AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Det er et fint navn, ja. Burde ikke plage noen, det. Benjamin høres ut som en snill og grei fyr. Anonymkode: a8e87...94f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Litt for religiøst for min del, og minner om Netanyahu. Anonymkode: 47efe...a3a
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni I've Been jammin' For å være ærlig synes jeg ikke det er noe pent, men det passer godt inn blant alle andre kjedelige feminine navn som folk gir guttebarna sine nå. Anonymkode: b1bae...b11
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Jeg kjenner flere som heter det, blant annet min bonus sønn. Og jeg synes det navnet er fint. Anonymkode: a3d8e...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni Pent, men langt og blir fort Ben eller Benny. Som jeg ikke liker. Anonymkode: b3982...10d
AnonymBruker Skrevet 9. juni #8 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fint? Anonymkode: 2050e...7e5 Litt for kristent og pysete. Anonymkode: 16f48...184 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #10 Skrevet 9. juni Liker det ikke, men tror det er fordi jeg har veldig dårlig assosiasjon til det navnet. Anonymkode: ae072...88e
AnonymBruker Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni Navnet er i og for seg helt greit. Men jeg har møtt for mange pøbelgutter som heter det. Benjamin, Jonathan, Casper og Tobias er det nye Johnny, Ronny og Thomas. Anonymkode: 090c9...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå