AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Til hvert kjønn. Hvis du har barn har du valgt disse eller et av de? Eller var kanskje ikke partneren enig, eller du var redd navnet ville være for spesielt f.eks? Anonymkode: a26b8...f0c
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Ansgar på gutt. Mannen var ikke enig. Jeg tror ikke det funker så bra i utlandet heller. Anonymkode: 27fb9...e55
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni Anne og Anton Anne likner for mye på mitt eget fornavn, så det er uaktuelt å bruke. Anonymkode: 830db...eb2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ansgar på gutt. Mannen var ikke enig. Jeg tror ikke det funker så bra i utlandet heller. Anonymkode: 27fb9...e55 Hvorfor ikke? Tror det er en del brukt både i Storbritannia og Tyskland, for eksempel. Funker sikkert ikke så bra på kinesisk, men det gjør vel de færreste navn som er mye brukt i Norge... Anonymkode: 67c41...5f9
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni Er så mange fine navn, vanskelig å kun nevne to. Et guttenavn jeg elsker er Alfred. Jentenavn er mye vanskeligere å kun velge ett av. Elsker navn som Nikoline, Dagny, Hedvig, Agnes, Hermine, Oline, Frøya, Pernille. Anonymkode: 03abb...26d 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Skrevet 9. juni Henrik, Philip og William. Olivia, Sophia, Elise, Iben. Anonymkode: d027e...2df
AnonymBruker Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Henrik, Philip og William. Olivia, Sophia, Elise, Iben. Anonymkode: d027e...2df De to aller fineste navnene Anonymkode: 5bdd4...b3b 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni Valgte ikke det navnet jeg likt best på førstefødte, var ung og redd, men andre ungen fikk navnet jeg liker godt. Anonymkode: 3fe81...4f7
test1e Skrevet 9. juni #16 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Til hvert kjønn Jente - Veslemøy Gutt - Nordahl 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #19 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor ikke? Tror det er en del brukt både i Storbritannia og Tyskland, for eksempel. Funker sikkert ikke så bra på kinesisk, men det gjør vel de færreste navn som er mye brukt i Norge... Anonymkode: 67c41...5f9 0,02 % av tyske menn, finner ingen tall for Storbritannia. Anonymkode: 0a1a3...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå