 time siden):

Vet de andre deltakerne at forræderne ikke vet om hverandre ennå? La ikke merke til om det ble snakket noe om. Det er jo en ganske stor forskjell fra før, stemmemønsteret betyr plutselig ingenting. 

Det kan de ikke vite, med mindre Mads har sagt det. Har ikke fått med meg at han har nevnt det, som vi har sett.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Mollami skrev (16 timer siden):

Det kan jo hende det er fler enn tre forrædere…

Det er bare tre. For balansens skyld bør det heller ikke være flere, da forrædere har full informasjon om alle rollene i spillet, mens en lojal til sammenligning bare kjenner sin egen rolle. Det har, i de norske sesongene, aldri vært flere enn tre forrædere i spillet. Det ble også spesifikt sagt i første episode, at en tredje forræder vil åpenbare seg. De tre første som dukker opp til frokost påfølgende morgen etter første rådsal, er forræderne. Dette var innholdet i brevet som Harald og Rasmus satt og leste, isolert på hvert sitt rom. Vi vet også at en tredje person har lest dette brevet.

Endret av LV5
  • Liker 5
Skrevet

Nei Mads Hansen, det er ikke noe som heter tilfeldigheter i Forræder!

Skrevet
Djækklåsst skrev (2 timer siden):

Det kan de ikke vite, med mindre Mads har sagt det. Har ikke fått med meg at han har nevnt det, som vi har sett.

Har de ikke pleid, iallefall noen ganger, å få lov til å åpne øynene og se på hverandre i rådsalen?

Jeg har ikke sett alle sesongene, kan hende jeg blander med noe annet. 

• Liker 1
Skrevet
os Maxilla skrev (1 time siden):

Har de ikke pleid, iallefall noen ganger, å få lov til å åpne øynene og se på hverandre i rådsalen?

Jeg har ikke sett alle sesongene, kan hende jeg blander med noe annet. 

I alle fall i de første sesongene. Men var det ikke en som var hemmelig i starten på samme måten forrige sesong? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...