Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er casten for neste sesong avslørt: https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-de-nye-forraeder-deltakerne/17755738/

Må si at her var det mange ukjente. Men, blir spennende å se. Litt synd at TV2 valgt å lønne Sophie Elise. Henne kunne de spart seg og oss seere for. Ellers blir det interessant å følge med. Kommer garantert til å sitte benket foran tvén til høsten.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen de fleste egentlig, med unntak av gamere/youtubere/influensere. Syns det ser ut som en spennende casting, Forræder er ganske flinke til å ha god variasjon i deltagerne. Jeg gleder meg! 

• Liker 9
Skrevet

Bortsett fra de yngste influenserne kjenner jeg til overraskende mange. Flere her jeg nesten aldri har sett utenfor sin profesjonelle rolle, så det får tommelen opp herfra 👍

• Liker 12
Skrevet

Tror dette kan bli riktig så underholdende 😅

• Liker 7
Skrevet

Jeg er positiv! 👍🏻

• Liker 5
Skrevet

Spennende miks av folk, gleder meg!

• Liker 6
Skrevet

Artig at de har tatt med vanlig mennesker i årets sesong!

Skrevet
sys64738 skrev (På 11.6.2025 den 1.16):

Artig at de har tatt med vanlig mennesker i årets sesong!

Jeg følger han Tor-Håkon (begravelsesagenten) på tiktok, og han er en skikkelig fin fyr! Tror faktisk jeg heier på ham! Han er sykt morsom i tillegg til å være et ordentlig godt menneske. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg så ikke forrige sesong men jeg syns det er sprekt å ta med Sophie Elise og Leah! Nesten så sprekt at jeg skal vurdere se på.

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg!!!

Gleder meg faktisk til å se Sophie Elise også; se hvordan hun takler denne situasjonen. 😉 

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
Spoiler

hva var meningen med de tre røde som fikk dra? annet enn at de kanskje blir jokere? Mats sa jo ikke at de var ute av spillet, bare overflødige.  og hvem tror dere er den tredje forræder?

hva syns dere om starten så langt? 

• Liker 3
Skrevet
Lindskys skrev (57 minutter siden):
  Skjul innhold

hva var meningen med de tre røde som fikk dra? annet enn at de kanskje blir jokere? Mats sa jo ikke at de var ute av spillet, bare overflødige.  og hvem tror dere er den tredje forræder?

hva syns dere om starten så langt? 

Spoiler

Positivt overrasket så langt. Fint med noen vrier i starten. Casten totalt sett er jeg fortsatt usikker på. Ang Sophie Elise kan hun komme godt ut av dette, for hun er jo både vant til angrep (som hun sier selv 😅) og hun kan lyve. Lea Behn overrasker positivt så langt (og nå er hun blitt likere mor si gitt 🙈). Håper ikke Ellen Horn går ut med det første, liker dama+at er bra at noen av de eldre er med en stund for litt balanse. Kathrine er skarp og god på observasjoner og kan bli farlig for forræderne

Synes faktisk 40+ klarer seg mye bedre så langt enn det ungdommen gjør, mye viming og styr hos de yngste i år. Det er litt gøy. 😅

• Liker 9
Skrevet

Føler at Andreas kanskje røpte seg selv eller? I bilen på vei fra oppdraget sa han "at DE bare kunne få det" eller noe i den duren. Som at han allerede har plassert de lojale i en gruppe han ikke er en del av 😅🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Spoiler

Røper ikke Kathrine seg selv da. Når hun sitter i stolen og skal fundere på hvem som er forrædere. Så sier hun "jeg lurer på om det er en annen dame". En ANNEN dame..... Mhm. En annen i tillegg til deg mener du? 😄

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Spoiler

Litt av en cliffhanger.

Skrevet

Jeg tipper at de tre som måtte pakke kofferten kommer tilbake senere. Det gjorde de ihvertfall i den engelske versjonen. Ser de også har med den «fugleskremselsåkeren» som også var i den engelske versjonen. De plukker litt herfra og derfra. 
Liker at Harald Bredeli er forræder. Den tror jeg ikke de gjetter seg til så lett.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Spoiler

Jeg så på Forræder UK i sommer, og da var det også tre som måtte ut i første episode, men de var ikke ute likevel. Så jeg tror også at de som var "overflødige" i dagens norske episode kommer inn igjen senere. Den britiske versjonen var veldig bra, men litt kjedelig hvis sesongene blir altfor like.

• Liker 6
Skrevet

Leah er så nydelig ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Uuh, kan bli spennende med hun kroppsspråkseksperten da! Lurer på om hun fikk med seg Rasmus sine sammenpressa lepper etter han sa han var lojal. 

Gøyal cast, synd med Tuva bare, har sansen for henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...